Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2012, 21:50   #21
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

En hoeveel muggen slaan die evil blanken elke zomer niet dood, Fish?
Daar hoor je ook nooit wat over.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2012, 21:58   #22
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
Ongelooflijk hypocriet en laag bij de gronds om dierenmisbruik toe te schuiven op moslims of een geloof terwijl de westerse wereld[...]
Maar goed, andere discussie zeker?
Het wereldbeeld dat men heeft is zeker bepalend voor hoe men met dieren dient om te gaan.
Neem nu het Mohammedanisme. Zo lees je in hun boeken:

Hadith van Muslim, boek 026, nummer 5566:
Citaat:
Abu Huraira heeft overgeleverd dat de Boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd (dat hij die een gekko doodt) met één slag, zeventig beloningen (vermoedelijk hasanat, zegeningen) krijgt.
Gekko's zijn een soort hagedissen die heel nuttig zijn: ze vreten veel insecten. En ze kunnen ondersteboven over het plafond racen.
Ik weet niet of er een handel in gekko's is "om dood te slaan."
De gekko komt ook elders ter sprake. Helemaal zeker ben je daar nooit van:
Citaat:
Bukhari, Deel 4, boek 54, nummer 525:
Verteld door Aisha:
De Profeet (vzmh) noemde de salamander een kwaadzaaier. Ik heb niet gehoord dat hij opdracht heeft gegeven dat ze moeten worden gedood. Sad bin Waqqas beweert dat de Profeet (vzmh) bevel gaf dat salamanders gedood moeten worden.

Bukhari, Deel 4, boek 54, nummer 526:
Verteld door Um Sharik:
De Profeet (vzmh) gaf haar opdracht om salamanders te doden.
En dan hebben we nog het nodige over honden.
Citaat:
Muslim, boek 010, nummer 3811:
Abdullah (b. Umar) (moge Allah behagen in hem scheppen) heeft overgeleverd: Allah's Boodschapper (vzmh) gaf opdracht tot het doden van honden en we stuurden mannen naar Medina en we hebben geen enkele hond gespaard die we niet hebben gedood, zelfs zodanig dat we de hond hebben gedood die een drachtige kamelin van de woestijnmensen bewaakte.
En 1400 jaar later lopen Mohammedanen nog steeds weg van honden.
De politie heeft het inmiddels ook door. relletje met allahtonen? De hondenbrigade erop af. !!
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2012, 22:15   #23
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Iedereen die hier zielig loopt te doen over dat moslims slecht met dieren omgaan, maar ondertussen zelf wel vlees eten.

Zijn smerige hypocrieten, kan er niet meer of minder van maken.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2012, 22:40   #24
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Iedereen die hier zielig loopt te doen over dat moslims slecht met dieren omgaan, maar ondertussen zelf wel vlees eten.

Jij mag helemaal geen kritiek hebben op andere culturen, evil white man.
Er is namelijk maar één kwaad in de wereld en dat ben jij.
Besef jij wel hoeveel bedreigde diersoorten, Pakistaanse weeskinderen, blinde dwergkabouters en Braziliaanse rubberkastanjes er geleden hebben voor jouw schoenen?!
Oud 13 mei 2012, 22:46   #25
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Jij mag helemaal geen kritiek hebben op andere culturen, evil white man.
Er is namelijk maar één kwaad in de wereld en dat ben jij.
Besef jij wel hoeveel bedreigde diersoorten, Pakistaanse weeskinderen, blinde dwergkabouters en Braziliaanse rubberkastanjes er geleden hebben voor jouw schoenen?!
En dat is helemaal juist, zogenaamd empathie tonen voor de arme kindertjes in Pakistan. Maar ondertussen wel met dat soort schoenen lopen. Hypocrieten.
Oud 13 mei 2012, 23:29   #26
thefishdoesntthink
Gouverneur

thefishdoesntthink's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

+10
Oud 13 mei 2012, 23:31   #27
thefishdoesntthink
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En hoeveel muggen slaan die evil blanken elke zomer niet dood, Fish?
Daar hoor je ook nooit wat over.
Wat heeft deze discussie nu met evil blanken te maken? Kzijn zelf blank, er is niets mis met zelfkritiek.

