![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer interessante topic.
Ik kan alleen maar zeggen dat ook veel Vlamingen en Belgen in het algemeen zich niet dagelijks wassen, wat OOK direct opvalt en stoort in bussen en metro's. En de Fransen die ik ken ruiken fris en nemen dagelijks een douche. Amerikanen moeten trouwens niet veel zeggen, nergens stinkt het zo naar lichaamsgeur als in de metro van New York. Russen wassen zich veel maar hebben wel een andere lichaamsgeur, Aziaten hebben een heel andere lichaamsgeur wat samenhangt met hun kruidige voeding, ze zijn echter zeer proper op zichzelf, ook Afrikanen hebben een typische lichaamsgeur en zijn lang niet altijd even proper. Latino's zijn erg proper op zichzelf en rieken net hetzelfde als wij, net als Turken, Marokkanen en andere mediterranen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dit nu een ernstig bedoelde thread?
Ik kom zeer regelmatig in Frankrijk, en heb er talloze vrienden. En nog nooit is me opgevallen dat mensen daar zouden "stinken". En toch is er niks mis met mijn reukzin. Waar ik anderzijds wel een bloedhekel aan heb, dat zijn die gasten die in één of ander hotel de lift instappen en een verstikkende walm van aftershave of eau de toilette verspreiden. (vooral dan die iets oudere venten die blijkbaar hun haar met "Old Spice" wassen) Doet m'n maag ineenkrimpen. Als je wil weten wat menselijke stank is: de eerste 10 minuten na je aankomst in Calcutta... Moet je toch effe gewoon worden hoor.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, goed, ik bedoel Zuid-Oost-Aziaten, Indiërs zijn inderdaad stukken minder welriekend...
en we hebben het dan nog niet gehad over de sanitaire toestand "down under"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ben ook tot de conclusie gekomen dat beesten zeker niet zo ranzig kunnen stinken als sommige mensen [size=2](met uitzondering misschien van een stal mestkuikens, ik raak dat maar niet gewoon...)[/size]; zeker als ze zich wassen in goedkope parfumerie. En Calcutta.... toch even jakkes, die eerste 10 minuten. Geen enkele ervaring op onze gezonde boerenbuiten kan je daarop voorbereiden hoor.
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() Hou aub eens op met dat onnozel politiek correct gedoe. We weten allemaal dat het de negers die een serieuze lijfgeur hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Geurzin is de evolutionaire verdediging tegen infecties. Maar zoals vele natuurlijke behoeftes en reacties werkt ze niet altijd vóór ons. De tot gevolg manische drang om ons te willen verdedigen tegen alles wat vermeend infectieus is , heeft ervoor gezorgd dat we geen immuumsysteem hebben en overreageren op banale stoffen (=allergie).
Ook is het vrij duidelijk dat we een heftigere reactie hebben tegenover stank van onze eigen soort , dan tegen die van dieren bv. Dit vindt zijn evolutionaire oorsprong in het feit dat onze genetische achtergrond zeer goed 'weet' dat bacterien en virussen van de eigen soort veel gevaarlijker zijn dan bacterien en virussen van andere organismen. Als ik kinderen heb dan woon ik op het platte land en laat ze in de slijk spelen en laat ik ze toe om heel de dag vol modder in hun gezicht rond te lopen. Ik neem zelf elke dag één douche , en een extra douche na het sporten , maar gebruik zelden zeep tenzij het echt nodig is. Één keer per week pak ik eens een bad met volledige zeepbehandeling. Da's veel gezonder , dan elke dag uw huid aan te vallen met detergenten. Daarbij , mijn vriendin zoals veel vrouwen kickt op proper mannenzweet en ze is altijd pissed als ik mij direct ga douchen na 't sporten ![]() Voor de rest is dit nogal een domme topic. Ik heb nog nooit een stinkende Fransman geroken en ik ken er toch een paar. Die peiling kan misschien kloppen , maar da wilt nog niet zeggen dat je stinkt omdat je bv om de 2 dagen je eens douched. Laten we ook niet vergeten dat Pascal L. al eerder anti-Franse topics/posts heeft gepost , dus is deze topic meer bedoezeld door platte haat dan door franse lijfgeur ![]() Trouwens laat ik eens de bal naar een ander land gooien. Schijnt dat Italianen kicken op ongeschoren oksels bij vrouwen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geef het maar toe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Lijfgeuren zijn soms moeilijk te verdragen.
Maar wat ik echt erg vind : de stank van auto's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook meer last van de stank van het verkeer of van rokers dan van lijfgeuren.
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar waar ik het vooral tegen heb , is dat argument van passief roken. Als jij in elke stad een dag rondloopt krijg je véél meer gevaarlijkere stoffen binnen dan een brandende sigaret in uw buurt. Daarmee vervalt de sigaretrook in het niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind rookgeur in je haar en kleren vermengd met zweetgeur (maar dan van vrouwelijke mensen die zich bovendien elke dag wassen!) eigenlijk wel sexy
|
![]() |
![]() |