Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2012, 13:57   #21
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Als je denkt dat iemand hier ook maar een euro aan één van uw projecten gaat geven dan ben je goed gek.

Ik kijk naar uw draden omdat ze grappig zijn, moest u stand-up gaan doen dan zou echt succesvol zijn. Jammer genoeg lijkt u me echter serieus, dan is het eerder kijken naar de Hindenburg die in vlammen neerstort.

Stand-up of schadenfreude, allebei grappig genoeg.
Een nobody die zich ten koste van een somebody zich een tronie wil verschaffen. Accepteer nou gewoon dat je van jezelf niets bent, niets wordt; en voor vermaak van mij afhankelijk ben.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 14:12   #22
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Een nobody die zich ten koste van een somebody zich een tronie wil verschaffen. Accepteer nou gewoon dat je van jezelf niets bent, niets wordt; en voor vermaak van mij afhankelijk ben.
Egmondje, jij hebt nog geen enkel onderzoek gepubliceerd, je bent een referentieloze, zelfverklaarde wetenschapper, een wetenschappelijke nobody. Daarbovenop ben je het mikpunt van spot op ieder forum waar ik je tegenkom, een sociale nobody.

Mijn grootste vermaak komt van het uitgaan met vrienden, in tegenstelling tot u ben ik geen sociale nobody. Voor de rest ben ik nu met een opleiding bezig die ervoor zorgt dat ik later geen wetenschappelijke nobody wordt in een richting die nuttig is voor de mens.

Uw grootheidswaanzin is trouwens een symptoom van onderliggende geestelijke problemen hoor ik hier juist van een studente psychiatrie.
Oud 5 juni 2012, 14:31   #23
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Egmondje, jij hebt nog geen enkel onderzoek gepubliceerd, je bent een referentieloze, zelfverklaarde wetenschapper, een wetenschappelijke nobody. Daarbovenop ben je het mikpunt van spot op ieder forum waar ik je tegenkom, een sociale nobody.

Mijn grootste vermaak komt van het uitgaan met vrienden, in tegenstelling tot u ben ik geen sociale nobody. Voor de rest ben ik nu met een opleiding bezig die ervoor zorgt dat ik later geen wetenschappelijke nobody wordt in een richting die nuttig is voor de mens.

Uw grootheidswaanzin is trouwens een symptoom van onderliggende geestelijke problemen hoor ik hier juist van een studente psychiatrie.
veel werkloze psychiaters op fora die mij anal(l)yseren. Deze is ook woordvoerder voor alle deelnemers aan dit forum. Wanneer hebben ze je gekozen, lieverd? Zeg nee tegen drugs.

Citaat:

1. Was Jane Austen black?
Codfried, Egmond / 1st ed / Codfried / 2011

2. Will there be another Holocaust? = Komt er weer een Holocaust?
Codfried, Egmond / Codfried / 2010

3. Blue blood is black blood : the iconographical proof of a dominating black and colored European race who were a noble and royal elite (1500-1789) = Blauw bloed is zwart bloed : het iconografisch bewijs van een dominerende zwarte en gekleurde Europese natie die een adellijke en koninklijke elite was (1500-1789)
Codfried, Egmond / Codfried / 2009

4. De vijand van de Neeger
Codfried, Egmond / Codfried / 2006

5. De vijand van de Neeger ; Dl. 1: Ongeediteerde correspondentie en columns 2004-2006
Codfried, Egmond / 1e dr / Codfried / 2006

6. Carmelita, Carmen!
Codfried, Egmond / 1e dr / Codfried / 2006

7. Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) : dader of slachtoffer?
Codfried, Egmond / 8e bew. dr / Codfried / 2005

8. Belle van Zuylen's vergeten oma: Maria Jacoba van Goor (1687-1737) : een beknopte studie over zwarten en kleurlingen in Europa en Nederland door de eeuwen heen
Codfried, Egmond / 1e verb. dr / Codfried / 2005

9. Belle van Zuylen's vergeten oma: Maria Jacoba van Goor (1687-1737) : een beknopte studie over zwarten en kleurlingen in Europa en Nederland door de eeuwen heen
Codfried, Egmond / Codfried / 2004

10. Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) : dader of slachtoffer?
Codfried, Egmond / 4e bew. dr / Egmond Codfried / 2003
Men heeft mij eerder duizenden euro's betaald, een reisbeurs naar Suriname, duizenden euro's voor het opvoeren van mijn stukken. Die tijden moeten gewoon terugkomen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 juni 2012 om 14:39.
Oud 6 juni 2012, 08:32   #24
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Zelfgepubliceerde boeken?

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Vanity_press

Voor als ge niet gepubliceerd raakt en dan zelf maar betaalt om een paar dozijn exemplaren te hebben om weg te geven aan de familie en de vrienden.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 13:37   #25
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je denkt dat iemand hier ook maar een euro aan één van uw projecten gaat geven dan ben je goed gek.

Ik kijk naar uw draden omdat ze grappig zijn, moest u stand-up gaan doen dan zou echt succesvol zijn. Jammer genoeg lijkt u me echter serieus, dan is het eerder kijken naar de Hindenburg die in vlammen neerstort.

Stand-up of schadenfreude, allebei grappig genoeg.
Ik zat met deze post in mijn hoofd want ik ga deze week nog open met mijn museum aan huis en de bezoekers worden geacht €1 te betalen. Ik leg nu de laatste hand aan de folders, en moet wat staalspijkertjes kopen voor de panelen. Hoe ga je dit tegenhouden? Ga je op mijn stoep kamperen. Je bent typisch een achterlijke rustiek met opgeheven hooivork, vijandig tegen iets dat je niet kan begrijpen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 juni 2012 om 13:37.
Oud 6 juni 2012, 13:51   #26
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik zat met deze post in mijn hoofd want ik ga deze week nog open met mijn museum aan huis en de bezoekers worden geacht €1 te betalen. Ik leg nu de laatste hand aan de folders, en moet wat staalspijkertjes kopen voor de panelen. Hoe ga je dit tegenhouden? Ga je op mijn stoep kamperen. Je bent typisch een achterlijke rustiek met opgeheven hooivork, vijandig tegen iets dat je niet kan begrijpen.
Ik ga niets tegenhouden, ik heb wel wat beters te doen dan te kamperen op de stoep van de sociale woning van een randgeval. Mag dat eigenlijk wel van uw verhuurder, zo'n museum aan huis?

Je kan niet verkroppen dat je waanbeelden nergens serieus worden genomen en dan moet je maar zelf iets opzetten.

Veel geluk.
Oud 6 juni 2012, 14:08   #27
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga niets tegenhouden, ik heb wel wat beters te doen dan te kamperen op de stoep van de sociale woning van een randgeval. Mag dat eigenlijk wel van uw verhuurder, zo'n museum aan huis?

Je kan niet verkroppen dat je waanbeelden nergens serieus worden genomen en dan moet je maar zelf iets opzetten.

Veel geluk.
Als hij erachter komt dat dat niet mag van zijn huurbaas, net zoals zijn bewoningsplicht, dan gaat hij weer zeggen dat men een Holocaust tegen hem plant.
Oud 6 juni 2012, 14:13   #28
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Als hij erachter komt dat dat niet mag van zijn huurbaas, net zoals zijn bewoningsplicht, dan gaat hij weer zeggen dat men een Holocaust tegen hem plant.

Massive internet-drama incoming.

Zal nog lachen worden.
Oud 6 juni 2012, 14:18   #29
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Een museum aan huis komt vaak voor. Ik heb een boek over kleine musea in Parijs, zoals dat van Edith Piaf die maar één kamer heeft. Zeer inspirerend. Ik verwacht veel bezoekers, veel internationale fans, Zwarte celebrities die in het gastenboek zullen schrijven en wie weet dat iemand iets authentiek wil doneren. Een olieverfportret van een zwarte, adellijke persoon welke al eeuwen verstopt werd in een familie collectie, omdat men zo bang was voor wat de wereld zou zeggen. Ik denk niet dat ik wetten overtreed door op afspraak mensen mijn collectie te tonen.

Surinamers zouden graag naar Jacobus van der Werff komen kijken, neef van Maria Susanna Du Plessis.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 juni 2012 om 14:20.
Oud 6 juni 2012, 14:20   #30
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een museum aan huis komt vaak voor. Ik heb een boek over kleine musea in Parijs, zoals dat van Edith Piaf die maar één kamer heeft. Zeer inspirerend. Ik verwacht veel bezoekers, veel internationale fans, Zwarte celebrities die in het gastenboek zullen schrijven en wie weet dat iemand iets authentiek wil doneren. Een olieverfportret van een zwarte, adellijke persoon welke al eeuwen verstopt werd in een familie collectie, omdat men zo bang was voor wat de wereld zou zeggen. Ik denk niet dat ik wetten overtreed door op afspraak mensen mijn collectie te tonen.
Zozo, welke zwarte celebrities heb je al gecontacteerd?
Oud 6 juni 2012, 14:21   #31
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Wel als je adverteert en inkom vraagt.
Da's dan een zwarte bijverdienste.
Oud 6 juni 2012, 14:22   #32
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Zozo, welke zwarte celebrities heb je al gecontacteerd?
Ik denk aan jazz musici die vaak Den Haag aandoen, Afrikaanse schrijvers. Toen, 15 jaar geleden, had ik ook geen moeite mijn jeugdhotel in mijn woonkamer gevuld te krijgen.

http://bluebloodisblackblood.blogspo...1_archive.html

Dit is ongeveer wat men te zien krijgt in mijn trappenhuis.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 juni 2012 om 14:27.
Oud 6 juni 2012, 15:52   #33
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Massive internet-drama incoming.

Zal nog lachen worden.
En dan nog de fiscus erop wegens belastingsontduiking en niet aangegeven inkomsten, waarna de sociale zekerheid hem afsnijdt. Wat een slachtoffer.
Oud 7 juni 2012, 10:41   #34
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Veel geluk.
Omdat je je bestaan zo aan mij opdringt keek ik even naar de twee draden die je in de afgelopen jaren ben begonnen om iets van je te begrijpen. Ik denk dat je gewoon één van de gewone dorpsidioten bent die we ook veel in Nederland hebben, vaak aan de drugs, grijze muizen, niet mee kunnen in hun eigen samenleving, geen kans een vrouw te vinden, en dan nu de normbewaarder uit te hangen. Jij die niets voorstelt, uitgekotst door je eigen soort meent dus in mij een soort ondergeschikte te herkennen die je les gaat lezen. Ik denk dat ik al teveel aandacht aan je heb verspild en ga je maar op de negeerlijst plaatsen. Weet je omgeving dat je naar de hoeren gaat?
Oud 7 juni 2012, 17:27   #35
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Omdat je je bestaan zo aan mij opdringt keek ik even naar de twee draden die je in de afgelopen jaren ben begonnen om iets van je te begrijpen. Ik denk dat je gewoon één van de gewone dorpsidioten bent die we ook veel in Nederland hebben, vaak aan de drugs, grijze muizen, niet mee kunnen in hun eigen samenleving, geen kans een vrouw te vinden, en dan nu de normbewaarder uit te hangen. Jij die niets voorstelt, uitgekotst door je eigen soort meent dus in mij een soort ondergeschikte te herkennen die je les gaat lezen. Ik denk dat ik al teveel aandacht aan je heb verspild en ga je maar op de negeerlijst plaatsen. Weet je omgeving dat je naar de hoeren gaat?
QED, ik had het kunnen weten: internetdrama

Volgens mij is de opening van je "museum" een beetje slecht verlopen? Misschien geen enkele bezoeker, of is je huisbaas komen aankloppen? Je komt je frustraties dan maar eens luchten op het forum. Goed zo, een eerste stap naar herstelling, misschien is het beter om volgende keer naar een echte therapeut te gaan?

Nu ja, je bent in ieder geval een bron van hilariteit, echtwaar.
Oud 12 juni 2012, 15:29   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Francois Sagat is ook een soort potloodventer, niet?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be