En dan heb ik het eerder over kritiek op de mensheid zonder onderscheid.
En nog eens, begin bij uzelf eer ge kritiek spuit.
Oud 13 mei 2012, 23:34   #28
thefishdoesntthink
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Het wereldbeeld dat men heeft is zeker bepalend voor hoe men met dieren dient om te gaan.
Neem nu het Mohammedanisme. Zo lees je in hun boeken:

Hadith van Muslim, boek 026, nummer 5566:

Gekko's zijn een soort hagedissen die heel nuttig zijn: ze vreten veel insecten. En ze kunnen ondersteboven over het plafond racen.
Ik weet niet of er een handel in gekko's is "om dood te slaan."
De gekko komt ook elders ter sprake. Helemaal zeker ben je daar nooit van:

En dan hebben we nog het nodige over honden.

En 1400 jaar later lopen Mohammedanen nog steeds weg van honden.
De politie heeft het inmiddels ook door. relletje met allahtonen? De hondenbrigade erop af. !!
In den bijbel zullen waarschijnlijk ook wel zo'n passages staan zeker. En dan nog, misschien waren die gekko's in die tijd op die plaats giftig, weet ik het.
Oud 14 mei 2012, 00:22   #29
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kritiek op een niet-Westerse cultuur of religie?
White guilt crybabies to the rescue!
Kritiek?
Er is hier geen sprake van kritiek, maar van goedkope haatpropaganda.

Dat blijkt hieruit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Wel dat zijn allemaal onreine dieren en dus haram. Zeg nou zelf zijn die mensen nog normaal ?

Nochtans lopen er in onze maatschappij veel moslims rond met een hond. Het zijn dus in feite fake muslims of parasieten die hier zijn om te kunnen profiteren van hun "moslim" zijn dank zij onze pamper en positieve discriminatie politiek en onze straffeloosheid vooral tov hen natuurlijk.
M.a.w.: als moslims geen honden houden, dan zal hij zeggen dat ze "abnormaal" zijn; als moslims wel honden houden, dan zal hij zeggen dat zij "in feite fake muslims of parasieten" zijn, "die hier zijn om te kunnen profiteren van hun "moslim" zijn dankzij onze pamper en positieve discriminatie politiek" (sic! de taalfouten liet ik staan).

Wat de moslims ook doen, het is dus verkeerd. Zijn enig doel is dus zijn medemensen die voor de islam kiezen te vernederen, te kwetsen en te ontmenselijken.

P.S.: Hij heeft helemaal niets begrepen van de positie van de islam inzake honden; slechts het speeksel is onrein, omdat de tong van de hond dikwijls over de grond sleept. Het is dus perfect ok om honden te houden. Wat echter niet kan, is mond op muil kussen met een hond, iets wat ik eerlijk gezegd ook in mijn atheïstische periode weerzinwekkend vond.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 00:28   #30
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
Het lijkt mij ethischer en minder ziekelijk om 1 keer per jaar ritueel met waarschijnlijk meer respect voor het dier, een schaap in familiekring zelf te slachten, dan ziekelijk koud aan de lopende band in een vleesfabriek ver van ons bed.
OK voor die een 1x/jaar en ziekelijk koud a/d lopende band in een vleesfabriek, maar niet voor die meer respect voor het dier. Ik ben trouwens niet echt een vleeseter en zeker vermijd ik alle rood vlees, worsten en ander gedoe, zonder echter een vegetarier te zijn. En moest vegetarisch of bio eten nu al wat minder duur zijn en gemakkelijker samen te stellen en/of verkrijgbaar zou ik noch minder vlees eten.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 00:29.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 00:41   #31
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
OK voor die een 1x/jaar en ziekelijk koud a/d
Eten de moslims maar 1 keer per jaar vlees?

En is het vlees dat ze dagelijks eten niet halal dan?
Oud 14 mei 2012, 00:45   #32
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
En dan hebben we nog het nodige over honden. En 1400 jaar later lopen Mohammedanen nog steeds weg van honden. De politie heeft het inmiddels ook door. relletje met allahtonen? De hondenbrigade erop af. !!
Ja, wat wil je Maha die moslims antwoorden ook maar alleen als het goed in hun kraam past. Hier staan ze dus wat betreft die hondenhistorie uit hun heilige boekjes als het ware met de mond vol tanden open en weten er geen zinnig woord over te zeggen. Ik daarentegen beantwoord meestal alles en heb niets te verbrergen uit passages uit heilige boekjes. En als devisdienietkandenken dan iets zegt dat klopt geef ik hem ook gelijk. Maar die Mohammed had ze toch niet alle vijf. Ik denk dat hij ooit eens iets met een hond moet gehad hebben. Hoe verklaar je anders die dood de honden hysterie ? Ik zeg het nog moest ik het destijds voor het zeggen hebben gehad. Opsluiten en sleutel weggooien. Ge moet toch al heel achterlijk zijn om niet in te zien dat daar iets mis mee is met die cultuur en hun uitvinder (vzmh). Period.
Oud 14 mei 2012, 00:50   #33
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Aasgieren, apen, beren, cheeta's, eekhoorns, egels, gieren, hagedissen, haviken, honden, hyena's, jakhalzen, jerboa's, katten, kevers, kiekendieven, krokodillen, leeuwen, luipaarden, marters, muizen, muskieten, olifanten, panters, ratten, schildpadden, schorpioenen, slangen, spinnen, tamme ezels, tijgers, valken, varkens, vleermuizen, vliegen, vossen, wespen, wezels, wolven, wormen en zwijnen

Allemaal volgens de koran. Wel dat zijn allemaal onreine dieren en dus haram. Zeg nou zelf zijn die mensen nog normaal ?

Nochtans lopen er in onze maatschappij veel moslims rond met een hond. Het zijn dus in feite fake muslims of parasieten die hier zijn om te kunnen profiteren van hun "moslim" zijn dank zij onze pamper en positieve discriminatie politiek en onze straffeloosheid vooral tov hen natuurlijk.
Ne moslim met nen pitbull op straat is omdat hij als hij alleen is bang is op straat , en geen audi of BMW heeft . Een onnatuurlijke laf wezen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 00:52   #34
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Iedereen die hier zielig loopt te doen over dat moslims slecht met dieren omgaan, maar ondertussen zelf wel vlees eten zijn smerige hypocrieten, kan er niet meer of minder van maken.
En moslims eten geen vlees neem ik aan ? En ik zie het verband niet tussen vlees eten en slecht met dieren omgaan.
Oud 14 mei 2012, 00:56   #35
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ne moslim met nen pitbull op straat is omdat hij als hij alleen is bang is op straat , en geen audi of BMW heeft . Een onnatuurlijke laf wezen .
Ja die kuddemensen lopen altijd in groepjes rond, als er dan geen gelijkgezinden te vinden zijn om den onnozelaar mee uit te hangen, nemen ze misschien nen pitbull. Mohammed moet zich in zijn graf omdraaien denk ik. Ik weet het ook niet, maar een raar volkje waar ge best uw rug niet naar toe draait zijn het en blijven het wel.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 00:57.
Oud 14 mei 2012, 01:01   #36
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Eten de moslims maar 1 keer per jaar vlees? En is het vlees dat ze dagelijks eten niet halal dan?
Hij bedoelt maar 1x/jaar schaapjes "in familiefesst" slachten, en hij is natuurlijk vlug even vergeten dat er wel meer schaapjes buiten het offerfeest door moslims geslacht worden.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 01:01.
Oud 14 mei 2012, 01:33   #37
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
M.a.w.: als moslims geen honden houden, dan zal hij zeggen dat ze "abnormaal" zijn; als moslims wel honden houden, dan zal hij zeggen dat zij "in feite fake muslims of parasieten" zijn, "die hier zijn om te kunnen profiteren van hun "moslim" zijn dankzij onze pamper en positieve discriminatie politiek" (sic! de taalfouten liet ik staan).
Wat de moslims ook doen, het is dus verkeerd. Zijn enig doel is dus zijn medemensen die voor de islam kiezen te vernederen, te kwetsen en te ontmenselijken.
P.S.: Hij heeft helemaal niets begrepen van de positie van de islam inzake honden; slechts het speeksel is onrein, omdat de tong van de hond dikwijls over de grond sleept. Het is dus perfect ok om honden te houden. Wat echter niet kan, is mond op muil kussen met een hond, iets wat ik eerlijk gezegd ook in mijn atheïstische periode weerzinwekkend vond.
Ge moogt natuurlijk wel rechtstreeks aan mij antwoorden ipv in de derde persoon. Ik ben uw slaaf niet hoor die U het uzelf onwaardig acht om rechtstreeks toe te spreken.

Ik heb nooit gezegd dat moslims abnormaal zijn als ze geen honden houden. Het woord "abnormaal" dat ik gebruikt heb slaat op moslims die die zeer lange lijst van dieren die haram zijn (en dus de lijst die ik opgesomd heb) zo maar klakkeloos aanvaarden wegens hun geloof.

En in feite volgens die redenering is dus een moslim die dat niet aanvaard idd een "fake" dus een valse moslim, een die bij de troep wil horen voor de show en de profijtjes. Die laatste kan dus beter ophouden met die komedie en zijn geloof afzweren. Maar dan betekent dat dat hij, in theorie althans zijn doodvonnis getekend heeft, want eens moslim altijd moslim weet je ?
Citaat:
Wat de moslims ook doen, het is dus verkeerd.
Nee, hun geloof afzweren is OK, of hun geloof belijden in hun land van oorsprong is ook OK
Citaat:
Hij heeft helemaal niets begrepen van de positie van de islam inzake honden; slechts het speeksel is onrein, omdat de tong van de hond dikwijls over de grond sleept. Het is dus perfect ok om honden te houden. Wat echter niet kan, is mond op muil kussen met een hond, iets wat ik eerlijk gezegd ook in mijn atheïstische periode weerzinwekkend vond.
De tong van een hond die over de grond sleept ? Ja zeg nu zelf die Mohammed zag ze vliegen ! Ik heb nog nooit een hond gezien die met zijn tong over de grond sleepte.

En moet ik me nu schuldig voelen omdat ik niet alles tot in de puntjes op de i begrijp of wil begrijpen van de islam. De uiterlijke en opdringerige kenmerken ervan lijken me al voldoende om me daarin niet te verdiepen. De minieme onjuistheden rechtzetten daar hebben we mensen als U voor. Of niet soms ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 mei 2012 om 01:37.
Oud 14 mei 2012, 09:53   #38
thefishdoesntthink
Gouverneur

Standaard

Het gaat mij er om dat er geen verschil bestaat in gruwelijkheid van massaslachtingen, tuurlijk eten moslims niet een keer per jaar een schaap, tgaat erom dat iedereen te veel vlees eet of ge nu ne mohameddaan zijt, ne jood of nen oorspronkelijke vlaming.
ter info

"koshere" slachting
http://www.youtube.com/watch?v=OzaeHfh65hs

"halal" slachting
http://www.youtube.com/watch?v=tew0UvJ0joQ

"westers" slachting
http://www.youtube.com/watch?v=NV-0rTaJiWw

waarbij de laatste misschien nog het meest 'humaan' is, hoewel deze dieren vaak niet volledig verdoofd zijn bij het snijden.
Oud 14 mei 2012, 11:16   #39
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kritiek?
[...]
Het varken is onrein. Je mag geen varken eten. Maar je mag best varkens houden. Je mag ook schilderen met een varkensharen kwast. Een tas van varkensleer kan ook. Met een spaarvarkentje is niets mis.
Met chips met volledig chemisch in de fabriek gemaakte (dus varkensvrije) bacon smaak kunnen gegeten worden.
Nu rest ons slechts de taak om dit duidelijk te maken aan een paar miljard Mohammedanen.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 11:18   #40
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En moslims eten geen vlees neem ik aan ? En ik zie het verband niet tussen vlees eten en slecht met dieren omgaan.
Nee, dat verband zie je niet? Jij vindt dat de dieren goed behandeld worden als ze naar de slacht gaan?

Ik raad je aan maar eens in een slachterij te gaan werken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be