![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de ene kant heb je er blijkbaar plezier in dat het Westen onderuit gaat en leeggeroofd wordt , terwijl je verondersteld wordt bedrijven adviezen te verschaffen om niet onderuit te gaan en niet leeggeroofd te worden .
Is dat niet contradictorisch ? Of is het uw verzonnen beroep ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedrijven waar ik diensten aan verleen zijn echter niet geïnteresseerd in mensen, "Europa", "het Westen", of wat dan ook, maar louter in ROI. Of er geen contradictie is tussen dit inzicht en er toch mee doorgaan, misschien wel, maar ik ga dit ook niet heel mijn leven doen. Het is een interessante ervaring, dat wel. Nu goed, al dat leert me nog niet waarom jij, als enige op dit forum, de hele tijd vragen stelt over mijn CV. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 mei 2012 om 13:49. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel bedrijven zijn wel geinteresseerd in het Westen en Europa , omdat dit de of een markt is waar ze goederen en diensten leveren, nogmaals, wat moet ik me voorstellen bij uw " advies"? ![]() Provoceren om de provocatie is trouwens mensen jennen, heeft u daar plezier in? Tot nadenken zet uw mening helaas iets te weinig aan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt omdat je de sector niet kent. Wat wij doen, klinkt inderdaad absurd voor wie niet gezien heeft hoe de machine van binnen werkt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Dit komt op mij een beetje over als de welbekende slagzin uit de reclame: "wij van WC-Eend bevelen WC-Eend aan".
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch even de moeite doen toe te lichten wat je nu bedoelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad! Jij hebt het door.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Geen advies bij jou inwinnen derhalve.
![]() |
#30 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 mei 2012 om 14:50. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() De Havenpolitie van Antwerpen is op patrouille op de Schelde.
Opeens zien ze een roeibootje met 2 Marokkanen. Ze varen langs het bootje en vragen "Wat zijn jullie aan het doen ?" De Marokkanen antwoorden "We gaan Antwerpen binnenvallen" De agenten kijken eens naar elkander en vragen al schertsend "Met jullie 2 ?" "Nee, nee" antwoorden de Marokkanen "wij zijn de laatste, de anderen zijn ER al allemaal » ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dan zal ik mijn advies wel aan de WC-eendconsumenten richten. Kunnen we nog een joint venture beginnen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
God weet wat de wereld daar dan weer allemaal uit moet besluiten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Bij het lezen van artikels in kranten, tijdschriften en allerlei andere publicaties heb ik zo het idee dat zij het verschil niet kennen tussen een immigrant en een migrant. Ook de draadstarter schijnt het verschil niet te kennen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Een marokkaan gaat naar een wapenwinkel in 't centrum van Antwerpen. De uitbater is een typische Antwerpenaar, met het eveneens typische 'plat accent'. De marokkaan vraagt: 'Seg menier, edde goa zoe van die gewere? Waarop de uitbater antwoordt: 'Nieje menier da verkoope waale nie'... Nochtans zijn er 2 volledige wanden in de winkel bedekt met geweren.. De marokkaan snapt het niet, maar vraagt dan maar; 'OK, edde goa dan zoe van die messen' De uitbater antwoord hier weer op: 'Goh, nieje menier, da verkoope waale nie...' Ook al is er in de winkel weer een hele wand bedekt met messen in alle soorten en maten. De marokkaan snapt er niks van en doet nog een laatste poging: 'Edde goa dan van die boksbeugels' De uitbater antwoordt weer: 'Nieje menier, da verkoope waale nie..' De marokkaan besluit uiteindelijk de winkel te verlaten. Eens buiten gekomen wil hij toch weten hoe de vork aan de steel zit, stapt terug naar binnen en vraagt aan de antwerpenaar 'Edde goa iets tege marokkane??' 'Ja menier : gewere , messen , boksbeugels ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze draad stelden we ten principale met plezier vast dat de demografie van Belgie een razendsnelle transformatie ondergaat. Ik zie zelf weinig problematisch in het snel vervangen van een populatie die niet in staat blijkt zichzelf voort te planten. Of denk je serieus jouw witte autochtone bejaarden 'het Westen' gaan redden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |