Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2012, 11:44   #21
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dikke zever, je kunt ze beter allemaal een cursus RECHT geven
- rechten / emancipatie van de vrouw en van de man
- juridisch statuut van huwelijk
- rechten en vooral plichten tov belastingen
- rechten / plichten tov werkgever
- problemen met recht, en problemen bij disputen
- risicoanalyse wanneer ga ik in proces en doe ik resultaatverbintenis met mijn advokaat. HOe kan ik prodeo krijgen, en moet ik het rechtsysteem belasten met mijn grilletjes of alleen de serieuze dingen doorverwijzen
- wanneer ontsnap je aan een faktuur of hoe handel je dat correct af

dan onze instellingen, staatstructuur, vooral parlement / gerecht / politie onafhankelijkheid
dan procedure problemen en procedurefouten

dan cursus fiskaliteit, hoe betaal je belastingen, gewoon belastingalmanakse overlopen, en hoe vul je taxonweb in
dan cursus ecologie, hoe maak je uw woning energiezuinig

Ik ben volledig akkoord.
Behalve dat U mijn visie onmiddellijk 'dikke zever' noemt. Dat vind ik wat kort door de bocht. Maar soit.

Ik volg uw redenering dus volledig, alleen mensen hebben nu eenmaal nood aan een wereldbeschouwing. En godsdienst is er spijtig genoeg nog steeds 1 van.
Niet iedereen kan zijn leven invullen naar het darwinistisch model : "het leven is een strijd en waarom we hier rondlopen? Per toeval. " dat is voor sommige mensen niet voldoende, die hebben een leidraad nodig.

Nu in een wereld van 7miljard mensen, waarvan er zeker 4 miljard gelovig zijn, ga je godsdienst echt niet zomaar even kunnen verbannen.

En beter die lessen dan te geven, in een instelling waar de staat zicht heeft op wat er gezegd en onderwezen wordt, ipv in een achterkamertje waar ze voor hetzelfde geld zelfmoordterroristen kweken dat het een lieve lust is.

edit : "cursus hoe betaal ik belastingen" zeker! En btw d�*t gaan we zeker nodig hebben, de crisis in gedachten...
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 januari 2012 om 11:46.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 12:16   #22
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Ik ben volledig akkoord.
Behalve dat U mijn visie onmiddellijk 'dikke zever' noemt. Dat vind ik wat kort door de bocht. Maar soit.

Ik volg uw redenering dus volledig, alleen mensen hebben nu eenmaal nood aan een wereldbeschouwing. En godsdienst is er spijtig genoeg nog steeds 1 van.
Niet iedereen kan zijn leven invullen naar het darwinistisch model : "het leven is een strijd en waarom we hier rondlopen? Per toeval. " dat is voor sommige mensen niet voldoende, die hebben een leidraad nodig.

Nu in een wereld van 7miljard mensen, waarvan er zeker 4 miljard gelovig zijn, ga je godsdienst echt niet zomaar even kunnen verbannen.

En beter die lessen dan te geven, in een instelling waar de staat zicht heeft op wat er gezegd en onderwezen wordt, ipv in een achterkamertje waar ze voor hetzelfde geld zelfmoordterroristen kweken dat het een lieve lust is.

edit : "cursus hoe betaal ik belastingen" zeker! En btw d�*t gaan we zeker nodig hebben, de crisis in gedachten...
Die 'dikke zever' was gericht tegen de 'daarom' uw laatste zin. EN nee wj hebben een loskoppeling van geloof - onderwijs nagestreefd, dus kunnen we netzogoed dit vervolledigen. Mij gaat het vooral over dat elke godsdienst blijkbaar erin slaagt om zo zijn scholen te hebben, waarmee je het sectarische van een school bewerkstelligt
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be