Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2012, 07:12   #21
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uiteraard, door de aard van mijn aandoening heb ik een meer dan normaal ontwikkeld gevoel voor gerechtigheid.
alcoholisme --> meer dan normaal ontwikkeld gevoel voor gerechtigheid ?
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 07:46   #22
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je zou misschien al kunnen beginnen met eerlijk te zijn over wie je werkelijk bent, in plaats van op geniepige wijze onder een dubbelnick leden te ronselen voor je forum.
Raf, ik ben het niet dikwijls eens met u.

In deze een dikke twee.
Oud 27 februari 2012, 08:31   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Er zijn "plots" een beetje teveel "nieuwe forumleden" die lopen te neuten over de neergang van dit forum. Het zou me niet verbazen dat minstens één van die "nieuwe forumleden" toevallig de voorbije weken heeft lopen trollen hier.

Wat er ook van is: een nieuw forumpje beginnen, is alweer een uiting van dat typisch Vlaamse vluchtgedrag. Het mag uiteraard, men doet immers wat men wil. Maar bol het dan ook gewoon af in plaats van te lopen huilen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 08:53   #24
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Een forum met lidmaatschap op uitnodiging, geniaal idee. Zodat iedereen die politiek wil bespreken vanzelf eerst op een ander forum terechtkomt en alleen als ze daar goed inburgeren een draad als deze tegenkomt. Dat betekent dat de complete doelgroep bestaat uit mensen die zich al helemaal thuis voelen op andere, grotere fora. Maar hé, dat betekend wel dat je in ieder geval genoeg echt vastgeroeste meningen op je forum hebt zitten, discussie gegarandeerd.

Ik voorspel trouwens wel alvast een politics.be VS politicsinfo.be veldslag daar. Maar dat terzijde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enticer Bekijk bericht
Er is totale vrijheid van meningsuiting. Meer dan hier, wegens gerechtelijke beperkingen. Alle "taboes" kunnen besproken worden.
Ah leuk, een "pedofilie is hartstikke gezellig en zou legaal moeten zijn"-draad, die hebben we hier inderdaad niet.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 februari 2012 om 08:57.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 10:08   #25
Scheet in een fles
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ah leuk, een "pedofilie is hartstikke gezellig en zou legaal moeten zijn"-draad, die hebben we hier inderdaad niet.
Persoonlijk ben ik wel voorstander van het omzeilen van de Belgische gerechtelijke beperkingen ten voordele van absolute vrijheid van meningsuiting, door bv. gebruik te maken van een Amerikaanse serverruimte en domeinnaam.

Trouwens een pro-pedofilie draad zou bij mijn weten niet illegaal zijn in België. Hoe verwerpelijk het ook moge zijn, toch moet het kunnen besproken worden. Idem voor negationisme.
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 15:08   #26
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles Bekijk bericht
Persoonlijk ben ik wel voorstander van het omzeilen van de Belgische gerechtelijke beperkingen ten voordele van absolute vrijheid van meningsuiting, door bv. gebruik te maken van een Amerikaanse serverruimte en domeinnaam.

Trouwens een pro-pedofilie draad zou bij mijn weten niet illegaal zijn in België. Hoe verwerpelijk het ook moge zijn, toch moet het kunnen besproken worden. Idem voor negationisme.
Laten we het zo zeggen, als je zo'n draad eenmaal een keer gezien hebt hoef je daar niet nog een keer in te belanden. Je kan vol positieve moet beginnen met alle kanten van het verhaal te beschouwen, maar binnen twee pagina's weet je niet meer of die paar fanatieke nieuwe posters nou twaalfjarigen zijn die echt niet weten waar ze het over hebben zijn of dat je de politie moet bellen. Nu is subtiliteit niet het sterkste punt van ons politics.be'ers. Als je zegt dat iemand hier een gematigde mening heeft kan dat betekenen dat hij alleen maar iedereen met een niet Belgische voorouder binnen drie generaties met zachte hand uit wil zetten, dat hij het gebruik van fossiele brandstoffen enkel voor bijna alle bedrijfstakken wil verbieden of dat hij meent dat slechts de helft van de blanken albino's zijn. En een pedofilie discussie is over het algemeen geen broedplaats voor gematigde meningen. Vandaar ook mijn leedvermaak bij het idee van een forum dat adverteert met het feit dat er geen taboes gelden en alles besproken mag worden. Ik wilde nog niet zo ver gaan om draden als "Vindt u ook dat Bovenbuur een eikel is?" voor te stellen, omdat ik het verschil tussen een mening en een belediging stiekem best wel snap, dus daarom dat ik the next best horrorbeeld voor mijn ogen zag verschijnen.
Oud 28 februari 2012, 15:12   #27
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

och... tarantula is back.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 01:01   #28
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=168204
euh ....

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be