![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel patriot ik denk ook dat de NVA veel kiezers zal verliezen.
Eerst zo een sterke taal,zoals cdnv wij moeten paars breken en nu gaan ze met paars een vlaamse regering vormen.Elkaar afbreken CDN V tegen VLD en NVA tegen SPA En nu samen regeren dat houd geen stand ![]()
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Groentje in de loop naar de verkiezingen,dus beloftens .
Maar die kunnen jullie niet meer waar maken.Hoe kunnen jullie dit waarmaken met spa.
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
BUB: 0 rechtstreekse verkozenen Nee, dat valt inderdaad lelijk tegen, ons kiespubliek. Verscheidene N-VA'ers klopten Vlaamse en federale ministers, maar voor de rest zijn we op sterven na dood inderdaad... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben steeds een bewonderaar van Verhofstadt geweest vooral zijn
enorme inzet binnen de partij sloeg aan,doch.... Ik moet toegeven dat er momenteel echt nood is aan nieuw talent binnen de VLD. Dit programma was soms lachwekkend soms had ik echter medelijden met deze mensen, waar de tijd bleef stillestaan. Het was zielig om aan te kijken,Verhofstadt totaal onherkenbaar,Patrick De Wael als een bonzo op twee krukken door de Melsenstraat huppelend,Ceyssens en Somers koppeltje weltevree,kakelend van onderhorigheid aan de grote drie,en De Gucht met zijn eeuwige stijve nek. Jeroen Bosch had het niet beter kunnen schilderen. Moeten we met deze mensen het blok bekampen .......... Gil Marien
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() De arrogantie ten top was eveneens de campagne van Vincent Van Quikenborne.
Q doet het steeds beter was de tekst . Het heeft drie weken geduurd voor ik wist over wie het ging,toen op het einde van deze zinloze campagne echter door olijkaards MUSIC werd overplakt werd het opeens wel leuk....Q MUSIC doet het steeds beter. Tijd dat die jongen ook iets zinnigs bedenkt..... ![]() Gil Marien
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ben ik nu echt de enige die spontaan dacht: aha... een extra aflevering van "Het geslacht De Pauw" ?
Humor van begin tot einde... of wat het toch "echt", zoals mijn vrouw me continu trachtte wijs te maken?
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjonge tjonge zal dat vroeg of laat in hun gezicht ontploffen ![]() Ik zie een grote toekomst voor het geslacht De Pauw. ( En voor mevrouw de Vexille op dit forum ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De nva zal net zoals de CD&V wel de gevolgen dragen van de fatale misstap om met de sossen een regering te vormen. Als ze dat doen gooien ze héél hun verkiezingskampagne in één pennentrek in de vuilbak. "Paars moet weg" "Nood aan vernieuwing" "Krachtig bestuur" Jaja, vooral als ge met paars in zee gaat gaan.... zeer geloofwaardig vooral...
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tijdens de kiescampagne verklaarden zowel Geert Bourgeois (N-VA) als Yves Leterme (CD&V) niet in coalitie te zullen stappen met het VB. Volgens uw logica kan dat dus ook al niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Misschien hebben de west-vlamingen hem wel weten te appreciëren: de hoog-intelligente, hard-werkende en sympathieke advocaat uit kortrijk. en zeker in vergelijking met het positief alternatief van die andere lijst: yves 'grijze boekhouder' leterme en geert 'stijve hark' bourgeois.... Ondanks zijn jonge leeftijd, én in een 'katholieke' provincie als west-vlaanderen een puike prestatie van deze 30-'er. Zonder meer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Van quickenborre is een janet die denkt dat hij minister is.
Als er één niet capabele politieker is is het die pipo wel. Hij har beter in west vlaanderen gebleven tussen al de rest van het mestoverschot. Boe, Boe Q, doet de deur toeeeee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alleszins niet veel van gezien noch van gehoord.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Vorig jaar met de Federale verkiezingen hebben ze Stevaert op exact dezelfde wijze gevolgd tijdens zijn campagne... identiek. Heeft iemand dit misschien gezien? Het was alleszins zo ontluisterend dat ik het me nu nog altijd herinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, een hoog-intelligente knaap die het van zijn prestaties moet hebben, zo te zien. Geef mij dan maar een grijze boekhouder of een stijve hark, ik heb het verstand om mijn politici niet te kiezen op basis van erin geramde "vlotheid" of gekunsteld "hip" zijn. Die moeten ook geen valse lezersbrieven gaan schrijven om hun prestaties te bewierroken, nietwaar? |
||
![]() |
![]() |