![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ambtenaren ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sindsdien moet ik telkens weer wachten tot de laatste werkdag van mei om mijn té veel betaalde zuurverdiende sollen te zien terugstorten.... Citaat:
Vroeger toen ik véél overuren deed en nog géén kinderen had kreeg ik telkens nét na nieuwjaar mijn afrekening met daarop het bij te betalen bedrag.... Nu is het omgekeerd,omdat men méér dan genoeg maandelijks van mijn loon afhoudt en ik bijgevolg terugtrek moet ik telkens weer wachten tot de allerlaatste terugbetalingsdag... Dank u regering én tax on web.... De belofte dat wie daar zijn belastingsbrief dus invult ook sneller zijn geld terugkrijgt wordt in mijn geval dus al vanin het begin niet gerespecteert..... En durft men in de kranten schrijven dat de fiscus vroeger met terugbetalingen is gestart... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez, da getal staat toch op zo'n roos overschrijvingspapier ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel hangt echter af van de hoofdcontroleur van uw belastingskantoor... Destijds heeft de regering eens een omzendbrief naar de belastingskantoren gestuurd met daarin de belastingsaangiftes waarvan ze vrijwel zeker waren om een bijkomende belastingsinning op te kunnen heffen met voorrrang dienden behandeld te worden... Diegenen die terugtrokken dienden maar wat langer te wachten,en hoe meer je moest betalen des te sneller je je afrekening kreeg,en des te meer je moest terug trekken je uiteraard langer diende te wachten... Sommige belastingskantoren passen nog steeds deze volgorde toe... Mijn schoonbroer kreeg destijds telkens zijn afrekening in october aangezien die altijd een pak meer moest bijbetalen dan ik,die mijn afrekening telkens weer in januari mocht verwachten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze zijn alle berekeningen a/h dubbelchecken om extra geld te vinden.
Maar als je er echt nu al eentje wil, ik heb er twee gekregen ... Blijkbaar moet je foutieve berekeningen ook betalen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zaak wordt dan direkt rechtgezet.... Ik heb het ook voorgehad met nog de papieren versie destijds.... Eerst moest ik terugtrekken volgens mijn boekhouder,kwam de aanslag om 3600 euro bij te betalen... Recht naar het belastingskantoor waar bleek dat de boekhouder een wiskundig foutje had gemaakt.... Vervolgens kreeg ik een nieuw aanslagbiljet met 3600 euro terug te trekken wat ook weer niet kon omdat het destijds maar een bedrag van rond de 600 euro was... Na nog eens een passage langs het belastingskantoor kreeg ik dan uiteindelijk de derde én juiste aanslag van iets meer dan 600 euro terug te trekken .... |
|
![]() |
![]() |