![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zie daar alleen dat de meeste ellende van daar uit komt begin maar met , zoals drugs , geweld ,etz...!
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Moslims mogen zowiezo praktisch nergens in geen enkele dancing binnen of het nu meisjes of jongens zijn. En dat hebben ze niet aan hun ouders te danken, maar aan het mogelijke gevaar dat er racisten zouden ambras beginnen zoeken.
Een buitenwipper heb ik op televisie eens horen verklaren : "Aan racist kun je aan zijn uiterlijk niet zien dat hij racistisch is..." En zo heeft men weer een excuus om verder te discrimineren. De laatste tijd is men overgeschakeld op het lidkaarten-systeem : Een paar meter voorbij de inkom is er in elke dancing een kassa waar je een lidkaart kan krijgen. Als er dan een moslim voor de deur komt houdt de buitenwipper hem tegen en vraagt hem of hij een lidkaart heeft. Als hij die niet heeft dan zegt de buitenwipper dat de dancing een privéclub is en dat je een lidkaart nodig hebt om binnen te geraken. Aan een blanke Vlaming wordt dit niet gevraagd en deze kan ook gewoon aan de kassa een lidkaart kopen als hij die nog niet heeft... Ik ben hiervan zelf vele keren getuige geweest, dus ik weet best waarover ik spreek. Ik zonder lidkaart mocht altijd binnen, terwijl een groepje waar een paar moslims bij waren huiswaards mochten keren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslim meisjes mogen gegarandeerd in elke disco binnen. Zelfs al hebben ze een hoofddoek op. Moslim jongens worden idd. vaak geweigerd en dan niet uit racistische motieven maar omdat het vaak gaat om groepjes van 3 to 8 die zichzelf persé eens willen "bewijzen". Datomvat o.a. ambetant macho gedrag, uitdagen, ruzie zoeken, meisjes lastig vallen die niet willen bepoteld worden etc. Ik spreek uit ervaring. Toen ik indertijd uitging o.a. in de Zillion met een paar losse vriendinnen zijn we het echt afgestapt na een tijd omdat allochtone marokaantjes met hun haantjesgedrag gewoon je hele avond verpesten. Ik ga niet in details maar als je om de vijf minuten een belediging naar je kop krijgt, blijf je daar niet om lachen. Een discotheek-uitbater ziet dat soort dingen ook en voelt het verlies in zijn zak en zal daarom vaak groepen mannelijke moslims vaak weigeren. Zeer te begrijpen imo. En dan heb ik het nog niet over het percentage dealers dat tussen die gasten zit.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe zou het toch allemaal gekomen zijn dat men moslims liever niet ziet binnenkomen in een discotheek?
Zou het liggen aan het aangeboren racisme van de brave Vlaming of... zou het misschien kunnen liggen aan de slechte reputatie van de moslims, die velen onder hun met hun gedrag zelf opgebouwd hebben...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatste opmerking valt me wel wat tegen: beetje discotheek (gebruikt men dat woord nog? Doet me aan Travolta denken, brrrr...) heeft immers een "regeling" ts vaste dealer(s), buitenwippers en evt eigenaar. Oogjes proberen open te houden amigo, nuchtere mensen amuseren zich niet zo lang zo goed. @ Headinajar: jonge vrind, het lidkaart-excuus is niet meer dan dat, meestal is er ook geen loket om die (onbestaande) kaarten te kopen.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Een "marokkaanse" die een hoofddoek draagt een in een discotheek binnen wipt heeft het moraal van "hoofddoek dragen" totaal omver gegooid, een heeft de rol van de "hoofddoek" totaal geen zin meer , het is zoals je een dikke wollen pul aandraagt terwijl je door de hitte warme woestijn loopt !!!
Hetzelfde voor marokkaanse jongeren die binnen glijden in een discotheek hebben het moraal van de islam totaal omver gegooid "la yazni zzani wahowa mo-omin" dat wil zeggen overspel is nooit vereenvoudigd met geloof wanneer men op dat ogenblik illegale relatie aangaat !! Ik denk ook zouden allochtonen jongeren vlaamse meisjes met gerust laten een op vroegere leeftijd huwen een voor hun gezin een voorzichzelf zorgen een bezighouden met andere zaken dan hadden wij minder last van "rasisme" !!
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik ken veel jongeren (op die manier natuurlijk) die gehuwd zijn , na 3 , 4 jaren samenleven is hun huwelijk totaal een puinhoop , waarom ?
t'ja gevolgen van illegale relatie !!!
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Stop eerst maar eens om andersgelovigen voor minderwaardig ("ongelovigen") uit te maken voor dat er ook voor jou een enorme straf daar wacht daar boven ((ik geloof niet in een hel)). Want dat die jongens zich zo gedragen komt natuurlijk omdat ze natuurlijk zijn opgegroeid met de islamitische afkeer tegen "ongelovigen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Jongen leer eerst hoe je een debat moet voeren voor je mij beschuldigd , ik ben hier inhoudelijk met je aan het discutieren een u verwijst mij naar een zaak los van de discutie !
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien in een cultureel centrum (Berchem geloof ik) al geen pintje meer mag geschonken worden tijdens de pauze om "de moslims niet voor het hoofd te stoten", dan vraag ik me af waarom men moslimjongeren niet zou mogen duidelijk maken dat een discotheek voor hen een "nono" ruimte is! En kijk: probleem opgelost!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als jij voor jezelf de keuze hebt gemaakt: ik kies voor een leven zonder godsdienst zonder beperkingen, dan leidt dat tot andere daaruitvolgende keuzes, zoals bijvoorbeeld 's avonds weggaan, bijvoorbeeld naar een discotheek, bijvoorbeeld bepaalde klederdracht,...Maar als daar consequent in bent, is het ok, dan kunnen we volgen. Waar ik problemen mee heb, zijn jongeren die komen zeggen dat ze moslim zijn, twee flessen Pisang uit de Match halen en daarna vertrekken naar de dichtsbijzijnde discotheek. Dat snap ik niet, dat kan je ook helemaal niet aan elkaar verbinden, begrijp je.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
e zal zien dat vele Arabieren het niet met andere Arabieren kunnen vinden, niet omdat ze niet dezelfde godsdienst hebben, maar omdat ze een andere culturele achtergrond hebben, veelal plaatsgebonden.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bouazza is vrijzinnig, neem hem dus liever niet als maatstaf voor moslims.
||
![]() |
![]() |