![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik betwijfel of ze nu hoofdzakelijk wel goed bezig zijn. Ui solidariteit zou ik evenwel meestaken, dat is mijn natuurlijke reflex. Let wel: In de zes jaar dat ik taxichauffeur was, werd in die sector ALTIJD gewerkt. Staken was daar not-done, taboe, en uit den boze. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2012 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n probleemke van democratie ?? Heel ambetant. Knoop het in je oren: Vlaanderen stemt centrum-rechts. Punt aan de lijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie ballen heeft pist tegen de stakerspiketten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Wat deze actie betreft: - De hervormingen gaan niet ver genoeg - De boel is niet meer betaalbaar als we verder laten betijen - Ik zou graag hebben dat mijn nakomelingen ook nog iets wat sociale zekerheid hebben, de boel houden zoals het nu is garandeert dat ze dat niet zullen hebben wegens failliet België.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Net andersom. De stakers schuiven graag aan tafel wanneer het hoogconjuctuur is om allerlei onbetaalbare voordelen af te dwingen, maar owee als het geld op is. De hele stakerscultuur is betaald met geleend geld, oorzaak van de eurocrisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Mijn collega's werken ook allemaal.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Een collega die neerkijkt op een andere collega die gebruik maakt van zn stakingsrecht hoeft inderdaad nooit meer te rekenen op degene die gaat staken.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mijn collega's niet in de steek laten, en hen helpen bij het vele werk dat nog ligt te wachten.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
De minachting lijkt me meer van de Rafs en JurgenD's te komen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Neen, neen...
Het gaat uiteraard om degenen die als grijze muizen van de situatie gaan gebruik maken zonder daarbij een concreet standpunt in te moeten nemen... "Ik geraak niet op mijn werk omdat de treinen niet rijden, maar ik staak officieel niet en werk van thuis uit..." Lui, laf en lelijk. Nu ja, Vlamingen en grijze muizen, die begrippen zijn onderling verwisselbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() U misschien niet. Manta blijkbaar wel. Hij vindt het normaal dat een staker niet meer moet rekenen op collega's die niet staken. Ik vind dat bullcrap. Er is nog steeds zoiets als stakingsrecht hoor. Al zou het zijn dat er 1 collega wenst te staken, dan nog heeft niemand zich daarmee te bemoeien.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
post scrotum: ik reageer nu toch ook op die affaire van "ballen hebben". Zware discriminatie voor onze vrouwelijke collega's, vind ik. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() U was me voor. Wij vrouwen hebben geen ballen nodig, om te staken.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denken ze wel! Voor zichzelf en hun gezin zorgen: een schande! Kunnen ze niet van den trok leven zoals al die fans van de kleurige vuilzakdragers? Citaat:
![]() ![]() ![]() .
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 januari 2012 om 12:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te kunnen staken, heb je eerst werk nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() En aangezien vele vrouwen werken, kunnen ze ook gaan staken -zonder ballen, weliswaar-
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Om niet te staken heb je verstand nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch normaal dat daar ambras en tweespalt van komt? Citaat:
Er bestaat zoiets als recht om te werken, je afspraken nakomen, je wederzijdse contract vervullen. Als slechts 1 collega dat wenst te doen, heeft zich daar evenmin iemand mee te moeien.
![]() |
![]() |