![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Als politicus...
Lenin! ![]() Bovendien schenk ik geen enkele mijn volle vertrouwen!
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik ook niet, maar Bart Staes blijft wel zichzelf trouw. En hoewel ik niet op álle vlakken het met hem eens ben, bewonder ik hem daar wel voor.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen separatist? |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, voor Groen! is het nooit heel belangrijk geweest, op welk niveau een beslissing viel, als ze maar goed viel. En sommige vallen beter/gemakkelijk regionaal, andere federaal, en heel wat andere zelfs Europees. Bart Staes verschilt van mening met bijvoorbeeld Eddy Boutmans, daarover, over welk niveau het beste is, maar het is geen breekpunt. En ik volg daar vaak Bart Staes in... |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kalm, kalm ![]() |
||
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Absoluut zeker ben ik niet, he. Ik ben immers Bart Staes niet. Maar hij volgt volledig de partijlijn, als hij zegt, dat het beleid correct, snel en kwalitatief moet zijn, op gelijk welk niveau.
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zij slaagt erin een dode partij 6 zetels te leveren als voorzitster. Hoedje af hiervoor, ondanks het feit dat ik absoluut geen groene jongen ben.
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Frank Vandenbroucke, de sterkste minister van de afgelopen jaren.
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn favoriet politicus is Frank Vandenbroucke.
Hij heeft een enorme dossierkennis, werkt keihard. Hij zorgt voor een betere begeleiding van werklozen. Dit is dus hélemaal geen heksenjacht, maar het is toch niet onlogisch om tegenover een onbeperkte werkloosheidsvergoeding een inspanning te stellen om werk te zoeken. Hij is nu ook voorbereidingen aan het treffen omtrent het debat van de eindeloopbaanproblematiek dat in het najaar zal plaatsvinden en dat van enorm groot belang is. Ik wou dat hij terug voorzitter van de SP.A werd ! ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien vind ik zijn personeelspolitiek op niet veel trekken Hoe langer hoe meer merk ik dat we buiten de teletbubbies een gebrek hebben aan mensen met inhoud. |
||
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Stand
Bart de Wever (N-VA) 3 Guy Verhofstadt (VLD) 1 Jean-Luc Deheane (CD&V) 1 Frank Vandebroucke (SP.a) 4 Frieda Brepoels (N-VA) 2 Herman Van Rompuy (CD&V) 1 Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 Kris Merckx (PVDA) 2 Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 3 Bart Staes (Groen!) 1 Vera Dua (Groen!) 1
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bart Staes.
Vlaams en groen |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Kris Merckx, ja hij verwordt het pvda-standpunt dus ja daar kom ik meestal wel mee overeen, maar anders als groene rooien een dikke pluim voor Vera Dua en haar groene medestanders zz hebben de anders gaan leven trein weer op het juiste spoor gebracht.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Annemans, Vanhecke, Dewever: op kop!! mooi zo! waarom geen poll maken in feite?
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1- Frank Vandebroucke (SP.a) 4 2-Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 3-Kris Merckx (PVDA) 3 4-Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 3 Dat is de top 4 (4 omdat er 3 zijn met 3 "stemmen").
![]() |
#39 |
Schepen
|
![]() Kris Merckx
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Juan dela Lanotta