![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eergisteren was er een burka vrouw op TV (straatintervieuw)(Franse post)die grosso modo hetzelfde als uitleg gaf voor de daden van Merah. Miskend door de maatschappij en 'perdu et �* la recherche de son ...' en dat hij in Afghanistan en in Pakistan heel erge dingen moet gezien hebben die een zware indruk moeten nagelaten hebben. Ja. Ja. Eigenlijk zouden ze eens aan moeder de vrouw moeten vragen welk speelgoed Merahtje gekregen heeft tussen anderhalf jarige leeftijd en twaalfjarige leeftijd. Hoeveel keren hij als kleuter weende per dag (schatting tussen 10 en 50 keer per dag, zo klinkt namelijk een kind dat wil leren en niets heeft om te leren). En de vader was opgepakt, niet? Of vergis ik me? En de broer is trots op zijn broer? Of vergis ik me? Misschien kan een journalist dat eens vragen aan Tariq Ramadan. Eens zien of die man als kind ooit echt gespeeld heeft in zijn leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het steeds weerkerend geleuter van sommigen waardoor we moeten aanvaarden dat die islampest hier moet kunnen doen en eisen wat ze willen vanwege "godsdienstvrijheid" en de "rechten van de mens" en "vrije meningsuiting" enz... Gebruikten de nazi's destijds die argumenten ook misschien???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Oh, wait...
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat staat er niet, en dat weet jij ook!
Er lopen blijkbaar mensen rond die niet passen in een maatschappij met "rechten van de mens" enz enz omdat ze die enkel weten te misbruiken voor hun eigen belang, als het in hun kraam past en als ze er anderen mee voor schut kunnen zetten! Zelf passen ze die niet toe in hun doen en laten. Dat soort lieden horen niet thuis in onze maatschappijen. We moeten "die handel " redden en behouden en de vernielers ervan buiten shotten en/of houden. Laatst gewijzigd door andev : 26 maart 2012 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Nee, juist, ik was het vergeten.
Afschaffen die handel voor mensen met een andere mening dus. ![]()
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat te weinig mensen zich niet realiseren dat charia4 belgium echt niet het probleem is. Dat zijn wel organisaties die in alle stilte het gedachtengoed ijverig verspreiden en die schuiven bewust dit soort" bliksemafleiders" vooruit.
Dat patroon zag je in zowat iedere wijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Waarom wachten ze tot volgend jaar om dat uit te zenden? schrik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nog bezig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Volgens mijn bescheiden meming zijn de beste moslims de slechte moslims (in de ogen van de andere moslims) die worden net als de niet-moslims ook vervolgd.
De "goede" moslims gebruiken en lezen of horen toch dezelfde Koran als de fundamentalisten? Als de Koran NU werd geschreven en uitgegeven werd hij verboden. Ik begrijp niet hoe er in ons land Koranscholen worden toegelaten. Er is veel kwaad geschied met het migrantenstemrecht in ons land, daarmee hebben we onze teloorgang getekend. Volgens mij zouden er geen parlementariers mogen zijn met een andere nationaliteit dan de Belgische: geen dubbele nationaliteit dulden voor ministers en senators. Aan welk land zijn dezen met een dubbele nationaliteit layaal? Heb je gezien met die mislukte uitwijzing onlangs met PS-senator Fatiha Saïdi?
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
![]() |
![]() |