Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

Discussietools
Oud 19 juni 2004, 11:34   #21
imponderabilia
Schepen

imponderabilia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia

U hebt volkomen gelijk. De gemiddelde Vlaming heeft veel maar beseft het niet goed en is ontevreden, en hij zal dt altijd blijven, omdat zij niet begrijpen dat een politieke beslissing een probleem niet van de ene op de andere dag helemaal oplost. Stel het Vlaams Blok zit in een regering en ze maken werk van veiligheid en dat werkt dan klagen de mensen misschien over de belastingsdruk, of over de staat van de autowegen of over iets anders, en in dat gat zal dan een nieuwe partij duiken die die mensen achter zich kan scharen.
Inderdaad, Vraag en aanbod. Kijken we maar naar de fraudepartijen in Nederland en Oostenrijk... Die scoren niet voor niks.
Inderdaad zeer goede voorbeelden. Ik denk dat we zo'n trends alleen maar kunnen stoppen door de man in de straat politiek bewust te maken, en dan bedoel ik niet op de manier van het Blok of nog erger steve stevaert die de politiek ofwel marginaliseren ("zakkevullers") ofwel tot een kleuterspel willen herleiden. In het onderwijs moeten jongeren duidelijk gemaakt worden hoe onze politiek werkt, waarom sommige dingen zo traag gaan en hoeveel werk er wel in een wet steekt. Daarbij is de gemiddelde Vlaming qua geschiedkundige en actuele kennis een leek, dat is volgens mij ook een opdracht van het onderwijs, om jongeren duidelijk te maken hoe de politiek geevolueerd is, laten zien wat we nu hebben en dat vergelijken met pakweg 100 jaar geleden, ik denk dat we op die manier al een pak verzuurden minder zullen hebben.
Oud 19 juni 2004, 13:32   #22
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Tuurlijk zijn het de mensen.
Ze verkiezen hun eigen geld, boven het mensenleven.
Geld boven leven, zegt het niet genoeg?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline  
Oud 19 juni 2004, 19:05   #23
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Citaat:

Inderdaad, Vraag en aanbod. Kijken we maar naar de fraudepartijen in Nederland en Oostenrijk... Die scoren niet voor niks.
Inderdaad zeer goede voorbeelden. Ik denk dat we zo'n trends alleen maar kunnen stoppen door de man in de straat politiek bewust te maken, en dan bedoel ik niet op de manier van het Blok of nog erger steve stevaert die de politiek ofwel marginaliseren ("zakkevullers") ofwel tot een kleuterspel willen herleiden. In het onderwijs moeten jongeren duidelijk gemaakt worden hoe onze politiek werkt, waarom sommige dingen zo traag gaan en hoeveel werk er wel in een wet steekt. Daarbij is de gemiddelde Vlaming qua geschiedkundige en actuele kennis een leek, dat is volgens mij ook een opdracht van het onderwijs, om jongeren duidelijk te maken hoe de politiek geevolueerd is, laten zien wat we nu hebben en dat vergelijken met pakweg 100 jaar geleden, ik denk dat we op die manier al een pak verzuurden minder zullen hebben.
Na 5 jaar ben je toch al je leerstof vergeten .
N
Oud 21 juni 2004, 09:26   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
quote="Thomas Heynderickx"]Beste Knuppel,

het zal u misschien verheugen, maar ik steun het Vlaams Kartel al een tijdje niet meer.
Waarom zou me dat verheugen? Omdat ik er zelf de grootste bedenkingen bij heb? Mocht het 'Vlaams' kartel zich Vlaamser, en meer nog, democratisch gedragen, ik zou het zeker steunen.
Maar dat doet het dus niet. Het 'Vlaams' kartel zou dan immers niet de grootste partij van het land kunnen uitsluiten omdat het er Vlaamser over denkt dan het BELGISCHE kartel.

Citaat:
Om te beginnen raad ik u aan mijn kleine tekstje nog eens te lezen:

[i]Politiek is een beetje zoals de economie. Waar er vraag naar is, dat komt er ook. Wie veel promotie krijgt, goed in de media komt, heeft meer kansen en omgekeerd.
Ik snap het nu wel.
Je bedoelt dat de BUB niet in de media komt omdat er naar hun programma geen vraag is.

Of dat er, door negatief in de media te komen (zoals het Vlaams Blok) ergens wél vraag naar is, en er zo meer kans bestaat dat er een politiek antwoord op komt.

Citaat:
Vandaar dat ik ook even dit in de schijnwerpers wil zetten: Het probleem is hem niet het Vlaams Blok op zich, maar de mensen. Wat wil ik daar nu mee zeggen? Neem nu dat het Vlaams Blok met de CD&V|N-VA een regering vormt. Dan zal je binnen de korste keren een nieuwe verzuringspartij (extreem-rechts of extreem-links ) hebben. En daar gaat het hem over. Er is vraag naar zo een partij en of het Vlaams Blok nu in de regering stapt of niet, een nieuwe partij komt er en we zitten weer met hetzelfde probleem.
Twee fouten in deze redenering: het begrip 'verzuringspartij en 'met hetzelfde probleem zitten'.
De zogenaamde 'verzuring' is immers het rechtstreekse gevolg van het tekort schieten van de 'verzoete' partijen. 'De verzuring' is een term van de politiek correctelingen, HUN benaming voor datgene waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.

Wat jij 'met hetzelfde probleem zitten' noemt, daar komen ALLE oppositiepartijen voor in aanmerking. Zij vangen in een normaal land de proteststemmen op. Zij krijgen echter allemaal op tijd en stond hun regeringsbeurt. Het Vlaams Blok krijgt die kans niet wegens het cordon sanitaire. Het blijft zo ongeschonden handen houden. En ook d�*�*r hebben ALLE overige partijen schuld aan inplaats van 'de mensen'.

Citaat:
Het komt er dus eenvoudig weg op neer, als het Vlaams Blok nu in de regering stapt met CD&V ( waar ik voorstander van ben mijn waarde Knuppel ) dan zal er binnen de kortste keren een nieuwe verzuringspartij ( extreem-links of rechts ) ontstaan.
In die zin zijn alle oppositiepartijen dus kandaat 'verzuringspartij', zoals ik al zei.
Voor de rest kan ik er enkel op wijzen dat Van Rossem en consoorten ook 'verzuringspartijtjes' waren. Zij geraakten om één of andere reden echter nooit van de grond. Het Vlaams Blok is de grootste partij van het land geworden. De partij behaalde 130.000 stemmen méér dan de PS! En dat verklaar je allemaal simpelweg met 'verzuring' van de mensen?
Nogmaals, als er verzuring van de mensen is, dan zijn daar redenen voor. En goeie ook!

Citaat:

Het Vlaams Blok wilt niet voor niks enkel maar een minderheidsregering steunen...

Bovendien ben ik er van overtuig dat het Blok dit weet en daarom enkel maar een minderheidsregering wilt steunen en nooit in een regering zal stappen. Het Blok kan trouwens de veiligheidsproblemen van de mensen inet oplossen op regionaal niveau... Justitie en biza zijn punten op Federaal niveau.
Even rekening houden met het FEIT dat het Vlaams Blok al op voorhand werd uitgesloten door Leterme. Het Blok-voorstel om een minderheidsregering te vormen werd intussen ook al door hem afgewezen. En je weet waarom. NIET om hun vreemdelingenstandpunten maar om hun separatisme. Zowel Leterme als Miet Smet hebben zich dat publiekelijk en overduidelijk laten ontvallen.

Kleine correctie over dat federaal niveau waar één en ander (jammer genoeg) kan geregeld worden in tegenstelling tot het Vlaamse: het Blok MAG op geen enkel niveau de veiligheidsproblemen helpen oplossen. Echte reden: Vlaamse onafhankelijkheid, dus splitsing van België.

