![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is nu eigenlijk het probleem met Van Besien zijn standpunt? Mag die dat niet hebben ofzo? Mag die zich niet uitspreken? Als Van Besien vindt dat Janssens opnieuw burgemeester moet zijn, is dat zijn zaak, he. Wat is het probleem eigenlijk?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Van Besien heeft even weinig te willen als mij. Ik wil Filip ook niet koning zien worden, deze is al helemaal niet verkozen door het volk, en toch, als hij de troon bestijgt zal ik dit moeten aanvaarden binnen ons democratisch bestel. Als Dewever echter burgemeester zou worden zal hij tenminste verkozen zijn, dat rijmt al veel meer op democratie en daar zou Van Besien zich ook moeten bij neerleggen, omhooggevallen verrader dat hij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De OVLD heeft nog niks gezegd dacht ik Het VB mag niet meespelen tenzij ze de meerderheid halen, maar dit kan niet meer want er is geen vlaamse meerderheid meer in Antwerpen, want het is nu van Alleman. Blijft Groen! en die willen ook niet meespelen maar rekenen op een zeteltje via Pètrick-ich-bin-ein-allochtoon. Dus zal BDW het op zijn eentje moeten doen wil hij op het Schoon Verdiep geraken, 0F het cordon doorbreken en de werkelijke wil van de Antwerpenaar volgen. En daarom alleen al heb ik een bloedhekel aan de groenen gekregen (nochtans was ik vroeger Agalev stemmer): doordat Gijssels het cordon uitvond (en daarvoor dik beloond werd met een "minister van staat" titel en een job als censuurmeester voor de boekenbeurs), k�*n men in Antwerpen geen democratische overeenkomsten meer sluiten, want dan is NVA "verbrand". Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 maart 2012 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik wil ook niet dat het flamigantenclubje iets te zeggen heeft in België. Is mijn mening daardoor ondemocratisch?
![]()
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Straks stoot den Bizzie dat ander groen collaborateurke, Jos Geysels, van de troon als "Vlaanderens meest persgeile flapdrol ooit"..
Ezels en stenen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Ja, en weet je waarom? Omdat ze al niets te zeggen hadden natuurlijk. Dergelijk fenomeen heet men "censuur voor de tweederangsburger in een etnische minderheidsdictatuur".
![]() Laatst gewijzigd door Operación Revolutio : 23 maart 2012 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() van besien mag denken wat hij wilt. ik zie het probleem niet echt. Bart zal veel moeten doen om burgemeester te worden in een multiculturele stad als A'pen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() zeker als ze de helft van de (ANTWERPSE)stemmen achter een cordon zetten.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 maart 2012 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() wat moet het toch een hel zijn om als grote moslimhatende verzuurde vlaams blokker in een stad vol vreemdelingen te wonen. lekker, voor al die vlaamse racisten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Besien heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met de N-VA heeft hij zich niet te moeien. Dat hij overlegt op sommige punten met Ecolo pleegt, daarmee heb ik geen moeite. Ook al wil de voorzitter ervan niet aan dezelfde tafel plaatsnemen als een gewezen journalist van de VRT, een VB'er, zijn zegje komt doen m.b.t. de ramp van de Herald. De campagnes moeten nog beginnen en je voelt de bitsige toon al. Dat belooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe ondervind jij persoonlijk last van België? Laat ik het die frustratie van Vlaamsnationalisten nog maar eens proberen te begrijpen. Leg uit.
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |