![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schopt hier keihard tegen de schenen van een clubje links-naïeve wereldverbeteraars, die normaal gezien conditieloos op de barricaden springen voor iedereen met een donkerder tintje.... Je scoort, maar 't is een own-goal. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weleens op het Turkse platteland geweest >
Hoe oosterlijker, hoe meer richting Syrische of Iraanse grens, hoe achterlijker. In Nederland is dat toch el wat anders, Je hebt daar dan wel de Zwarte Cross in de Achterhoek, of Friese wilden. Ze hebben allemaal een ipod en een auto onder de kont. Hoewel....... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek ook meerdere talen, maar de filosofie die achter het Esperanto steekt alsook de schitterende methodiek van die kunsttaal hebben me altijd gefascineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw terminologie van superieure en inferieure rassen wijst er m.i. op dat u worstelt met een ernstige identiteitscrisis. De wereld zal er minder zwart-wit uitzien als u uw minderwaardigheidscomplex kan overwinnen beste Egmond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn alvast superieur in het verkrotten van hun wijken.
Geen mens die dat beter dan de turken kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik versta die turken trouwens niet. Ik heb nog nooit een turks cafe of winkel gezien die geen pijn deed aan de ogen. Meestal vol tl-lampen, met schreeuwerige kleuren en vol kitsch. Smaak en design zijn blijkbaar begrippen die niet bestaan in het turks? Trouwens, belgen meten iemands 'status', vooral bij ons toch, af aan zijn huis. Een turk met 2 mercedes s-klasse maar die in een krot woont, dat is nog altijd een sukkelaar. Blijkbaar zien turken dat anders. Vreemd hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker dat je het over Turken hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De winkelbeschrijving van Parcifal is trouwens van toepassing op zowat alle ontwikkelingslanden. Klanten vragen niet om een design in een winkel maar om goede en niet te dure producten. Die luxebekommernissen zijn meer iets voor esthetisch overgevoelige westerlingen. "Een TL licht...o gruwel. Hier kan ik niet kopen." ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2012 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier echter trekken ze ganse steden naar beneden. Komt er nog bij dat die straten afgeladen volzit met werklozen blijkbaar die iedereen staan te begapen alsof die er best snel weg kan wezen. Ik ben er echt vies van. En ik ben zeker niet de enige. Iedereen die van bij ons is en geen genaturaliseerde moet er niks van weten. Alle goede handelszaken van voor hun tijd moeten er stoppen wegens faillisementen wegens geen klanten van oorsprong meer, maar enkel gapers en werklozen en pitta vretente immigranten die er vuil en marginaal bij lopen of hangen of zitten. Mensen die hier een andere mening over hebben zijn ofwel het noorden kwijt ofwel lopen ze er gewoon nooit eens in rond. Ik heb nog nooit een Vandenbossche of een Termont of eender wie in de sleepstraat of de dendermondse steenweg, of de dampoortstraat of de muide zien winkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gezelligheid wordt daar cultureel anders geduid dan bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mensen die hier serieus reageren op die Egmond, hij zit hier toch overduidelijk de boel op te naaien? Of is dit allemaal serieus? dat ga je toch niet menen hé ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het gaat erom dat turken hier in gent en ook erbuiten denk ik, vermoedelijk niet eens zien hoe onaantrekkelijk en vuil hun etablissementen eruitzien. Zo een turkse 'vzw' bvb waar mannen samenzitten om'iets' te drinken, daar zie je NOOIT een belg binnen. Is dat eigenlijk de bedoeling? doen ze het erom? Ik vraag het me af. Blijkbaar is het echt de bedoeling om een aparte turkse economie op te bouwen met turkse klanten en turkse winkels, los van belgie in feite. Ze hebben geen goede reputatie en ik vind het in feite een kanker voor vele gentse buurten. Ik ben dan ook voorstander van zero-tolerantie voor dat soort 'handelaars'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Je hebt helemaal gelijk. Ik heb nooit betoogd dat de zwarte adel en koningen heiligen waren. Ze lieten jullie witte voorouders, de lijfeigenen, levend villen om hen tot schoenen en kleding te maken. Dus ik verklaar aan jullie waarom jullie zwarten zo vreselijk haten. Nu jullie. Jullie zijn wapenhandelaars en betrokken bij alle conflicten op deze wereld, en verkopen tevens wapens aan beide partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://media.photobucket.com/image/h.../ththFat-3.jpg goedemorgen Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 mei 2012 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem zit in jullie, al welke vredelievende ideologie jullie prediken, jullie blijven roofzuchtige moordenaars en handenafhakkers. Ik heb een reisverbod en krijg vreemde soort bloeddorstige reacties, alsof men pas tevreden zou zijn als verhuurder mij zou moeten doodslaan. De Taal is niet het probleem. Ik leef met alle nationaliteiten en gezindten in vrede, wij breken brood samen en leren elkaar kennen. Volgens de moslims heeft god ons verschillend geschapen zodat wij elkaar willen leren kennen. De VN heeft programma's om talen die dreigen te verdwijnen te redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Holocaust is deel van wat Europeanen onder beschaving verstaan. Alles wat ze doen is gericht op roof en moord. Eerst dat afzweren, voordat wij ons gaan verdiepen in jullie esperanto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Europa overheerst de wereld, overheerst de wereld handel met tariefmuren en geeft subsidie aan haar eigen boeren en industrie. Dus redden de arme derde wereld mensen het niet, er valt niet tegenop te concurreren, dus komen zij volledig legaal naar Europa. Betaal mensen een goed loon voor hun cacao en ze komen niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gekke is dat er duizenden Ghollanders op vakantie naar Turkije gaan om de verkrottende Ottomaanse huizen en kitscherige dingen te bekijken en te kopen . In de zomer is nederlands de tweede voertaal in de Istiklalcadesie. Ik moest een wijnkelner Nederlandse woorden leren om klanten naar binnen te lokken. Turkse aannemers zijn het hele midden oosten en griekenland actief bij grote bouwprojecten. Er is een mix van het volkse en het hoog gecultiveerde. als je even de moeite neemt je in Turkije te verdiepen zou je niet zo achterlijk klinken. |
|
![]() |
![]() |