![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Immigratie is een misdaad tegen het volk !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als U het tweede hoogste cijfer van de klas haalt in school, beweert U dan dat de beste van de klas de eerst plaats 'gestolen' of 'afgenomen' heeft? De regering treft ten dele wel schuld, maar of ze links of rechts is maakt geen fluit uit. Stel dat een bedrijf U ontslaat en iemand in het zwart aanneemt. Zolang er hoge lasten zijn op werknemers in een land met zulk een hoge belastingsdruk als België, zullen werkgevers en werknemers maar al te graag voor zwart werk opteren. "When the government's boot is on your throat, whether it is a left boot or a right boot is of no consequence." Gary Loyd Ik wil helemaal niemand naar België halen, ik geef graag mensen de vrije keuze over waar ze willen wonen en werken. Ik begrijp dat zo'n concept (vrijheid) zeer vreemd moet overkomen voor een rechtse autoritair als Uzelf.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 mei 2012 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat lukt niet voor alle vacatures.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip 1 : Dat zijn er geen die een job afpakken. Tip 2 : Kijk eens naar je echtgenote.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het officiële standpunt is dat de huidige regering (en de vorige regeringen) net het omgekeerde doen dat wat nodig is voor de socio-ekonomische migratie: - wie niet hoort te komen, laten ze binnen - wie wel hoort te komen, laten ze niet binnen. Het schoolvoorbeeld is Canada. Ik kan ook een 'omgekeerd' voorbeeld geven. Mijn dochter en schoonzoon hebben beiden een univ diploma van drie bachelor- en twee master-jaren. Beiden inmiddels ongeveer tien jaar ervaring. Zij werken en wonen in een ander EU-land, en betalen daar belastingen. Eén had een arbeidscontract voor de verhuis; de andere binnen de vier weken na verhuis. Zij dragen daar bij aan de gemeenschap. Zij worden daar precies niet bij de nek voor aangekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De boodschap van het Vlaams Belang slaat toch een stuk meer aan vind ik. De partij is zich aan het herpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel ten zeerste dat jij al je producten bij Oxfam koopt omdat de lokale Peruviaanse boer daar beter mee gediend is dan de meer kostenefficiëntie Chinese fabrieksarbeider.
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 mei 2012 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat je het niet eens bent met anarchisme of klassiek libertarisme, kan ik begrijpen en daar heb ik alle respect voor. Maar je moet al behoorlijk idioot zijn om iets als non-agressie gewauwel te noemen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dat dit het ware cirkeltje was dat de man doorlopen heeft weet ik niet , maar nu heb je in iedere geval stof genoeg om wat te beginnen kakken en persoonlijk aanvallen te formuleren zonder na te denken over de mogelijke factoren die aanzetten tot onverdraagzaamheid . Succes . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt waarschijnlijk nog nooit een € cent genvesteerd in uw werk , en zo te horen mentale of lichamelijke inzet evenmin . Uw reactie is gewoon . sorry ik durf het niet zeggen , t'is te gemeen om uit te spreken en ik ga mezelf niet verlagen tot het niveau van jou . en nog min , me door iemand als jou niet laten vernederen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met haar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedrijven die ilegale praktijken handteren leiden ook voor prijsdumping . Maar een allochtoon die in België woont en in België bij een Belgisch bedrijf officieel werkt, verdient ven veel als een outochtoon , en betaalt evenveel sociale bijdrage . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wat heeft dat er mee te maken , ik ben ten minste niet schijnheilig om persoonlijke ervaringen als voorbeeld te stellen , ik weet dat dat kwetsbaar opstellen is , maar ik heb niets te verbergen , in tegenstelling tot een bende kakkers die zelf geen enkel idee hebben maar als kemphaantjes hier iedereen belachelijk willen maken omdat ze in hun eigen echte leven NUL , Nul niets te betekenen hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je schijnt het niet te snappen.
|
![]() |
![]() |