![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vroeger was er eerder weinig reden voor de Franstaligen om in te zetten op locale kandidaten. Kijk naar de regionale verkiezingen, daar is BHV reeds lang gesplitst en niemand die daar een bal om geeft. Wat zien we echter in de 'compensaties' voor Franstaligen? Extra incentives om veel stemmen te halen met locale kandidaten (oa voor de senaat), dit keer niet enkel in Halle-Vilvoorde maar in heel Vlaams-Brabant. Als jij denkt dat hiermee het communautaire gepacificeerd is, wel, dan denk ik daar helemaal anders over. De reden waarom jij het een goed voorstel vindt is exact de reden waarom ik het een slecht voorstel vind, maar ik denk dat jij daarbij enkele feiten over het hoofd ziet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |