![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het echt moet.
Citaat:
Citaat:
De regering doet eens iets belangrijks op grote schaal gratis, maar dan is het weer niet goed. Zo kun je uiteraard op werkelijk alles zitten kankeren. Wat je dan ook doet. Langs de zijlijn klagen over gratis, vrijblijvende initiatieven die als bedoeling hebben het aantal slachtoffers dat darmkanker maakt, te beperken is gemakkelijk uiteraard. Als het van mij afhing, het was verplicht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zageventen zijn te jong om er wakker van te liggen. Niet vreemd, begrijpelijk zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Ik probeer het positief te zien. Leven in de brouwerij, zoiets. Met de nadruk op proberen. Ik ben nog te jong om oud te zijn. Tx.
Laatst gewijzigd door Rudy : 7 februari 2012 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De meststoffenhandelaar bij wie u uw verloren gegane grondstof kunt terugkopen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen zal er dankbaar gebruik van maken als zijn WC verstopt is.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit uw hoofdargument is....
Citaat:
Als de regering kosten maakt, dan betalen we dat met zijn allen, ngeacht of we het een nuttig initiatief vinden of niet. Citaat:
Het initiatief is gelukkig vrijblijvend, maar niet gratis, wel volkomen van de pot gerukt. Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat CEO's van om het even welk bedrijf met dezelfde opvattingen, hun product verplicht willen maken. Maar in een min of meer vrij land werkt het anders: daar koop je iets enkel in vrije overeenkomst, en niet onder dwang van b.v. een of andere minister die zijn bevriende sectoren ook iets wil gunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ik heb argumenten gegeven waarom het een goed initiatief is. Jij bekijkt die niet eens en uit wat beschuldigingen inzake "die zal daar wel iemand kennen en iets aan verdienen" en klaagt wat over betutteling and that's it.
Kortom, cafétoogniveau. |
![]() |
![]() |