![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat Israël betreft, er is inderdaad wel gore discriminatie, maar dat geldt eigenlijk in veel landen, zoals ook Turkije.
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Net zoals ik eerdere keren zei. Wij zijn bezig met onze revolutie. Die hervormingen gaan natuurlijk niet stilleggen. Ik ben eens dat er onvoldoende democratie is in Turkije maar fundamenten zijn er hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ga me niet verder moe maken,er zijn tussen 20000 en 25000 Syrische soldaten permanent in Libanon ... zal voor u het googeltje beschikbaar maken, maar lezen moet ge maar zelf doen http://www.google.com/search?hl=en&a...non+occupation |
||
![]() |
![]() |