![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Foto van de tweedekker :
![]() Gezocht : Vriendje of vriendinnetje om samen met mij tweedekkertje te spelen. 1 ) Moet het volgende goed kunnen : - het vliegtuigje voortduwen. - het vliegtuigje voorttrekken. - Meermaals per woensdagnamiddag een coca-cola en een pakje chips van mama kunnen afbedelen. - Mij altijd gelijk geven. 2 ) Moet de volgende geluiden heel goed kunnen nabootsen : - Brrbrrbrrbrrbrrbrrbrrbrrbrrbrr als we rechtdoor vliegen. - Brrmmbrmmbrmmbrmm als we wachten om te starten. - vrrroeemmmm als we voorbij een kerktoren vliegen. - prtutllprtutllprtutllprtutll als we de motor stilleggen. - Bangbang als we door de geluidsmuur gaan. - tsjriiptsjriiiiiip als we landen op de wielen. - ting___ting___ting___ting als we tanken. 3 ) Kandidaten die het geluid : crashkrakboem kunnen nabootsen gelieve zich te onthouden. Gelive in dit topic te solliciteren met een pasfoto, gewenste vergoeding EN motivatie. Laatst gewijzigd door Biggles : 28 januari 2012 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hallo ik ben Cindy, ik doe graag verkleedpartijtjes; LAN party's en rollenspelen en wil later piloot worden; m'n opleiding wil ik gratis komen en daarna betaal je me maar wat je kan missen. Groetjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn mama is heel bang geworden als ze je pasfoto zag. Mijn mama zei me : dat is een boemboem meisje. Die zijn gevaarlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boem boem meisjes gevaarlijk ? Heeft ze dan liever dat je met boem boem jongetjes speelt ? Je mama is wel zeer vooruitstrevend zeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Je bedoelt boem-boem-boem-boem-boem-boem meisjes. Aaah.... Die zijn leuk ja. ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 28 januari 2012 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jeuk ernstig genoeg als reactie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheidsstrijdsters zijn kinky.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé alé, in k&k vragen om ernstige reacties is even absurd als bij de melkboer vragen om zelfklevend papier.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ernst van de ernstige vraag en de ernstige manier waarop de ernst van de ernstige situatie afdruipt lijkt ernstig. Ernstig als ik ben probeer ik in dit ernstige antwoord dan ook de ernst van deze ernstige zaak in te zien en zodoende in alle ernst een ernstig quootje achter te laten.
Of zo iets... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als jullie weigeren mee te werken, doe dan tenminste originele pogingen tot nepvacatures.
Ik zal het startschot geven, niet intern, maar wel in de regio: Groupon is volop op zoek naar mensen om deals voor hun te sluiten, om de boel te coördineren, voor hun boekhouding, ... Chauffeurs worden ook veel gevraagd, allerlei. Is al jaren zo natuurlijk.
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 28 januari 2012 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Schijnt da't staking is...
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Krijg ik een ijsje? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Gevraagd: bodyguard.
Profiel: Sterke, gespierde, oudere man met ervaring. Vereisten: zware gewichten kunnen heffen, gedistingeerd en verfijnd zijn. Dragen van een klak heeft de voorkeur. Solliciteren: per E-mail aan Trixie. Goede verloning. |
![]() |
![]() |