Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2012, 12:16   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik zou er ook voorstander van zijn, mocht de dader van een misdrijf extra straf krijgen, als hij handelt uit politieke overwegingen.
Waarom: omdat het essentieel is in een democratie naar Westers model, dat je de politieke vrijheden respecteert.

Vb. een flamingant met een stok op zijn kop slaan tijdens een betoging
Vb. een flamingant zijn leeuwenvlag kapot maken tijdens het supporteren van een wielerwedstrijd ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 13:14   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zou er ook voorstander van zijn, mocht de dader van een misdrijf extra straf krijgen, als hij handelt uit politieke overwegingen.
Waarom: omdat het essentieel is in een democratie naar Westers model, dat je de politieke vrijheden respecteert.

Vb. een flamingant zijn leeuwenvlag kapot maken tijdens het supporteren van een wielerwedstrijd ...
Een democratie naar westers model? Is dat zo'n democratie waar sommige meningen strafbaar zijn?
Oud 11 mei 2012, 13:15   #23
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vb. Waalse ratten schreeuwen
Oud 11 mei 2012, 13:16   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Schreeuwen een misdaad?
Oud 11 mei 2012, 13:20   #25
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die maken meestal hun vlagske zelf al stuk door ze in de wielen te draaien van een vermoeide coureur.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:13   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verzachtende omstandigheid: dat hebben ze geleerd op de stakersposten ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 11 mei 2012, 14:16   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Een democratie naar westers model? Is dat zo'n democratie waar sommige meningen strafbaar zijn?
Dat neigt toch al meer naar een democratie naar Oosters model ...

(nu weet ik natuurlijk niet zo precies wat men verweet aan Frank Van Hecke, Rooske Morel, de belfort-bende .... , ik ben geen Belanger, afijn, daar zijn daar wellicht vele modellen, veel meer dan ik kan vermoeden ...)

Oud 11 mei 2012, 14:17   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Die maken meestal hun vlagske zelf al stuk door ze in de wielen te draaien van een vermoeide coureur.
Verzachtende omstandigheid: dat hebben ze geleerd van hondenliefhebbers die hun beestjes opzettelijk loslaten als er een koers passeert.

Oud 11 mei 2012, 14:19   #29
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Amaai zeg...vandaag CVP "enerzijds anderzijds" en morgen Sossen "de maaktbaarheid van de maatschappij"....

Als ik morgen doodgeslagen wordt door een hetero omdat ik naar iemands lief heb gelonkt dan wordt ik onweerlegbaar doodgeslagen wegens mijn "vermeende" ( want de rugridders alhier denken dat elke hetero een homo is die dat nog niet weet of toegeeft ) sexuele geaardheid. Dat zou dan minder erg moeten bestraft worden dan mocht ik wegens homofiele nijgingen worden doodgeslagen.

De repressieve rem en de morele schuld die er op doodslag wordt geplakt mag volgens de pocolinkies (waar de nva stilaan ook toe behoort heb ik begrepen) verschillen naargelang de sexuele drive ergo geaardheid van het slachtoffer.
Neen: een rechter MOET een onderscheid maken tussen hetero's en homo's.

En nu komen we op mijn punt: Ik krijg zo een beetje de indruk dat de homogemeenschap (of toch een aantal elementen die ik ken en die hier op dit forum ronddwalen) die een ganse generatie (meestal terecht) heeft geschreeuwd voor gelijke berechtiging het als een straf ziet om als gewone burgers te worden behandeld.
Zij zijn blijkbaar gefrustreerd wanneer er niet meer naar hun wordt gekeken als freaks of als abnormalen...dan beginnen zij rare dingen te doen (gay parades, enz) om op te vallen...pas op hé meisjes: dat mag hé...maar ik behoud mij het recht voor om daar eens goed mee te lachen...vandaag wordt die reactie als "homofoob" weggezet....wanneer zal ook verboden worden door pocolinkieland vraag ik mij af...
gene paniek, we weten welke partijen betrokken zullen zijn, als het puntje bij paaltje komt ... zal toch steeds blijken dat de doodgeslagen homo zich prior schuldig maakte aan racisme of aan één of ander zeldzame hersen- of hartaandoening leed, waardoor hij bij een banale klap het leven liet ... uiteindelijk zal de kwalificatie doodslag het zelfs niet halen en zullen de imams de ridderlijkheid loven voor de serene houding en reactie van de homogemeenschap.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:20   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, dat zijn die van t Kiel.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:42   #31
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamwatcher Bekijk bericht
Premier Di Rupo en zijn handlangers werken driftig aan de totstandkoming van een nieuwe strafwet waarbij iemand die een hetero doodslaat maximum 30 jaar de cel in moet maar iemand die een holebi doodslaat mag rekenen op maximum LEVENSLANGE gevangenisstraf. (zie bijgaand artikel: http://www.vandaag.be/binnenland/969...-bestraft.html )

Deze nieuwe wending in de opstelling en toepassing van wetten is een verkrachting van alle democratische beginselen, waarbij men er van uit gaat dat het leven van een holebi per definitie meer waard is dan het leven van een hetero.

Wetende dat Di Rupo zelf homo is lijkt het er op dat hij wetten maakt "in eigen belang", hetgeen riekt naar het invoeren van een personencultus rond zichzelf en belangenverstrengeling.

Voor partijen met ballen aan hun lijf moet dit voldoende zijn om het vertrouwen in de regering Di Rupo I per direct op te zeggen, zijn regering ten val te brengen en nieuwe verkiezingen uit te schrijven!

Zo niet: Welkom in de holebi-dictatuur, waarvan dit nog maar een voorproefje lijkt!
en als je als hetero eens meedoet aan een travestitetenshow en je wordt in elkaar geslagen ?
of je doet eens uw roze t-shirt aan die dag ?

Laatst gewijzigd door brother paul : 11 mei 2012 om 14:43.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:57   #32
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik ben dus ook superieur? Want ik ben ook lesbisch.
Ik vrij ook enkel graag met vrouwen. Ik begrijp lesbische vrouwen maar al te goed.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 14:59   #33
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Premier Di Rupo en zijn handlangers werken driftig aan de totstandkoming van een nieuwe strafwet waarbij iemand die een hetero doodslaat maximum 30 jaar de cel in moet maar iemand die een holebi doodslaat mag rekenen op maximum LEVENSLANGE gevangenisstraf. (zie bijgaand artikel: http://www.vandaag.be/binnenland/969...-bestraft.html )

Deze nieuwe wending in de opstelling en toepassing van wetten is een verkrachting van alle democratische beginselen, waarbij men er van uit gaat dat het leven van een holebi per definitie meer waard is dan het leven van een hetero.

Wetende dat Di Rupo zelf homo is lijkt het er op dat hij wetten maakt "in eigen belang", hetgeen riekt naar het invoeren van een personencultus rond zichzelf en belangenverstrengeling.

Voor partijen met ballen aan hun lijf moet dit voldoende zijn om het vertrouwen in de regering Di Rupo I per direct op te zeggen, zijn regering ten val te brengen en nieuwe verkiezingen uit te schrijven!

Zo niet: Welkom in de holebi-dictatuur, waarvan dit nog maar een voorproefje lijkt!
En wat als een homo een hetero doodslaagt wegens zijn geaardheid ? Bvb omdat hij niet met hem wil vrijen ?
Want gewelddadige homo's, dat bestaat hoor.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 15:06   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
En wat als een homo een hetero doodslaagt wegens zijn geaardheid ? Bvb omdat hij niet met hem wil vrijen ?
Want gewelddadige homo's, dat bestaat hoor.
Je schijnt het precies nog niet helemaal te begrijpen, homo's zijn slachtoffers en moeten onder alle omstandigheden zo behandeld worden.

En ja, we zijn allemaal schuldig.
Oud 11 mei 2012, 15:15   #35
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sorry to tell you...
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=EE3PAS8R
Oud 11 mei 2012, 15:17   #36
Klarekijk
Banneling

Standaard

Di Rupo .

het wil niet zeggen omdat hij zo graag in de stront zit dat hij dat elke Belg moet aandoen .

als hij zo graag in de stront zit had hij beter varkensboer geworden dan kon hij alle dagen uitmesten .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 15:19   #37
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Di Rupo .

het wil niet zeggen omdat hij zo graag in de stront zit dat hij dat elke Belg moet aandoen .

als hij zo graag in de stront zit had hij beter varkensboer geworden dan kon hij alle dagen uitmesten .
And sorry to tell you...
‘Wie zichzelf als heteroseksueel ziet, maar in onze psychologische tests een duidelijke aantrekking voor mensen van de eigen sekse toonde, voelt zich bedreigd door homo's en lesbiennes,' concludeert Ryan, ‘omdat die hen confronteren met gevoelens waar ze zelf mee worstelen.'
Oud 11 mei 2012, 15:27   #38
Klarekijk
Banneling

Standaard

Ik zie een groot verschil tussen mensen die van iemand houden van het zelfde geslacht en er mee willen samenwonen ..... en homosexuelen .

Homosexualiteit beschouwen als HET natuurlijke evenwaardig of vergelijkbaar fenomeen , vind ik er heel ver over .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 15:31   #39
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik zie een groot verschil tussen mensen die van iemand houden van het zelfde geslacht en er mee willen samenwonen ..... en homosexuelen .
Homosexualiteit beschouwen als HET natuurlijke evenwaardig of vergelijkbaar fenomeen , vind ik er heel ver over .
Hoe zou jij dan die eerste groep mensen omschrijven?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 16:08   #40
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
And sorry to tell you...
‘Wie zichzelf als heteroseksueel ziet, maar in onze psychologische tests een duidelijke aantrekking voor mensen van de eigen sekse toonde, voelt zich bedreigd door homo's en lesbiennes,' concludeert Ryan, ‘omdat die hen confronteren met gevoelens waar ze zelf mee worstelen.'
Ik zie die testen niet, waarom staan die er niet bij?

Ik bedoel maar, "onze testen hebben uitgewezen dat..." is nogal arbitrair.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be