![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zijn niet de ministers die de energiebedrijven hebben doen inbinden, maar de massaal verschuivende consument zelf. Deze 2 ministers hebben dus geen pluim verdient. Meer zelfs vele mensen stappen over na een bezoekje aan de vreg website. Een Vlaamse uitvinding, we zouden dus kunnen zeggen dat de Vlaamse regering de pluimen op zijn hoed mag steken
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dat maakt mij uiteindelijk niet uit, maar het is nogal goedkoop dat de federale regering bloemen ontvangt voor het werk van de Vlaamse. eigenlijk was het Stevaert die de vreg in het leven heeft geroepen in 2001
Ter preventie van boze reacties: Ik wens me te verontschuldigen voor eventuele DT fouten en schrijffouten in het algemeen. ![]() Laatst gewijzigd door Glenneke : 21 april 2012 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den baard trouwens ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taksen en de distributiekosten bepalen 2/3 van de prijs. Vooral de taksen voor groene stroom swingen de pan uit, en wie is er ook alweer minister van energie? Wie is grote chef van een windmolenpark? Juist ja.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De korting is er ook nog niet voor iedereen.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pluim zou ik haar dus niet onmiddellijk geven, toch zeker geen pluim om op haar hoed te steken, een pluim om in dat gat te steken waar nooit zonlicht komt daarentegen ... ![]()
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 22 april 2012 om 06:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na BNP Paribas Fortis, nu ook Electrabel een algemene loonsinlevering van -3%? Denk maar niet dat die franse boites het niet durven... Merci, Vandelanotte ![]()
![]() |