![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over wetenschappers weet ik niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want Belgie heel alleen naar de oorlog gaan zie ik toch niet zitten...Of we zouden de atoombomen die de US in België gestockeerd heeft moeten bemachtigen, en daarmee dreigen, zoals Noord Korea dit doet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kunt het stilaan bekijken als de herformatering van de wereld of partities ervan door de elite zodat zij weer x aantal tijd dezelfde modus operandus met een nieuw jasje kunnen installeren. En zelfs daar dit onwenselijk is gaat het toch waarschijnlijk een paar mensen weer terug met de voetjes op de grond zetten. Probleem daarbij zal zijn dat weer snel vergeten gaat worden en we weer in oude gewoontes hervallen nadien. Alles opnieuw overdoen zonder echte vooruitgang te boeken.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want vandaag zijn er atoombommen, biologische wapens, en nog veel meer moois...Te veel om op te noemen, en vooral te veel om te overleven. Kijk naar al die kerncentrales, die daar staan als uitgezochte doelwitten, alleen in Frankrijk staan er al 58. Als enkel de helft daarvan gebombardeerd word, is héél Europa onleefbaar de komende duizenden jaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Hetgeen ik mij kan inbeelden? De rijke noordelijke landen tegen de armere zuiderlijke landen. Geen idee hoe het met Frankrijk gaat vergaan de komende tijd, mijn gok is:
Ene kant België (of Vlaanderen?), NL, Duitsland, UK, Scandinavische landen (,...) Andere kant Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland (,...) Ook geen flauw idee aan welke kant de USA zou staan, ik gok geen. Maar eigenlijk maakt dat mij allemaal weinig uit. Voor mij kennen oorlogen enkel verliezers en ik wil ze kost wat kost vermijden ;\. Ik wou mij juist eens informeren hoe een mogelijke toekomst in oorlog zou uitzien, ik hoop buiten het leger.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorlog is er meestal om geld=macht. En vandaag bestaat er enkel nog virtueel geld. Onbestaand geld dus. Een lening krijgen van bvb 1000 euros, is niet meer of minder dan de toelating krijgen om 1000 euros + interest te gaan verdienen voor iemand anders. En eens je die 1000 euros + interest afgestaan hebt, is die persoon/instelling weer een beetje rijker geworden. Hij heeft u lucht geleend, en krijgt geld terug. Voor zulke zever moeten wij niet tegen elkaar gaan vechten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Belangrijk is dat de banken en hun politieke vazallen op hun plaats gezet worden, net zoals de kerk haar machtspositie binnen de maatschappij heeft mogen inleveren. Directe democratie is dan ook een levensnoodzakelijkheid, die ons echter door 'Europa' ontzegd wordt. Een plaatsvervangende beeldenstorm tegen frauderende bankiers en corrupte politici, zou ook eens geen kwaad kunnen, maar dan zullen we eerst nog een paar boterhammekes minder op tafel mogen kunnen zetten. Pas d�*n zal de bevolking hunne frank vallen, waaraan ze die miserie te danken hebben. Verder denk ik dat, met het ergste van de crisis dat nog moet komen, de Europese bevolking zich meer en meer gaat afvragen, waarom er nog zoveel buiten-Europese immigranten nodig zijn en of we het werkloze en/of criminele deel ervan hier nog wel wensen te onderhouden en te huisvesten. Ook die toestanden met illegalen en gratuite regularisaties kosten massa's geld, geld dat er niet meer is, terwijl degene die nog werkt dat langer zal mogen doen en meer belast zal worden. Volksopstanden, ja, dat zie ik nog wel gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Zijn vrouwen dan plots niet meer geemancipeerd?
![]()
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerenkrijg is ondergewaardeerd in onze geschiedenisboeken. Krijgt geen aandacht, in vergelijking met de Guldensporenslag, die er dan weer te veel krijgt.
Kunnen we voortaan de feestdag vieren in Overmere (12 oktober) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zie je van hier dat ik dat ga doen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() LOL
zèker al niet voor dat belgie dat mijn en onze roep ook nooit heeft willen horen!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het middelbaar werd er over de Boerenkrijg helemaal gezwegen. Het past eigenlijk niet meer nu, zo'n strijd om o.a. dat oubollig geloof te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sociaal zijn zolang het mijn persoontje niet raakt. Gehuigert is nog jong: hij heeft nog veel te leren en te ondervinden. Je moet het hem vergeven! Iedereen maakt zo een fase in zijn leven door. Dat staat 'sjiek' in de jongerencultuur!
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kies dan voor 5 december als feestdag. Op 5 december 1798 had de slag van Ter Hilst (bij Hasselt) plaats waardoor er definitief een einde werd gemaakt aan de revolte.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 15 januari 2012 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Herentals heeft een mooier monument:
![]() |
![]() |
![]() |