![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Idd, de trein Antwerpen-Oostende stopt in Aalter. Alle treinen van en naar Aalter: http://193.121.180.16/root2/folder/data/G100008.pdf Ik vertrek morgen op kamp t/m zondag. Dus tegen dan kan ik niet antwoorden. Is er slaapmogelijkheid? Want de trein stopt te rijden om 24u (aankomstuur). Zou dus tof zijn als we onze slaapzak kunnen meenemen. |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() nu zondag komt er bezoek. Ik stel voor om de zondag daarop te doen: 25/7.
Stuur mij een pb als je komt; dan geef ik mijn gegevens door en een wegomschrijving. Iedereen brengt zijn vlees en goede manieren ( 8) ) mee, Tantist de bakken bier, ik zorg voor de groensels en andere dranken.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Das vree tof, want dan zit ik in Schotland, de 25e...
Bakken is ook een probleem. Bruno was zielig aan het doen aan de telefoon en Patriot zat in geldnood. Ik heb mijn goed hart dan maar laten zien en ze die bakken kwijtgescholden. Maar als er nog een gelegenheid komt, koop ik ze gaarne zelf.
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() ha, bah...
strax wordt weer alles afgeblazen wegens te weinig opkomst. Ik voel het al aankomen. |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() ha, bah...
strax wordt weer alles afgeblazen wegens te weinig opkomst. Ik voel het al aankomen. |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() ha, bah...
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() ha, bah...
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() ha, bah...
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() ja,mannen.
Hoe zit het? Is er al een uur? de wegbeschrijving heb ik ook nog ni. Als het niet doorgaat, ook goed... Dan ga ik wel naar Maaseik 100.000 jaar seks kijken. |
![]() |