![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze een dikke twee.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn "plots" een beetje teveel "nieuwe forumleden" die lopen te neuten over de neergang van dit forum. Het zou me niet verbazen dat minstens één van die "nieuwe forumleden" toevallig de voorbije weken heeft lopen trollen hier.
Wat er ook van is: een nieuw forumpje beginnen, is alweer een uiting van dat typisch Vlaamse vluchtgedrag. Het mag uiteraard, men doet immers wat men wil. Maar bol het dan ook gewoon af in plaats van te lopen huilen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een forum met lidmaatschap op uitnodiging, geniaal idee. Zodat iedereen die politiek wil bespreken vanzelf eerst op een ander forum terechtkomt en alleen als ze daar goed inburgeren een draad als deze tegenkomt. Dat betekent dat de complete doelgroep bestaat uit mensen die zich al helemaal thuis voelen op andere, grotere fora. Maar hé, dat betekend wel dat je in ieder geval genoeg echt vastgeroeste meningen op je forum hebt zitten, discussie gegarandeerd.
Ik voorspel trouwens wel alvast een politics.be VS politicsinfo.be veldslag daar. Maar dat terzijde. Ah leuk, een "pedofilie is hartstikke gezellig en zou legaal moeten zijn"-draad, die hebben we hier inderdaad niet.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 februari 2012 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens een pro-pedofilie draad zou bij mijn weten niet illegaal zijn in België. Hoe verwerpelijk het ook moge zijn, toch moet het kunnen besproken worden. Idem voor negationisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() och... tarantula is back.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |