![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Soit, who's next linkiewinkies? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ik ben het eens met het feit dat VDM geen enkele blokker zal overtuigd hebben, ik had meer verwacht, maar ja dewinter is nu eenmaal ook een kunstenaar van het woord... Bovendien, ik zou niet weten waarom imand niet akkoord zou zijn over hetgeen je vertelt over de methoden van het blok, behalve de dewinter-fans hier natuurlijk!
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Niet te geloven hoe vaak ik hier al als "links" ben bestempeld. In ieder geval, definieer jij dan "eigen volk" eens misschien. Dan zijn we daar voor eens en voor altijd vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Heer Avan,
De argumenten die je aanhaalt over neo-nazisme... enzo,zullen mij worst wezen. In tegenstelling tot jouw intellectuele kunne ben ik een eenvoudige geest. Er is een logica die niemand zal ontkennen. Volgens een kurve van een geleerde, waarvan ik de naam vergeten ben, bestaat de meerderheid van de bevolking,behept met eenvoudig- tot zeer eenvoudig denkvermogen. Niet te veranderen op een forumpje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel mij eerst de vraag of u akkoord bent met: -onafhankelijk vlaanderen -avondklok voor jongeren -meervoudig stemrecht -geen enkel recht op abortus -amnestie voor nazi-collaborateurs en SS'ers -de standpunten van Bush over Irak ... Het zij allemaal punten van het blok, alleen staan veel blokstemmers daar niet achter... Akkoord, er is een probleem met criminaliteit bij allochtonen, maar we moeten de oorzaken van de problemen bekijken voordat we de oplossingen stellen... Het blok veralgemeend bijvoorbeeld dat de criminaliteit hoger ligt bij Marokanen dan bij Belgen... Zoiets is fout, in België staan marokanen misschien relatief hoger dan Vlamingen, maar zo'n veralgemening zegt dat de criminaliteit in Marokko zelf veel hoger zou liggen dat bij ons. Wat dus niet het geval is!!! Het probleem zit hem in het feit dat sommige bevolkingsgroepen zich niet kunnen integreren, maar de vraag is dan of Wij ze wel de kans geven zich te integreren... We geven alleszinds het slechte signaal dat zoveel van onze landgenioten op een neo-nazipartij stemmen...
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() U mag mij de bovenstaande drie aangehaalde punten eens aantonen in een VB-publicatie! U zult ze evenwel nooit vinden omdat bovenstaande zaken uit uw trotskistisch duimpje zijn gezogen!!! Het VB stelt dat avondklok enkel kan voor jongeren onder de 16, enkel in uitzonderlijke gevallen (straatrellen bijv.), beperkt in tijd (een paar dagen) en ruimte (enkel de wijk waar het rumoerig is). Waar u het dus vandaan haalt als zou het VB alle jongeren aan een avondklok willen onderwerpen kan enkel duimzuigerij zijn. Het Vlaams Blok meent dat abortus wel kan als het leven van de moeder in gevaar is of in het geval van verkrachting. "Geen enkel recht" is dus een leugen. Het Vlaams Blok heeft NOOIT een standpunt ingenomen over de oorlog in Irak en over Bush! Het is niet omdat men op een protestactie tegen islamterreur een spandoek draagt met als opschrift "Bush heeft gelijk" dat dit betekent dat het VB voorstander zou zijn van het Bush-beleid en van de oorlog in Irak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Stel! Ja stel nu dat Vermeersch gelijk heeft.
FDW is een neo-nazi. Welke invloed heeft dat hedentendage. Vele blokkiezers zullen afhaken. MAAAAAAR!!! Deze mensen stemmen Vlaams Blok omdat hun geen ander keuze rest. Alle ander partijen hebben al aan de macht geweest. 1.000.000 Vlamingen, zien die andere partijen liever niet meer aan de macht. Door het VB te laten verbieden DWINGT men deze mensen om op een partij tekiezen, die niet voldoet aan hun verzuchtingen. Dit is onze democratie niet waardig. Kijk, voor mij moet het VB niet aan de macht komen, maar voor mij is het de enige partij die bepaalde kwalen in onze maatschappij echt durft aantepakken. En daar draait alles om. Wil men het blok weg, dan moet men de verzuchtigen van een miljoen Vlamingen inwilgen. En ja, dat mag op hun manier. Maar blijkbaar wil of kan men dat niet, want na elke verkiezing komen er blokkiezers bij. Men kan Dewinter en co hunne kop proberen af tekappen, om het 'zogezegde' neonazi regime te stoppen Maar een miljoen Vlamingen "dwingen" om op een andere partij te stemmen is vragen om oorlog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus zelfs als je stelt dat FDW een neonazi is vind je het nog gerechtvaardigd om op een partij als het Blok te stemmen. Tof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erewoord. Maar als je dat niet kan, dan weet ik meteen ook waar die blokbusters voor staan. Neem me niet kwalijk. Paulus. |
||
![]() |
![]() |