En jij wil mij wijsmaken dat je VOOR een regeringsvorming van Het 'Vlaams' kartel met het Vlaams Blok bent? :o

Citaat:
Sorry voor mijn late reacties, maar ik ben aan het blokken
Succes met de examens.
Oud 21 juni 2004, 09:56   #25
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het komt er dus eenvoudig weg op neer, als het Vlaams Blok nu in de regering stapt met CD&V ( waar ik voorstander van ben mijn waarde Knuppel ) dan zal er binnen de kortste keren een nieuwe verzuringspartij ontstaan.
Ik durf dat te betwijfelen.

Net alsof er een soort natuurbehoefte is aan een verzuringspartij.
En net alsof het VB enkel een verzuringspartij is.

Ik voel veel meer voor de visie dat het VB verschillende segmenten heeft.
Knipp is offline  
Oud 21 juni 2004, 10:15   #26
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat we zo'n trends alleen maar kunnen stoppen door de man in de straat politiek bewust te maken, en dan bedoel ik niet op de manier van het Blok of nog erger steve stevaert die de politiek ofwel marginaliseren ("zakkevullers") ofwel tot een kleuterspel willen herleiden. In het onderwijs moeten jongeren duidelijk gemaakt worden hoe onze politiek werkt, waarom sommige dingen zo traag gaan en hoeveel werk er wel in een wet steekt. Daarbij is de gemiddelde Vlaming qua geschiedkundige en actuele kennis een leek, dat is volgens mij ook een opdracht van het onderwijs, om jongeren duidelijk te maken hoe de politiek geevolueerd is, laten zien wat we nu hebben en dat vergelijken met pakweg 100 jaar geleden, ik denk dat we op die manier al een pak verzuurden minder zullen hebben.
Misschien moeten 'we' wel eens ophouden met te denken dat 'we' het beter weten dan de man in de straat.
Misschien moeten 'we' wel eens aanvaarden dat algemeen enkelvoudig stemrecht betekent dat ook mensen die geen flauw benul hebben van politiek, en niet de minste aandrang voelen om zich in de werking van de instellingen te verdiepen mee mogen beslissen over wie de natie vertegenwoordigt en bestuurt. Misschien moeten 'we' wel eens beseffen dat in een democratie iedereen een man in de straat is of, wat op hetzelfde neerkomt, dat de man in de straat niet bestaat.
Oud 21 juni 2004, 11:54   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
Ik denk dat we zo'n trends alleen maar kunnen stoppen door de man in de straat politiek bewust te maken, en dan bedoel ik niet op de manier van het Blok of nog erger steve stevaert die de politiek ofwel marginaliseren ("zakkevullers") ofwel tot een kleuterspel willen herleiden. In het onderwijs moeten jongeren duidelijk gemaakt worden hoe onze politiek werkt, waarom sommige dingen zo traag gaan en hoeveel werk er wel in een wet steekt. Daarbij is de gemiddelde Vlaming qua geschiedkundige en actuele kennis een leek, dat is volgens mij ook een opdracht van het onderwijs, om jongeren duidelijk te maken hoe de politiek geevolueerd is, laten zien wat we nu hebben en dat vergelijken met pakweg 100 jaar geleden, ik denk dat we op die manier al een pak verzuurden minder zullen hebben.
Misschien moeten 'we' wel eens ophouden met te denken dat 'we' het beter weten dan de man in de straat.
Misschien moeten 'we' wel eens aanvaarden dat algemeen enkelvoudig stemrecht betekent dat ook mensen die geen flauw benul hebben van politiek, en niet de minste aandrang voelen om zich in de werking van de instellingen te verdiepen mee mogen beslissen over wie de natie vertegenwoordigt en bestuurt. Misschien moeten 'we' wel eens beseffen dat in een democratie iedereen een man in de straat is of, wat op hetzelfde neerkomt, dat de man in de straat niet bestaat.
Om in te kaderen
Oud 21 juni 2004, 13:47   #28
imponderabilia
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Om in te kaderen
Ik vond de navraag naar de nieuwe EU-lidstaten om in te kaderen!
Of zegt het niet genoeg dat 50% van de Vlamingen niet EEN land konden opnoemen! Sorry hoor maar met zo'n beperkte kennis van de maatschappij/actualiteit kan ik moeilijk zeggen dat de man in de straat in politiek geinteresseerd is laat staan er iets van afweet. Dat betekend niet dat je niet naar die mensen moet luisteren, maar dat betekend wel dat je niet altijd blindelings moet na-apen wat het volk denkt/wil, dat heet populisme.
Oud 21 juni 2004, 14:25   #29
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Om in te kaderen
Of zegt het niet genoeg dat 50% van de Vlamingen niet EEN land konden opnoemen! Sorry hoor maar met zo'n beperkte kennis van de maatschappij/actualiteit kan ik moeilijk zeggen dat de man in de straat in politiek geinteresseerd is laat staan er iets van afweet. Dat betekend niet dat je niet naar die mensen moet luisteren, maar dat betekend wel dat je niet altijd blindelings moet na-apen wat het volk denkt/wil, dat heet populisme.
En wie gaat er bepalen wanneer er al of niet naar het volk moet geluisterd worden?
Attiladehun is offline  
Oud 21 juni 2004, 14:29   #30
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Maar het begrip 'verzuring' is één van de vele lege woorden die het regime gebruikt om maar niet inhoudelijk te moeten reageren op het VB en zijn kiezers.
OMG!

De pot en de ketel...
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 21 juni 2004, 14:31   #31
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Om in te kaderen
Of zegt het niet genoeg dat 50% van de Vlamingen niet EEN land konden opnoemen! Sorry hoor maar met zo'n beperkte kennis van de maatschappij/actualiteit kan ik moeilijk zeggen dat de man in de straat in politiek geïnteresseerd is laat staan er iets van afweet.
So? Waarom zou, om te kunnen kiezen, die kennis belangrijker zijn dan bvb. het aan de lijve ondervinden van het EU-beleid?

Citaat:
Dat betekent niet dat je niet naar die mensen moet luisteren, maar dat betekent wel dat je niet altijd blindelings moet na-apen wat het volk denkt/wil, dat heet populisme.
Wie is 'je' hier? Een ander woord voor het majesteitelijke 'we' van daarnet?

Ik vind trouwens dat 'we' aan de mening van iemand die dt-fouten maakt niet teveel belang moeten hechten. Wel luisteren natuurlijk, 'we' zijn per slot van rekening democraten.
Oud 21 juni 2004, 15:03   #32
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

En wie gaat er bepalen wanneer er al of niet naar het volk moet geluisterd worden?
Hier krijg ik dus geen antwoord op... Eigenlijk veelbetekenend...
Attiladehun is offline  
Oud 21 juni 2004, 15:06   #33
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Citaat:
Maar het begrip 'verzuring' is één van de vele lege woorden die het regime gebruikt om maar niet inhoudelijk te moeten reageren op het VB en zijn kiezers.
OMG!

De pot en de ketel...
Zoals ik al zei: weeral zo'n fraaie inhoudelijke reaktie...
En wat is 'OMG'?
Attiladehun is offline  
Oud 21 juni 2004, 18:45   #34
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Citaat:
quote="Thomas Heynderickx"]Beste Knuppel,

het zal u misschien verheugen, maar ik steun het Vlaams Kartel al een tijdje niet meer.
Waarom zou me dat verheugen? Omdat ik er zelf de grootste bedenkingen bij heb? Mocht het 'Vlaams' kartel zich Vlaamser, en meer nog, democratisch gedragen, ik zou het zeker steunen.
Maar dat doet het dus niet. Het 'Vlaams' kartel zou dan immers niet de grootste partij van het land kunnen uitsluiten omdat het er Vlaamser over denkt dan het BELGISCHE kartel.

