![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben volledig akkoord. Behalve dat U mijn visie onmiddellijk 'dikke zever' noemt. Dat vind ik wat kort door de bocht. Maar soit. Ik volg uw redenering dus volledig, alleen mensen hebben nu eenmaal nood aan een wereldbeschouwing. En godsdienst is er spijtig genoeg nog steeds 1 van. Niet iedereen kan zijn leven invullen naar het darwinistisch model : "het leven is een strijd en waarom we hier rondlopen? Per toeval. " dat is voor sommige mensen niet voldoende, die hebben een leidraad nodig. Nu in een wereld van 7miljard mensen, waarvan er zeker 4 miljard gelovig zijn, ga je godsdienst echt niet zomaar even kunnen verbannen. En beter die lessen dan te geven, in een instelling waar de staat zicht heeft op wat er gezegd en onderwezen wordt, ipv in een achterkamertje waar ze voor hetzelfde geld zelfmoordterroristen kweken dat het een lieve lust is. edit : "cursus hoe betaal ik belastingen" zeker! En btw d�*t gaan we zeker nodig hebben, de crisis in gedachten...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 januari 2012 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |