![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs, schiet me a.u.b. niet dood, dat ouders van een verongelukte enkeling het moeilijker hebben zonder het 'gedeelde' verdriet en zonder bijstand van professionelen... Maar ten lange laatste blijft iedereen natuurlijk wel uiteindelijk alleen achter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Laat het ook de schuld zijn van de aasgieren van de media die dit alles opkloppen tot buiten proporties.
In Irak vallen tientallen doden per dag(waaronder vele kinderen) bij zelfmoord aanvallen,en daar wordt niks meer over gezegd in het nieuws of gazet. Noem eens een getal hoeveel kinderen er sterven door hongersnood per dag?Sta daar eens bij stil.En het lijstje van ongelukken kan je eindeloos opnoemen. En de gazetten:'heel de natie is in rouw'?Niks van gezien,iedereen gaat zijn eigen gangen weer hoor,ik hoor niks op het werk van het ongeluk,laat staan in de winkels of wat dan ook. Het is spijtig,tuurlijk,maar mijn moeder is onlangs gestorven,mag ik dat eens vermelden hier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet veel veronderstel ik... En zou het leed van die ouders minder erg geweest zijn dan het leed van de ouders van die 22? Ik denk het niet. Ook misselijk vind ik over de overleden volwassen bijna niets vermeld wordt. Heeft de dood van die mensen geen ontzaglijke leed veroorzaakt bij hun levensgezel(lin), hun ouders, hun kinderen, hun familie en andere geliefden? |
|
![]() |
![]() |