![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, wie met zulke woorden spreekt over mensen, is racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verder moeten ze in België wel eens de regels versoepelen voor mensen die het wel goed menen en een job hebben in België. Een ghanese collega met stagecontract is naar Ghana terug gegaan om haar baby daar te laten geboren. Mocht daarna niet meer terug naar België hoewel ze een vast en goedbetaald contract gekregen had. Het bedrijf moest eerst 6 maand zoeken naar andere kandidaten. Mijn eigen vriendin heeft 5 jaar in België bij hetzelfde bedrijf moeten werken vooraleer ze een verblijfsvergunning kreeg voor langer dan een jaar in combinatie met een 5 jaar werkvergunnnig. Dus ieder jaar opnieuw problemen met de paperassen en enkel met die werkvergunning mocht ze voor een ander bedrijf werken. Als we dit dan eens vergelijken met die mensen die hier gewoon toekomen, voorang krijgen op OCMW woningen, direct SZ inclusief leefloon en andere leuke uitkeringen zonder dat ze hier een job hebben bij het binnenkomen in het land. Dan klopt er toch ergens iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die werpen, dan heb ik neefjes en nichtjes extra. En ja, ik spreek daar zo over. So? Is dat racistisch?
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer je geen "free money" wil geven aan de arme stakker die hier komt profiteren ben je een racist. Als je vindt dat mensen met een andere cultuur hun cultuur niet hier mogen opdringen, ben je een racist. Wel dan ben ik ook een racist en ik ben er zelfs trots op. Laatst gewijzigd door Bollywood : 13 februari 2012 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze het aanvaarden, zegt het veel over hun intelligentie. Als ge dat zou vertellen tegen mijn vrouw, "wanneer werp je" geeft ze je ne mot tegen uw kop. Laatst gewijzigd door giserke : 13 februari 2012 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En noch mijn zus noch mijn schoonzus zijn dom. (mijn jongere zus is een pak intelligenter dan ik. Natuurlijk staat het U vrij me achterlijk te noemen) En als uw vrouw voor zo'n opmerking al begint te slaan, zegt meer over U en uw ega dan over mij of mijn familie. En dan is de hoofdvraag. Hoe rijm je brutale woordkeuzes met racisme?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 februari 2012 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk jammer dat pakweg congo of zuid-afrika geen buurland is van belgikske. Fedasiel zou nogal werk hebben. Artisjokske wil dat we de situatie in de derdewerld landen verbeteren, maar alles wat blanken in andere werelden hebben verwezenlijkt, hebben de autochtonen daarna gaandeweg laten verloederen, verkommeren of stukgeslagen en bestolen. Ik zou zeggen: trek uw plan hé. En wat gebeurt er: na hun thuisland komen ze nu ook België naar de knoppen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vijs-los-post |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen hier veel "racisten" rond hoor, meer en meer! Het is voldoende dat ze wat meer op de hoogte worden gebracht van bepaalde situaties, en ze worden "racist"! En als je eigen land en cultuur moet gered worden door enkel de "racisten" tja, dan zal dat zo moeten zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat doe je met die kinderen die hier zomaar op één of andere manier gedropt worden, en wij zullen er wel voor zorgen? Ook zo'n toestand...
Het is en blijft profitariaat. Een vrouw die negen maanden ver is, waarom moet die op een vliegtuig naar België stappen? En verder zal ze het ook niet kunnen uitleggen zeker, tenzij dat ze vernomen heeft dat men hier wel voor haar en haar kind zal zorgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen hoogzwangere vrouwen nog wel vliegen?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Bollywood;5985360]
Citaat:
als je naar hier komt om te bevallen, kan dat, maar dan ben je wel je ouderrechten kwijt. Je kind zal geadopteerd worden (vraag genoeg) en je zal het nooit meer zien, en je aanvaardt zelf om je eigen lichaam ter beschikking te stellen voor medische experimenten tot men genoeg geexperimenteerd heeft en je oftewel dood bent, oftewel terug moet. Maar dat zal weeral tegen een of andere lijst van mensenrechten botsen zekers ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() nee, maar dan moet je wel willen weten (en toegeven) dat je meer dan zes maanden zwanger bent.
Niet gezegd natuurlijk dat ze hoogzwanger naar hier vloog, ze kan zich ook hebben laten bezwangeren nadat ze hier was en haar asielaanvraag werd afgewezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=patrickve;5986041]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik DOE gewoon. Want je zou intelligenter regels kunnen invoeren die nog efficienter en wreedaardiger zijn:
je kan hier bevallen, maar je kind is nu een donor object, en je vliegt nadien met je klikken en klakken terug naar afkomst. Dat "donor object" wil zeggen men dat pasgeboren kind in een artificiele koma houdt maar dus wel in vegetatieve toestand biologisch laat groeien tot een volwassen lichaam, om daaruit dan orgaantransplantaties door te voeren tot het "opgebruikt" is of een of ander vitaal orgaan is getransplanteerd. ![]() PS: om het nog sappiger te maken, zou je ook de optie kunnen voorzien dat je naar de kweekmoeder geregeld een fotootje stuurt van de "vorderingen" van haar telg ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 13 februari 2012 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Nee, voor één keer niet.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Nee, ik zeg dat de huidige politiek gewoon geen oplossing is: iedereen opvangen kan inderdaad niet maar iedereen terug sturen is evenmin een oplossing: die mensen hebben in hun thuisland geen enkel perspectief. Het resultaat van die terugkeerpolitiek is trouwens dat een groot deel van die mensen hier binnen de kortste keren terug staat (aangezien ze bij gebrek aan perspectief eenvoudigweg niks te verliezen hebben).
Wat ik zeg is dus dit: pak het probleem bij de bron aan en zorg dat die mensen in eigen land ook iets te eten hebben. |
![]() |
![]() |