![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou een huurwaarborg eerder optrekken naar 6 maanden en ook een "boete" van 1 maand huur per minder gehuurde maand ivm het contract.
Zo krijg je ook minder risico dat huurders voor het einde van hun contract vertrekken. Een niet vooraf te melden controle van de woning zou ook toegelaten moeten zijn. Wat ook nog veel voorkomt is het houden van huisdieren terwijl dit niet toegelaten is. Zulke mensen zouden ook uit de woning verwijderd moeten worden met inachtneming van bovenstaande boete. Ze zijn immers geen eigenaar van het huis en hebben zich te schikken naar de regels van de eigenaar. En wat mij betreft mag die huurdersbond ook verdwijnen. Er zou een regelorgaan moeten komen dat bestaat uit verhuurders die onderling dan wel misbruiken zullen aanpakken.
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als verhuurder ga je elke maand langs om te controleren of ze wel geen huisdieren houden, dat ze geen sigaretje roken, dat ze alles proper houden, dat ze niet onderverhuren, welk bezoek ze krijgen, dat ze eht juiste eten kopen en maken, weet je installeer camera's in alle vertrekken dan kun je lekker big brother spelen. En ondertusesn schreien dat je privacy rechten geschonden worden als ze toevallig eens in je eigen hof of leven kijken. En ja je richt een clubke op van dit soort mensen die dan de problemen eens gaan aanpakken.. met de basebalbat zeker want veel goedwil gaan we niet mogen verwachten van uw elite clubke... Je gaat veel huurders hebben... NOT. Misschien maar goed ook. Van mijn part mag dit soort mensen gerust stikken in hun arrogante zelfingenomenheid. Denk dat we als huurder in het vervolg maar eens de huisbaas gaan moeten screenen alvorens we ergens gaan huren.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarbuiten volgen verhuurders de wet zelf niet, immokantoren vragen nog steeds drie maanden, accepteren nog steeds geen bankgaranties en gebruiken illegale constructies om de waarborg vast te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De verhuurder moet een volwassen vorm van empathie aan de dag leggen voor de noden en desiderata van de huurden maar als men mutatis mutandis oproept tot evenveel empathie in de andere richting dan krijgt u reflektoir een flexibiliteitsinfarkt. Ik zie dat overal tegenwoordig...u moet solidair zijn met mij maar andersom is woehaa....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 februari 2012 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |