![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() En hoeveel muggen slaan die evil blanken elke zomer niet dood, Fish?
Daar hoor je ook nooit wat over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Neem nu het Mohammedanisme. Zo lees je in hun boeken: Hadith van Muslim, boek 026, nummer 5566: Citaat:
Ik weet niet of er een handel in gekko's is "om dood te slaan." De gekko komt ook elders ter sprake. Helemaal zeker ben je daar nooit van: Citaat:
Citaat:
De politie heeft het inmiddels ook door. relletje met allahtonen? De hondenbrigade erop af. !! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die hier zielig loopt te doen over dat moslims slecht met dieren omgaan, maar ondertussen zelf wel vlees eten.
Zijn smerige hypocrieten, kan er niet meer of minder van maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is namelijk maar één kwaad in de wereld en dat ben jij. Besef jij wel hoeveel bedreigde diersoorten, Pakistaanse weeskinderen, blinde dwergkabouters en Braziliaanse rubberkastanjes er geleden hebben voor jouw schoenen?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() +10
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het eerder over kritiek op de mensheid zonder onderscheid. En nog eens, begin bij uzelf eer ge kritiek spuit.
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier geen sprake van kritiek, maar van goedkope haatpropaganda. Dat blijkt hieruit: Citaat:
Wat de moslims ook doen, het is dus verkeerd. Zijn enig doel is dus zijn medemensen die voor de islam kiezen te vernederen, te kwetsen en te ontmenselijken. P.S.: Hij heeft helemaal niets begrepen van de positie van de islam inzake honden; slechts het speeksel is onrein, omdat de tong van de hond dikwijls over de grond sleept. Het is dus perfect ok om honden te houden. Wat echter niet kan, is mond op muil kussen met een hond, iets wat ik eerlijk gezegd ook in mijn atheïstische periode weerzinwekkend vond.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() OK voor die een 1x/jaar en ziekelijk koud a/d lopende band in een vleesfabriek, maar niet voor die meer respect voor het dier. Ik ben trouwens niet echt een vleeseter en zeker vermijd ik alle rood vlees, worsten en ander gedoe, zonder echter een vegetarier te zijn. En moest vegetarisch of bio eten nu al wat minder duur zijn en gemakkelijker samen te stellen en/of verkrijgbaar zou ik noch minder vlees eten.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ja, wat wil je Maha die moslims antwoorden ook maar alleen als het goed in hun kraam past. Hier staan ze dus wat betreft die hondenhistorie uit hun heilige boekjes als het ware met de mond vol tanden open en weten er geen zinnig woord over te zeggen. Ik daarentegen beantwoord meestal alles en heb niets te verbrergen uit passages uit heilige boekjes. En als devisdienietkandenken dan iets zegt dat klopt geef ik hem ook gelijk. Maar die Mohammed had ze toch niet alle vijf. Ik denk dat hij ooit eens iets met een hond moet gehad hebben. Hoe verklaar je anders die dood de honden hysterie ? Ik zeg het nog moest ik het destijds voor het zeggen hebben gehad. Opsluiten en sleutel weggooien. Ge moet toch al heel achterlijk zijn om niet in te zien dat daar iets mis mee is met die cultuur en hun uitvinder (vzmh). Period.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() En moslims eten geen vlees neem ik aan ? En ik zie het verband niet tussen vlees eten en slecht met dieren omgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ja die kuddemensen lopen altijd in groepjes rond, als er dan geen gelijkgezinden te vinden zijn om den onnozelaar mee uit te hangen, nemen ze misschien nen pitbull. Mohammed moet zich in zijn graf omdraaien denk ik. Ik weet het ook niet, maar een raar volkje waar ge best uw rug niet naar toe draait zijn het en blijven het wel.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Hij bedoelt maar 1x/jaar schaapjes "in familiefesst" slachten, en hij is natuurlijk vlug even vergeten dat er wel meer schaapjes buiten het offerfeest door moslims geslacht worden.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat moslims abnormaal zijn als ze geen honden houden. Het woord "abnormaal" dat ik gebruikt heb slaat op moslims die die zeer lange lijst van dieren die haram zijn (en dus de lijst die ik opgesomd heb) zo maar klakkeloos aanvaarden wegens hun geloof. En in feite volgens die redenering is dus een moslim die dat niet aanvaard idd een "fake" dus een valse moslim, een die bij de troep wil horen voor de show en de profijtjes. Die laatste kan dus beter ophouden met die komedie en zijn geloof afzweren. Maar dan betekent dat dat hij, in theorie althans zijn doodvonnis getekend heeft, want eens moslim altijd moslim weet je ? Nee, hun geloof afzweren is OK, of hun geloof belijden in hun land van oorsprong is ook OK Citaat:
En moet ik me nu schuldig voelen omdat ik niet alles tot in de puntjes op de i begrijp of wil begrijpen van de islam. De uiterlijke en opdringerige kenmerken ervan lijken me al voldoende om me daarin niet te verdiepen. De minieme onjuistheden rechtzetten daar hebben we mensen als U voor. Of niet soms ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 01:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Het gaat mij er om dat er geen verschil bestaat in gruwelijkheid van massaslachtingen, tuurlijk eten moslims niet een keer per jaar een schaap, tgaat erom dat iedereen te veel vlees eet of ge nu ne mohameddaan zijt, ne jood of nen oorspronkelijke vlaming.
ter info "koshere" slachting http://www.youtube.com/watch?v=OzaeHfh65hs "halal" slachting http://www.youtube.com/watch?v=tew0UvJ0joQ "westers" slachting http://www.youtube.com/watch?v=NV-0rTaJiWw waarbij de laatste misschien nog het meest 'humaan' is, hoewel deze dieren vaak niet volledig verdoofd zijn bij het snijden.
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met chips met volledig chemisch in de fabriek gemaakte (dus varkensvrije) bacon smaak kunnen gegeten worden. Nu rest ons slechts de taak om dit duidelijk te maken aan een paar miljard Mohammedanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad je aan maar eens in een slachterij te gaan werken. |
|
![]() |
![]() |