![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 april 2012 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik hier lang geleden geleerd. Daarmee taxeert u zichzelf, handig want dan hoeft een ander het niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn probleem was jarenlang de keuze tss links en rechts, maar aan beide kanten kan je goede punten vinden maar dan op verschillende domeinen. Bijvoorbeeld : crapuleus zinloos geweld (leve de Rechtse Oplossing), uitbuiting van de zwaksten in de maatschappij (leve de Linkse Revolutie), ongecontroleerde immigratie (Rechts), neoliberale waanzin (Links), het milieu (het ecologische gedachtegoed), godsdienst (de lekenstaat met Frankrijk als lichtbaken)etc...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn gedacht exactly P...behalve de groene waanzin dan....
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 april 2012 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 april 2012 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik over groen spreek is het niet die bende meloenen die zich bezighouden met alles behalve groene thema's. In Holland bestaat er trouwens zo iets als GROEN RECHTS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |