![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Verder zie ik regeringen die wapens verbieden aan als dictaturen. Deze hebben schrik dat de mogelijkheid bestaat dat hun bevolking tegen hen in opstand gaat komen en daarom willen ze zichzelf het alleenrecht toekennen om wapens te mogen bezitten. Waarom zou je immers een groot leger moeten hebben? Landen zullen eerder twee keer nadenken als ze weten dat hun soldaten in ieder huis een wapen tegen hun neus kunnen geduwd krijgen. Ik ben dus eerder voor de afschaffing van een groot beroepsleger maar zou dit eerder op vrijwillige basis willen zien voor de volledige bevolking met zoals in Zwitserland dat iedereen zijn wapen thuis mag houden. Kan jij mij verder beantwoorden waarom jij zo radicaal tegen vuurwapens bent terwijl je constant een mes in je buurt hebt rondslingeren? Tot nu toe heb ik nog niemand hierop een antwoord weten formuleren. Het enige wat men als tegenargument dan nog heeft is "het is een gevoel". |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als die controleur de ballen niet heeft, vertrekt die. En komt ome agent nadien wel even langs. Er bestaan nu eenmaal geplogenheden qua wapenbezit. Resultaat, niet alleen zal de belastingscontrole zonder U uitgevoerd worden, en zeer doorgedreven. Elke onregelmatigheid dubbel en dik in de verf gezet. En daarbovenop komt er dan nog eens een reeks problemen met het gerecht op U af. Die U harder in de zeik gaan zetten dan een straatrovertje met stalen staaf die iemand doodslaat aan een bankautomaat.
|
|
|
|
#23 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() En Het eerste massavernietigingswapen ![]() Citaat:
Het meest populaire vuurwapen. En de debielen die er niet mee omkunnen. In't kort, alles is een wapen. Het is één van de menselijke eigenschappen der verbeelding om in alles een wapen te zien. (en een sexspeeltje) Citaat:
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
5 miljard minimaal.
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat de Navo gewoon verspillend aan't werken is, teveel middelen aan't gebruiken voor veel te weinig resultaat.
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ballen hebben is goed, maar je moet wel zorgen dat je ze niet kwijtraakt. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gouverneur
|
Uiteraard moet evolutief gezien elke vorm van wapens na verloop van tijd gebannen worden van de aardkorst, maar daar is de mensheid momenteel nog niet verlicht genoeg voor.
Beginnen bij u zelve, maar da's hier nie moeilijk he.
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wapens gaan natuurlijk nooit verbannen worden.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gouverneur
|
Met zo'n ingesteldheid inderdaad niet.
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gouverneur
|
alles bij begint bij uzelve
just?
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Beetje positive thinking kan geen kwaad zeker. Wat heeft mijn computer daar mee te maken? Kan inderdaad ook een wapen zijn misschien.
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou ik de behoefte wel willen voelen? Ik geniet van het leven, en heb niet de drang om te doen alsof ethiek universeel is of zo. Ethiek is relatief, en kan voor iedereen anders zijn. Doen alsof dat niet zo is, is schattig maar veel realisme zit daar niet in.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De evolutie op zich is al een joekel van een hoax , dus (nee , ik ben geen creationist) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zegt dat de evolutie een hoax is maar je bent geen creationist, dat moet je toch eens uitleggen.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik denk dast het is wat het is dan lijkt me 'realistic thinking' veel gezonder. Of gaat U 'positief denken' als er een auto met een sneltreinvaart op U afrijdt? Of brengt U zichzelf zo snel mogelijk in veiligheid? Laatst gewijzigd door IllumDown : 18 mei 2012 om 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Omdat het evolutief niet aan te raden is dat eenzelfde soort zichzelf uitmoordt? Ofwel? Of wacht... Dat we doen we al?
|
|