![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ja, de kindjes die echt adhd, dyslectie etc hebben. het overgrote deel vd lastige kindjes zijn gewoon verwende rotjong. ouders ontlopen hun verantwoordelijkheid en dan is adhd natuurlijk een fantastisch excuus. arjan iemand met bvb autisme die zal vroeg of laat z'n extreme probeemen op sociaal vlak ontdekken, die zal niet, tot onmogelijk, in groep kunnen functioneren, die zal waarschijnlijk nooit geen relatie hebben of een job kunnen houden. of je hem dit nu op zijn 5jaar zegt of niet, uiteindelijk zal hij merken dat hij niet mee kan (met alle miserie vandien). een wazig verhaaltje over kansen of uniek doen er dan niet toe. iemand die geen ruimtelijk inzicht heeft, geen tijdsbesef, geen klok kan lezen, niet kan vermenigvuldigen die heeft een probleem. of je hem dat nu zegt of niet en welke naam je daarvoor verzint is irrelevant. door niet zeggen verdwijnen de problemen niet ineens. iemand die een been of arm mist noemen we niet ziek hé, in die optiek heeft mevrouw gelijk. Laatst gewijzigd door 1207 : 6 mei 2012 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() In de Volkskrant (3e betaalde krant in Nederland, recent overgenomen door een Belgisch bedrijf) stond enkele weken geleden de volgende striptekening:
![]() http://sigmund.volkskrant.nl/?p=120425 Mensen beseffen steeds meer dat de psychiatrie zich niet kan verdedigen en drijven er de spot mee. M.i. is de psychiatrie op dit moment als aangeschoten wild. Hun keuze om te doen alsof er niets is gebeurd zal de gevolgen enkel verintensiveren. Mensen die echt verstand van zaken hebben én die goede (maatschappelijk verantwoorde) bedoelingen hebben (hoogleraren / politici), hebben nu vrij spel.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zeer goed interview, bewijst eens te meer hoe we naar de dingen kijken beïnvloedt wordt door de heersende tijdsgeest.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De generatie van mijn ouders werkte 6 dagen per week en veel meer dan 8 uren per dag. Ik heb zelf ook nog zesdagenweek gewerkt. Ik ben er ook niet van dood gegaan. Ik geef van harte toe dat het aangenaam was toen de 40-uren week definitief werd maar minder hoeft voor mijn part echt niet. Ze zeggen dat onze generaties naïever waren maar de kinderen van nu die de nieuwe generatie worden, leren dat het normaal is dat een ander hun problemen wel zal oplossen. Dat kan niet blijven duren! In mijn klas in de lagere school was er ook een meisje met problemen, als ze haar zin niet kreeg, ging ze op de grond liggen schoppen en brullen. De zuster negeerde haar gewoon, maakte het kind teveel lawaai, dan pakte de zuster haar op en zette haar in de gang. Dat kind is wel de eerste van de klas geweest de meeste jaren in de lagere en heeft daarna verder gestudeerd zonder problemen. Een psychiater, therapeut en medicatie zijn er nooit aan te pas gekomen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het fundament van de psychiatrie is het idee dat menselijk leven toeval is, en dus dat gedrag en emoties door chemie in de hersenen worden veroorzaakt. Mensen met zulke ideeën wil je toch niet hun gang laten gaat bij kinderen?
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 mei 2012 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rilatine-plaag in de VS is een schande, maar Scientology is nog erger!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou je zo'n fantastische opportuniteit nu zomaar opgeven. Om de 5 �* 10 jaar wordt er een nieuw soort aandoening uitgevonden. En hup, de markt krijgt weer een boost. -- Er zijn trouwens mensen die weten dat de farmacos er steeds minder goed in slagen nieuwe medicamenten te vinden voor échte ziekten. Voor elke 1 miljard dollar geïnvesteerd, vinden farmaco's anno 2012 ongeveer 100 keer *minder* geneesmiddelen dan 40 jaar geleden. (De beroemde discussie over de "omgekeerde wet van Murphy", die voor farmaco's werkt). Om iets aan die nefaste toestand te doen, worden ziektes uitgevonden, waarvoor bestaande medicijnen in een nieuw jasje kunnen worden gestoken en zo toch nog iets opbrengen. Het is bekend dat dit de enige rol is die de imaginaire ADHD-epidemie speelt. Geld opbrengen. Binnen 5 �* 10 jaar wordt er wel een nieuw ziektebeeld uitgevonden, waarvoor het flutmedicijn vandaag al bestaat. Maar eerst moet je dus de fake ziekte pushen en marketen.
Laatst gewijzigd door C2C : 29 mei 2012 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is wel dat als er eens een echt gevaarlijke epidemie opduikt, dat dan velen niet meer zullen geloven in de ziekte of de remedie, na talloze malen bedrogen te zijn geweest in het verleden, met alle gevolgen van dien. Dit is dus geen onschuldig spel dat hier gespeeld wordt, maar eerder een roofmoord. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 mei 2012 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Gouverneur
|
![]() Hoogleraar ontwikkelingsbiologie en handicapstudies Trevor Parmenter stelt dat de ziekte ADHD meestal kunstmatig aangeleerd is en dat de 'symptomen' van de ziekte eigenlijk normaal kindergedrag zijn.
Citaat:
Kinderen worden een ziektereligie aangeleerd waarin ze allerhande onzekerheden en problemen in het leven gaan wijten aan een onmeetbare ziekte om daar vervolgens hersenmedicatie tegen te gebruiken. Volgens de Tweede Kamer in Nederland leidt dat tot een escalatie van de problemen, en de zware epidemie met aanhoudend jaarlijks 20-30% groei in aantal hersenmedicatievoorschriften voor ADHD toont dat ook aan. Citaat:
http://www.sfk.nl/nieuws-publicaties...-voorschriften
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik de griep in het algemeen altijd al een dubieus geval gevonden (wat de farmaceutische industrie betreft, bedoel ik hé ![]() Natuurlijk zijn er epidemieën geweest die vele slachtoffers eisten, de Spaanse griep zegt genoeg, de A-griep hebben ik en zowat alle kinderen in mijn school gehad al is er niet één van gestorven. Maar nu worden de mensen jaarlijks die inspuitingen opgedrongen. En daar doe ik niet aan mee! Dat is mensen in het zak zetten. Eén keer heb ik die spuit gehad (ik werkte op een firma waar de personeelsleden die gratis kregen), 'k ben er 2 dagen ziek van geweest. Maar het is meer dan dertig jaar geleden dat ik nog griep had! Ik neem het inderdaad allemaal niet ernstig, het gevolg kan zijn dat ik dan het gevaar ook niet zie als er werkelijk een ernstige ziekte uitbreidt. Momenteel vind ik het enige angstaanjagende die fameuze vleesetende bacterie, en d�*�*r vinden ze natuurlijk niets tegen!
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
MET medeweten van de "controlerende" politici. U kent ze wel zij die ons vertegenwoordigen...zogezegd.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet eraan mee zelfs indien je het 'vaccin' weigert, want je betaalt belastingen waarmee de overheid die dubieuze producten van de farmaceutische industrie koopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ADHD wordt idd "misbruikt" door sommige ouders. Eergisteren nog, in de supermarkt, kind (ik schat 7-8j), krijst heel de winkel bij elkaar. Ik zie zelfs dat hij z'n moeder schopt! Zegt die moeder tegen een andere vrouw: ja, hij kan er niks aan doen, ADHD.
![]() ![]() Zonder twijfel zijn er kinderen die hieraan lijden. Maar 't valt wel op dat de laatste 10-15j ouders die hun kind niet de baas kunnen, ADHD als excuus gebruiken. Ik hoorde onlangs ook een moeder zeggen over haar 3-jarig dochtertje: Ik weet niet meer wat te doen. Ik geef haar maar haar zin want ik heb geen controle meer over haar. Hallo kroket; een 3-jarige kleuter???? Spijtige evolutie want meer en meer kinderen zijn de baas omdat ze rotverwend zijn. Onder het mom van ADHD. Wel erg natuurlijk voor de ECHTE ADHD- kindjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebrek aan aandacht voor het kind is meestal de achterliggende oorzaak voor ouders met onhandelbare kinderen. In plaats van meer aandacht medicijnen geven is de verantwoordelijkheid van zich afschuiven en de ontwikkeling van het kind negatief beïnvloeden. Het is een gemakkelijkheidsoplossing voor de ouder waar de farmaceutische industrie handig gebruik van maakt. Ouders hebben tegenwoordig geen tijd meer jammer genoeg voor kun kinderen. Dat is het (economisch) systeem waarin we verzeild zijn geraakt. Het zou me niet verwonderen moesten de meeste van die kinderen met ADHD crechekinderen blijken te zijn.
Trouwens is er zojuist een studie verschenen van UNICEF waarin gesteld wordt dat landen die het economisch goed doen dat voor een groot deel te wijten hebben aan de uitzonderlijke aandacht die de overheid geeft aan de opvoeding van kinderen. (zoals scandinavië) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of het concept dat dat kind een pronkstuk is of dat de ouders zelf rotverwend waren of dat ouders gewoon te oud zijn om te vechten tegen hunne kleine wie zei onlangs dat kinderen op uw 40e krijgen kindermishandeling is? ik zie het genoeg en straks moet ge eens naar pakweg sfinks gaan kindjes blokkeren volledig zicht maar ge moogt niets zeggen of ouders zijn boos op u feit is dat gedrag verwende kinderen heel sterk op adhd lijkt en dat adhd mooi excuus is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() En wat is 'echte' ADHD dan volgens u?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Belgische hoogleraar Paul Verhaeghe beweerde recent op de Nederlandse televisie dat ADHD bedrog is om kinderen te laten wanen dat allerhande problemen en onzekerheden in hun leven te wijten is aan een ziekte in hun hersenen waartegen een medicijn beschikbaar is. http://www.youtube.com/watch?v=Wl2y0DJxdiE Ook de Nederlandse kinderarts Sjef Teuns beweerde bijvoorbeeld onlangs op de radio dat ADHD een waandiagnose is: http://www.radio1.nl/items/7031-adhd...n-waandiagnose Kindergedrag als ziekte beschouwen lijkt gebaseerd te zijn op een medisch dogma.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 15 juni 2012 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |