![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo roept dat al een tijdje, ondertussen blijft de regering (met zijn openVLD) belastingen invoeren op alles en nog wat , zelfs belastingen worden belast.
Een voorbeeld : de verhoging van belastingen op de bedrijfswagens : de berekening wordt gemaakt op basis van de cataloguswaarde zonder kortingen, inclusief BTW. Met andere woorden : u betaald belastingen op de BTW. ![]() Dus : ofwel stoppen ze nu met het verhogen/invoeren van belastingen, ofwel houdt De Croo zijn mond. Laatst gewijzigd door Antoon : 27 januari 2012 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever en de N-VA moeten zich klaar houden om hun coalitie voor hun noodregering zo snel mogelijk te kunnen opstarten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alexander De Croo is langzaam aan bij mij aan geloofwaardigheid aan het winnen. Vertrouwen is iets dat met de sluisdeur kan wegstromen en je terug moet opbouwen met emmertjes.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Woorden en daden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch hebben zij minder last van bedrijven die wegvluchten( integendeel, veel Belgische bedrijven verhuizen net over de grens) en moeten zij minder besparen op kosten van de werknemers en ligt de loonlast er veel lager dan hier en krijgen de mensen toch meer uitbetaald aan sociale zekerheden. De realiteit bewijst dus het tegenovergestelde van wat De Croo staat te verkondingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Zijn eigen kiezers zullen wel beslissen of ze bedrogen worden of niet... daar hebben we U niet voor nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie was toen die bedrieger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Ik heb die beslissing genomen na Paars 1
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Daar zal U wel een goed antwoord op kunnen verzinnen... Maar ik leef niet in het verleden. In het heden is mijn stem voor Alexander De Croo een goeie stem geweest... uiteraard is dat mijn mening ik verwacht niet dat je dezelfde mening bent toegedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MSC, Euroports, Grimaldi, zijn grote bedrijven die bezig zijn hun activiteit naar een andere Europese haven te verhuizen. Opel besloot Antwerpen te sluiten en een Duitse afdeling open te houden gewoon vanwege de loonlast. CMB, UBEM hebben hun hoofdkwartier naar Luxemburg verhuist voor de loonlast. De Nul, Deme, URS en co schrijven hun personeel op andere vestigingen dan de Belgische, gewoon voor de loonlast. En ik kan gerust nog enkele uren doorgaan met het opsommen van bedrijven die verhuist zijn voor de loonlast en vaak dan nog naar buurlanden waar ze vermogenbelastingen betalen en waar de bedrijfslasten hoger liggen dan hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Je goed recht... ik hoop dat je met je nieuwe keuze erg gelukkig bent?
Als je niet in het bad stapt kan je je niet verbranden zoveel is zeker. Het is uiteindelijk allemaal maar een kwestie van wat men verwacht van politiek, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Tot nu toe eigenlijk wel, ik voel nog steeds geen dolk in mijn rug. Wat wel het geval was bij Paars 1
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Zoals ik schreef een kwestie van wat je verwacht van de politiek... U stemt op het VB en U zal nooit "een dolk in Uw rug" vinden. Wat die bijbrengen aan het debat is me maar de vraag...
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, omdat ik niet meer voor VLD stem na de zoveelste bedriegelijke kiescampagne, heb ik geen recht van spreken meer. Goed om weten.
![]() |
![]() |