![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Zijn de Vlamen dan zo dom? Soms schaam ik mij voor dat volkje....
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tevreden? Ze zeggen het zelf: veroordeeld wegens racisme. Het VB heeft zijn naam (licht) veranderd, heeft dezelfde kopstukken en hetzelfde programma als het VB. De facto is het Belang identiek aan het Blok. De jure niet dankzij die naamsverandering om de boete te onvluchten. Of het Belang veroordeeld is, is irrelevant gezien het Blok veroordeeld is (als partij, niet als persoon). Als Dutroux zijn naam naar John Smith verandert zal hij echt niet uit de cel gelaten worden hoor. U heeft, op de letter genomen, gelijk. Het Vlaams Belang is onder die naam nooit veroordeeld geweest, net zomin als Leterme premier is geweest voor de CVP. |
|
![]() |
![]() |