Citaat:
Om te beginnen raad ik u aan mijn kleine tekstje nog eens te lezen:

[i]Politiek is een beetje zoals de economie. Waar er vraag naar is, dat komt er ook. Wie veel promotie krijgt, goed in de media komt, heeft meer kansen en omgekeerd.
Ik snap het nu wel.
Je bedoelt dat de BUB niet in de media komt omdat er naar hun programma geen vraag is.

Of dat er, door negatief in de media te komen (zoals het Vlaams Blok) ergens wél vraag naar is, en er zo meer kans bestaat dat er een politiek antwoord op komt.

Citaat:
Vandaar dat ik ook even dit in de schijnwerpers wil zetten: Het probleem is hem niet het Vlaams Blok op zich, maar de mensen. Wat wil ik daar nu mee zeggen? Neem nu dat het Vlaams Blok met de CD&V|N-VA een regering vormt. Dan zal je binnen de korste keren een nieuwe verzuringspartij (extreem-rechts of extreem-links ) hebben. En daar gaat het hem over. Er is vraag naar zo een partij en of het Vlaams Blok nu in de regering stapt of niet, een nieuwe partij komt er en we zitten weer met hetzelfde probleem.
Twee fouten in deze redenering: het begrip 'verzuringspartij en 'met hetzelfde probleem zitten'.
De zogenaamde 'verzuring' is immers het rechtstreekse gevolg van het tekort schieten van de 'verzoete' partijen. 'De verzuring' is een term van de politiek correctelingen, HUN benaming voor datgene waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.

Wat jij 'met hetzelfde probleem zitten' noemt, daar komen ALLE oppositiepartijen voor in aanmerking. Zij vangen in een normaal land de proteststemmen op. Zij krijgen echter allemaal op tijd en stond hun regeringsbeurt. Het Vlaams Blok krijgt die kans niet wegens het cordon sanitaire. Het blijft zo ongeschonden handen houden. En ook d�*�*r hebben ALLE overige partijen schuld aan inplaats van 'de mensen'.

Citaat:
Het komt er dus eenvoudig weg op neer, als het Vlaams Blok nu in de regering stapt met CD&V ( waar ik voorstander van ben mijn waarde Knuppel ) dan zal er binnen de kortste keren een nieuwe verzuringspartij ( extreem-links of rechts ) ontstaan.
In die zin zijn alle oppositiepartijen dus kandaat 'verzuringspartij', zoals ik al zei.
Voor de rest kan ik er enkel op wijzen dat Van Rossem en consoorten ook 'verzuringspartijtjes' waren. Zij geraakten om één of andere reden echter nooit van de grond. Het Vlaams Blok is de grootste partij van het land geworden. De partij behaalde 130.000 stemmen méér dan de PS! En dat verklaar je allemaal simpelweg met 'verzuring' van de mensen?
Nogmaals, als er verzuring van de mensen is, dan zijn daar redenen voor. En goeie ook!

Citaat:

Het Vlaams Blok wilt niet voor niks enkel maar een minderheidsregering steunen...

Bovendien ben ik er van overtuig dat het Blok dit weet en daarom enkel maar een minderheidsregering wilt steunen en nooit in een regering zal stappen. Het Blok kan trouwens de veiligheidsproblemen van de mensen inet oplossen op regionaal niveau... Justitie en biza zijn punten op Federaal niveau.
Even rekening houden met het FEIT dat het Vlaams Blok al op voorhand werd uitgesloten door Leterme. Het Blok-voorstel om een minderheidsregering te vormen werd intussen ook al door hem afgewezen. En je weet waarom. NIET om hun vreemdelingenstandpunten maar om hun separatisme. Zowel Leterme als Miet Smet hebben zich dat publiekelijk en overduidelijk laten ontvallen.

Kleine correctie over dat federaal niveau waar één en ander (jammer genoeg) kan geregeld worden in tegenstelling tot het Vlaamse: het Blok MAG op geen enkel niveau de veiligheidsproblemen helpen oplossen. Echte reden: Vlaamse onafhankelijkheid, dus splitsing van België.

En jij wil mij wijsmaken dat je VOOR een regeringsvorming van Het 'Vlaams' kartel met het Vlaams Blok bent? :o

Citaat:
Sorry voor mijn late reacties, maar ik ben aan het blokken
Succes met de examens.
Ik geef je inderdaad absoluut gelijk dat alle oppositiepartijen kandidaat verzuringspartijen zijn.

"Met hetzelfde probleem" zitten is eigenlijk een probleem dat de zogenaamde democratische partijen hebben veroorzaakt, hier schaaf ik mijn eigen redevoering even bij: Het is niet omdat er een nieuwe verzuringspartij/oppositiepartij ontstaat, dat daar een cordon voor op touw wordt gezet.

Jij hebt inderdaad gelijk dat Leterme de uitgestoken hand van het VB heeft geweigerd. Mijn democratisch verstand keurt dat in de verste verte niet goed. Maar toch betwijfel ik of het Blok uit zijn leuke oppositiesituatie wenst te stappen. Want ik ben van een zaak overtuigd: Het Blok is een partij als een ander, en dat bedoel ik dat op de positieve vlakken als op de negatieve vlakken. Zolang er geen gehele mentaliteitswijziging gebeurd. Zal het Blok dat ook niet teweerbrengen.

Ja, ik ben dus voor een CD&V|N-VA / VB regering. Dat is toch het meest logische na zondag 13 juni?

Dank u wel Knuppel, nog 2 te gaan en dan kan ik nen gansen dag met u in discussie gaan . Nog wel twee maand lang 8)

Thomas
Oud 22 juni 2004, 09:53   #35
imponderabilia
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hier krijg ik dus geen antwoord op... Eigenlijk veelbetekenend...
Ik studeer en heb dus niet elke dag tijd om te reageren.

Ik vind dat iedereen mag beslissen en je begrijpt mijn stelling niet goed, in de tekst die je quote zeg ik dat het tijd wordt dat mensen beter geinformeerd zijn over de politiek, want dat door desinformatie er veel misverstanden zijn, zo denken veel mensen dat een politieke beslissing van de ene op de andere dag kan genomen worden, dat een wet de dag nadat ze gestemd is kan worden uitgevoerd en dat het probleem dat die wet wil verhelpen dus de volgende dag moet opgelost zijn.Deze zaken werken verzuring in de hand.
Oud 22 juni 2004, 09:58   #36
imponderabilia
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Of zegt het niet genoeg dat 50% van de Vlamingen niet EEN land konden opnoemen! Sorry hoor maar met zo'n beperkte kennis van de maatschappij/actualiteit kan ik moeilijk zeggen dat de man in de straat in politiek geïnteresseerd is laat staan er iets van afweet.
So? Waarom zou, om te kunnen kiezen, die kennis belangrijker zijn dan bvb. het aan de lijve ondervinden van het EU-beleid?

Citaat:
Dat betekent niet dat je niet naar die mensen moet luisteren, maar dat betekent wel dat je niet altijd blindelings moet na-apen wat het volk denkt/wil, dat heet populisme.
Wie is 'je' hier? Een ander woord voor het majesteitelijke 'we' van daarnet?

Ik vind trouwens dat 'we' aan de mening van iemand die dt-fouten maakt niet teveel belang moeten hechten. Wel luisteren natuurlijk, 'we' zijn per slot van rekening democraten.
Kijk als jij nooit fouten schrijft is dat jouw zaak en dan kan je best eens meedoen aan het Groot dictee! Alvast succes.

En Lees nu mijn eerste tekst nog eens en lees eens duidelijk wat ik er echt in zeg!

Citaat:
Ik zeg dus niet dat er mensen minderwaardig zijn of niet zouden mogen kiezen of zoiets. Ik wilde alleen maar zeggen dat de meerderheid van de Vlamingen gaat stemmen zonder echte motivatie voor hun stem en met valse verwachtingen omdat zij denken dat politiek van dag tot dag kan gevoerd worden, en als er dan eens iets wat langer duurt dan zijn de mensen ontevreden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be