![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan de reacties op deze draad door onze reguliere nitwits te zien, is er weer geen speld tussen te krijgen. Je hoeft niet eens tussen de regels door te kunnen lezen waar ze hardop aan denken: "Alleen een goede allochtoon is een dode allochtoon." Verloren tijd en parels voor de zwijnen Bruut Geweld ![]() Ps: mail me de bron van die tekst eens door wil je? [email protected]
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk, zenne, 't is al goed. Schijten doe ik in de pot, gij doet dat op dit forum, Dit is meteen de laatste reaktie op jouw gezeik. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een normale samenleving past de nieuw aangekomene zich aan de inheemse bevolking aan, niet omgekeerd, wat die hoogleraar ook moge beweren. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |||
Schepen
|
![]() Ondanks dat ik geen groot aanhanger ben van Van San, stel ik vast dat professor Walgrave op een wel simpele manier de resultaten van Van San van tafel veegt. De studie van de heer Walgrave steunt op de resultaten van de 'ondervraging van scholieren, waarvan een flink aantal allochtonen'. Deze techniek lijkt er een beetje op alsof je aan LePen een analyse van de holocaust zou vragen, niet echt objectief en onpartijdig. Ten eerste zijn er al een deel jongeren die in de studie niet voorkomen omdat ze gewoon geen school lopen en dus geen scholier zijn. Dit is nu net de groep mensen die altijd op straat rondhangt,... Ten tweede is er nog het verschil tussen wat de ondervraagden vertellen en wat ze in werkelijkheid doen. Het feit dat Walgrave hieraan meer geloof hecht dan aan de studie van Van San (die op cijfers van de rijkswacht gebaseerd zijn) geeft blijk van naïviteit en/of partijdigheid. Nog meer partijdigheid vindt men terug in onderstaand citaat.
Citaat:
Jammer dat zo iemand in zijn functie door de jaren heen zoveel studenten kan verplichten te geloven dat zijn analyse de juiste is, anders ben je gezakt. Tevens valt op dat de theorie van Walgrave niet verklaart waarom het dan alleen een probleem is voor Marokanen en in mindere mate Turken. Andere allochtone bevolkingsgroepen worden ook geviseerd en gediscrimineerd en zitten ook in (vaak moeilijkere) sociale probleemsituaties... toch resulteert dat bij hen niet of in veel mindere mate in criminaliteit. De stelling van Van San verklaart dit feit wel! Dat onpartijdigheid voor Walgrave niet echt een item is maakt onderstaand citaat wel duidelijk. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik ooit gewongen wordt te kiezen tussen dat en een moslimstaat dan kies ik voor dat en zoals het er nu naar uit ziet gaan wij voor die keuze komen te staan, dankzij de 'politiek correcten'. |
|
![]() |