![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wint het EK 2004? | |||
Portugal |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,05% |
Engeland |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,67% |
Griekenland |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
Denemarken |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
Tsjechië |
![]() ![]() ![]() |
12 | 28,57% |
Nederland |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,29% |
Zweden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Portugal - Engeland
Frankrijk - Griekenland Zweden - Nederland Tsjechië-Denemarken Halve finales: Portugal - Zweden Tsjechië - Griekeland Finale: Portugal - Tsjechië
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik blijf het een onderschatting van Denemarken vinden.
Geen "veddettes" maar een solied blok goed op mekaar ingespeeld. Zweden kan ook ver geraken, maar staat voor Nederland als tegenstander. Portugal - Engeland Frankrijk - Griekenland Zweden - Nederland (sorry, maar ik vond de Zweden tot nu toe beter) Tsjechië-Denemarken Halve finales: Portugal - Zweden Denemarken - Frankrijk ( met grote twijfel bij deze ) Finale: Portugal - Denemarken
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() !!!
![]()
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Negationist of geen tv? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie het nu pas, wat een dwazen die portugezen. Ik zal onze noorderburen maar supporteren dan ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Och, ik ben kei blij dat die Fransen deruit zijn. Ze verdienen hun uitschakeling. De zogezegde beste ploeg van de wereld heeft bareslecht gespeeld. In 2 jaar tijd hebben ze alles verloren.
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja jongens, das effe wel kut... Ik dacht Frankrijk of Engeland, maar die liggen er allebei al uit...
Nederland dan maar? ![]() Nee, effe serieus. Tsjechië?
![]() |
#28 |
|
![]() hmm, frankrijk en engeland er al uit, nu nederland nog! van een onvoorspelbaar ek gesproken! i like it!
voor mij mag het denemarken worden: we are red, we are white, we are danish dynamite! en portugal en griekenland hebben ook mijn sympathie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Die stoeme Fransen emme mij €5 gekost...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop op Portugal.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat stond trouwens ook in mijn eerst post. Wat zou er zoal onbetwist kunnen zijn aan Zidane??? ![]() Moest even met mijn ogen knipperen toen ik dat las, maar het werd meteen duidelijk toen ik je volgende alinea las. Citaat:
Waar zeg ik trouwens dat Rooney een gebrekkige techniek heeft? Ik herhaal: ik vind dat de media overdrijft. Citaat:
Citaat:
Even dacht ik, uit de vorige alinea, dat je eveneens van oordeel was dat voetbal meer is dan alleen maar doelpunten maken... Dus de dag dat Rooney alleen op doel afgaat en mist, dan heeft hij er ook bij jou gelegen... ![]() Then again: hoewel, Zidane heeft toch zijn goals meegenomen, nietwaar? En dat zonder in vorm te zijn, dat is talent!!! |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() De gedoodverfde finale Frankrijk-Engeland zal voor een volgende keer zijn
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Denemarken maakt een kans denk ik.
Hoed af voor de Grieken overigens, maar de finale zie ik ze niet te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() De kansen van Denemarken zijn inderdaad nog aan het stijgen.
En zoals eerder gezegd zie ik ze het tornooi winnen. (in mijn eerdere pronostiek "Frankrijk" door "Griekenland" vervangen en de rest blijft )
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb altijd al gezegd dat Tsjechië kampioen wordt, en ik blijf erbij.
tweede finalist : zweden |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Nederland verdient alleszins niet om in de finale te zitten...
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |