![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook 90% op die in het belachelijk compleet naast de boodschap gerukte versoste spotquiz./
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is elementaire beleefdheid dat je schikt naar de gewoontes en zeden van dat land. Wie dat niet is een onbeschofte boer en met dat soort volk doe je één ding "Daar is de deur".
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet toch zijn dat ze hier goed en graag genesteld zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
belachelijk kwisje waar de sossenhaat voor het NV-A weer vanaf druipt... Er moeten geen brochures komen er moet een zo streng immigratiebeleid dat het kaf van het koren scheidt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of 'speknek'!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de uitspraak van een allochtoon die uit solidariteit met zijn besneden vrouw zijn eigen tong ook heeft laten vermassacreren.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-Va komt in dat kwiske geen enkele maal voor. Citaat:
We zullen eens zien wat de N-Va er in Antwerpen van bakt....
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben niet eens een Nv-a'er maar het beleid van bourgeois belachelijk maken straalt altijd af op zijn partij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Wel, men moet dit om z'n minst al proberen, en hier echt werk van maken (zoals men bij de Congolezen ook heeft gedaan).
Laatst gewijzigd door F.B. : 10 mei 2012 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je meer 80% of meer haalt dan ben je een diploma waard van hypocrieteling.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() deze brochure en de verderedactionering ervan brengt wel duidelijkheid.
Op de werkvloer haalde niemand 50%. iedereen was ofwel "10% of 20%" ofwel "70% of 80%" snappie? gemeenteraadsverkiezingen komen eraan ![]()
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
of je interpreteert anders.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 mei 2012 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb als parlementair medewerker gewerkt en als manueel grachtjesgraver bij een grondwerkenfirma. Als bediende bij een accountant en beerputten leeggemaakt. Ik was zowel bediende als arbeider. En er is geen enkel werk dat ik te vies zou vinden om te doen. Wanneer ik de keus heb doe ik zoals iedereen. Het werk dat mij de beste verhouding tussen opbrengst en wat het mij kost levert. Dat allochtonen (ook derde en vierde generatie) het hier in verhouding minder doen ligt vooral aan hun eigen falen binnen het onderwijssysteem. Wanneer een bepaalde groep uit de bevolking op één welbepaald vlak steeds weer faalt daar waar de rest van de bevolking wel slaagt moet in eigen boezem kijken en niet zeuren over ingebeelde discriminatie. Ik heb zelf ook geen bachelor of master of gelijkaardig en bij het solliciteren speelt dat mij ook parten. Ik merk bij de allochtone collega's die solliciteren en zich niet op voorhand al als slachtoffers afschilderen niet meer problemen dan bij mij. Wanneer je om te beginnen al faalde in het onderwijs door je eigen vooringenomenheid en onwil om in dat onderwijssysteem te passen... kan ja nadien idd moeilijk verwachten om als CO aan de slag te kunnen bij je eerste sollicitatie. En dat het probleem voor een groot deel daar ligt wordt bewezen door de witte raven die wel slagen waar al die probleemjongeren falen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 10 mei 2012 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Breng me een mojito, en snel.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |