![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet er ook niet toe.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door F.B. : 4 mei 2012 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die homo zich aansteld kap je hem uit de auto en daarmee basta.. Trouwens men zal eerder die gast meegenomen hebben om wat te kunnen dollen met een flikker.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen is hetzelfde, agressie om dit soort banale redenen zijn verkeerd, maar de uitlokken ervan is net zo erg (als daar sprake van is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() We hebben het hier niet over een blauw oog kloppen hé omdat een 'nicht' u wat ambeteerd maar wel over moord én beroving..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dader is een agressieve imbeciel, dit wetende lijkt mij het niet echt verstandig om dan uit te gaan lokken hé(als daar nogmaals, sprake van is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar dat is van een even grote dwaasheid als beweren dat vrouwen die verkracht worden "het zelf gezocht hebben". Ze hadden maar niet zo uitdagend gekleed moeten lopen. Die jongen is op een haar na doodgeslagen en daarna in een veld gedumpt hé! Als iemand naar jou toe avances maakt en je bent daar niet van gediend, hoop ik dat je gewoon zal zeggen "sorry, ik ben niet geïnteresseerd" en dat je er niet met de hulp van drie kompanen op begint te slaan tot er geen teken van leven meer uit komt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is overigens nog maar de vraag wie wie uitgelokt heeft... Wat deden die vier kerels daar in die homobar, als ze niet geïnteresseerd zijn in homo's?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als iemand naar mij avances maakt, en ik wil dat niet: dan zeg ik inderdaad dat ik niet geïnteresseerd ben. Maar wanneer die gene die ook nog eens aan mij gaat zitten, waarschuw ik nog een keer. En als hij of zij dan nog doorgaat, tja, dan kan het gek gaan lopen hé. We weten niet wat er allemaal is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat als hij het uitgelokt heeft, dat dat nog geen reden is om iemand dood te slaan: Tja, dingen gebeuren, ik spreek liever niet in goed en kwaad . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is Don Quichote op z'n best. Iedereen weet dat moslims onder elkaar ook hogelijk onverdraagzaam zijn. Een blik op de dagdagelijkse werkelijkheid zegt voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |