![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans: ter nadere informatie: deze draad sluit mooi aan op de vorige: Buitenaards Leven, wat dan....... ![]() Ben je het niet met mijn visie eens dan kun je met argumenten komen, mocht je die niet weten dan is het een kwestie van goed nadenken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je visie steunt zoals gewoonlijk op geen enkel argument, het lijkt me eerder een soort perverse machtsfantasie.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad: nadat de Aliëns de mensen nadien een tijd met rust hadden gelaten, werd de aarde bezocht met een fijne bruine nevel, bestaande uit kleine bruine druppeltjes, die erg stonken, ook dat nog.
Sindsdien wilde de sluitspieren niet meer zo goed werken en de mensen deden het zo maar in hun broek: te pas en te onpas. Bijvoorbeeld in de kerk als mijnheer pastoor juist de kelk op hief om te kijken of deze wel schoon was. Of juist als een jongen zijn meisje wilde kussen. Of juist als vader na de douche net zijn schone onderbroek had aangedaan. Kortom: overal over de wereld werd het een stinkende bende.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk met name aan Indonesië wat den Hollanders betreft en de Congo wat de Belgen betreft. Nu: de Aliëns zullen dat vele malen overtreffen, zoals velen hier op aarde al ondervonden hebben. Dus wat ik schets is nog slechts een inleidende vermakelijkheid. Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 februari 2012 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu creëer je een wraakfantasie waar de mensheid voor schut staat
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou de mensen slechts een spiegel voor omtrent hun eigen wezen, gaande van Star Wars naar de nachtmerrieachtige verhalen over de Aliëns. Wel wil ik in deze maar zeggen: het is beter in de microwezentjes te geloven dan in zulke boosaardige duivels van het wereldse onderbewustzijn, dat het liefst voorspelt dat de wereld onder zal gaan. Ik daarentegen ben er om de wereld te redden van de ondergang. Dus ook hier wordt er weer gelogen over Mij zoals te doen gebruikelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lijk nog het meest op Thijs Glorieus van: Een Mens van goeden wil....
![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 februari 2012 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe ga je ons dan redden van de blauwe, groene, zwarten rode, gele en vooral ook bruine waas, harrie?
Trouwens, betsaan de wasems dan ook niet uit microwezentjes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En onder de microwezentjes, heb je net als bij de mensen en de Aliëns, goeie en boosaardige soorten. Daar tussen in heb je dan de humoristen die grote pret hadden om met name de gele en de bruine waas. Nu hadden ze echter nog twee kleuren over: de oranje waas en de paarse. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoop dat er één van die twee een waas is dat veroorzaakt dat mensen niet meer kunnen ruiken, een keer dat dat de gele en bruine gepasseert zijn. Ik wacht af!
De rode en de bruine tegelijk zou trouwens al helemaal feest zijn. Iedereen doet het in zijn broek maar niemand kan ergens heen gaan om zich even schoon te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden maar beter wat geld op den toog leggen voor een rondje. Daarna kunnen we klappen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Aha! Psychologische oorlogsvoering!
Eerst laten afzien en dan zachtmaken door de comforten die we eigenlijk ervoor al hadden terug te geven. Gemenerds! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze zitten ook in de Guinness. En we sloeken ze mee naar binnen. Ze hebben dat niet graag want ze komen bruin terug naar buiten. En dan stinken die microwezentjes. Niet beseffende dat ze een goede daad gedaan hebben. Leve de microwezentjes in de Guinness. ![]() (En in de lottocijfertjes) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aldus kregen de goede Aliëns de overhand en er werd een oranje waas over de wereld neder gelaten.
En zie: de mensen meende het Oranje zonnetje te zien en ze werden vrolijk van aard en vergaten alles wat de Aliëns aan kwaad hadden uitgericht. Ook begonnen de het Koningshuis (de Oranjes) te eren, die ze voordien hadden gehaat. "Leve de Koningin", begonnen ze te roepen en ook begonnen ze allemaal te huilen toen Maxima en Alexander elkander kusten op het huwelijksfeest. Nu was Maxima ook een mooie prinses en de mannen konden niet nalaten zichzelf flink af te rukken als ze haar voor de tv zagen verschijnen. En de vrouwen vielen in katzwijm als prins Alexander verscheen. Zo brak er een gelukkige tijd aan voor het Nederlandse volk en ook voor alle andere volkeren op aard, die ieder naar eigen ziel en zaligheid steeds gelukkiger begon te wezen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aldus waren de mensen door de Oranje waas helemaal door den dolle.
En de Aliëns hadden dolle pret om de mensen en genoten mee. Maar nu hadden ze als laatste ook nog een paarse nevel voorradig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Aliëns komen dan stuur ik jou tulpen uit Amsterdam.
![]() |
![]() |