![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze weten ook dat,als ze een volmacht zouden krijgen of verwerven ze hun standpunten zouden moeten versoepelen,en dat de traditionele partijen daar op de loer zullen liggen. Waar ik meer angst van heb is dat traditionelen nu nog niet begrepen zouden hebben waar het om gaat,en dat het rondje ruziegemaak weer zijn weerslag zal hebben op de volgende verkiezingen,en dat ook de VLaams-Waalse tegenstellingen weer zullen oplaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() al wat Doornroosje zegt, zou ik ook willen zeggen,
En prof. De Schouwer spreekt ook maar over peillingen, en we weten allemaal hoe dikwijls die er naast zitten. en de interpretaties zijn er ook dikwijls naast. zijn we allemaal vergeten hoeveel procenten de volksunie voor haar deelname aan de regering had ? die kinderen en kleinkinderen zijn nog overwegend vlaams nationalist, maar zullen niet zo gauw bekennen dat ze voor het blok stemmen, en dat heeft niets met angst te maken, de vlamingen zijn niet angstig, ze zijn alleen het geklungel van paars beu. maar van Leterme zullen we ook niets moeten verwachten, ik hoop dat de walen in het ACV de vlamingen eens een goede loer draaien, zodat het moet splitsen, zou veel oplossen.
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
... the end result is that you are left with an extremely homogenuous group that looks down on er even dispises outsiders. Cults exclude people, obey heroes, become dogmatic and develop a crocodile syndrome – no ears but really a big mouth. It happened to David Karresh and his followers in Waco, Texas. It happened to Chancellor Helmut kohl and the CDU in Germany, and it will probably happen again. Beware. (from Karaoke Capitalism – management for mankind.). www.WorkForAll.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Di rupo heeft hier volgens mij de sleutel in handen,maar met zo een aantal kiezers achter zich die zich gedekt voelen door het huidige systeem zou dit wel een moeilijker kunnen zijn dan gedacht,vergeet niet dat dit hem veel stemmen zou kosten. Men mag ook niet vergeten dat vele overheidsjobs (en zeker de laatste jaren)niet meer gebonden zijn door een statuut,en dat dit de overheid in staat stelt om andere maatregelen te treffen. Welke dat zullen zijn en hoe of wanneer zal van de politiek en de tegenstand van de vakbonden afhangen. Zoals bij Belgacom zal het niet gaan,deze maakte veel winst en vond overnemers,die in die winsten geeintreseerd waren. Dat zie ik bij de spoorwegen of de post nog niet direkt gebeuren net zomin als bij de ministeries. Denk u maar eens 4 of 5 andere Sabenadrama's in,het zal op een andere manier moeten,zeker omdat de politiek voor veel tussen het Sabenadebacle zat,zal men nu moeten zoeken naar ander oplossingen,die zowel op sociaal als economisch vlak voldoening zullen moeten geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al wat Doornroosje zegt, zou ik ook willen zeggen,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De spoorwegen en de post zullen nooit winstgevend zijn want dan moeten ze hun prijzen verdubbelen en verliezen ze hun sociale karakter. Wel moet er een sanering doorgevoerd worden, naast hardwerkende mensen zijn er ook profiteurs en betere controle moet dit vermijden. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Liever de korte pijn en een gezonde basis, dan de lange pijn en geen basis. Velen schijnen te vergeten dat we hier in eerste plaats voor onze kinderen beslissen.
(het geval PS is aleen een extra complicatie en misschien de enige reden waarom het VB wel een bestaansreden heeft. Maar 5 miljard transfer is voor mij onvoldoende als reden. Dat is amper 3 %.)
... the end result is that you are left with an extremely homogenuous group that looks down on er even dispises outsiders. Cults exclude people, obey heroes, become dogmatic and develop a crocodile syndrome – no ears but really a big mouth. It happened to David Karresh and his followers in Waco, Texas. It happened to Chancellor Helmut kohl and the CDU in Germany, and it will probably happen again. Beware. (from Karaoke Capitalism – management for mankind.). www.WorkForAll.org |
![]() |
![]() |