![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik me ook mateloos in stoor is dat nodeloos gemekker van spelers altijd. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 april 2012 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moeten ze allemaal eens 'The Lord of the flies' lezen. Misschien wel vergezocht maar op een bepaalde manier dan ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alle Brusselse ploegen zijn agressief. Neem derde klasse Woluwe-Zaventem (mijn zoon speelt erin). Die zijn naar mijn zin vrij braaf. Die ploeg heeft ook geen supporters, ook niet als ze thuis spelen. Ik kan me indenken dat als ouders van spelertjes 'actief' staan te roepen, en er supporters zijn, dat de zaken dan een andere dimensie krijgen, en indd de spelers het hard gaan spelen onder invloed van. Onderschat dus de invloed van het publiek niet. Panem et circenses, en bepaalde frustraties vinden een 'habtat'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben naar die laatste match op St-Niklaas die over promotie besliste gaan kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Fair play en een zuiders kleurtje, het blijft een moeilijke combinatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Vergeet niet 'rassiesme' te roepen wanneer ze effectief lef en zelfvertrouwen tonen tegen Achmed, Farid en Bokito.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. En voetbal is zeker fysiek, maar allesbehalve ruw.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als de thugs het spel van de thugs gaan spelen, is het hek helemaal van de dam (maar daar kunnen die thugs natuurlijk niet aan doen hé, Eberhard)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eigenlijk sprak je Eberhard tegen, maar dat vergeef ik je ![]() Laatst gewijzigd door Kawadude : 6 april 2012 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn sommige Brusselse ploegen ervan overtuigd dat alle Vlaamse ploegen bestaan uit racisten. Ze gaan blijkbaar zo mee in het verhaal dat hun ‘woede’ zo groot is dat ze moeite hebben om op de bal te stampen. Blijkbaar is de verleiding om dat racistje eens stevig te stampen zeer groot. Het gaat zelfs zo ver dat in het gezicht spuwen een normaliteit is. En als het moet dat is er een stevige vechtpartij achter de match. Zouden de Brusselse ploegen 30 jaar geleden ook zo agressief geweest zijn? Hier nog een mooi verhaaltje: Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 01:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Wie is er bedankt?
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lesoir, de RTBF, de Franstalige politici en niet te vergeten 't Vlaamse klootjesvolk zelf doen er dan ook echt alles aan om zo 'de Vlaam' zo racistisch mogelijk af te schilderen. De Franstaligen willen Brussel uitbreiden, en veel Vlamen willen vooral vrolijk hoofddoekhaten. Eén strijd, één belang dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.maccabibrussels.be/ De website van FC Haren (ook in Brussel) is wél netjes in het Nederlands http://www.kspfcharen.eu/nl/ Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 april 2012 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bestuur van beide ploegen en de arbiter en de trainers hadden bij de eerste racistische scandering al de match moeten stilleggen en in overleg moeten gaan. Onmiddellijk. 1° om de match niet verder te zetten 2° via de micro afroepen dat wie nu nog scandeerde opgepakt zou worden en een verbod zou krijgen voor ... Is Brussel een soort slagveld geworden waar onderhuidse zaken op de voetbaltribunes uitgevochten worden? Ik dacht van niet maar met dit voorbeeld Haren/Maccabi ... Mij moeten ze betalen om naar Brussel te gaan. Ik woon er op 20km vandaan. Als het is om er de miserie gaan op te merken? Het voetbalveld van Zaventem en de tribune gaat redelijk goed. Kijkenden van beide ploegen zitten onder elkaar, er is geen scheiding. Er is wel meer politiemacht aanwezig dan ik geweten heb toen OHL thuis speelde in de derde klasse. Dat valt op. Misschien is Zaventem nog niet echt Brussel. Dat kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
klopt iemand met een hersenschudding het ziekenhuis in en ploeggenoten zijn verontwaardigd omdat ze de wasyl veroordelen terwijl de club bijna zeker in beroep zal gaan tegen de straf. als voorbeeld naar al die Brusselse jonkies kan dit tellen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |