![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarin ben je verkeerd. In Vlaams Brabant kan de Vlaamse Regering een veel grotere invloed uitoefenen dan in de Beulemansstad.
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De N-VA zou zich moeten omvormen tot een europese politieke partij, die een lans breekt voor europese staatshervormingen gestut door haar nationalistisch-liberale ideologie.
Duidelijkheid & succes verrzekerd....
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zou dat zijn? zeker als de traditionele partijen de grootstedelijke gemeenschap echte bevoegdheden gaan geven. en dat zijn ze van plan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europese wijk is 1 km² van Brussel. Voor de rest is het al afrikanisering dat de klok slaagt. Misschien cadeau doen aan de Kongo?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel de indruk dat er nogal wat 'Vlamingen' maar al te content zouden zijn dat ze 'eindelijk' van hun hoofdstad af zijn, en ik kan alleen maar hopen dat dat altijd een kleine minderheid zal blijven. Ik zal het niet blijven herhalen: als 'de Vlamingen' dat écht zouden willen, dan is Brussel binnen tien jaar weer helemaal van hén. Maar 'willen' betekent natuurlijk wel iets méér dan 'wensen'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() gewoon via het onderwijs een koppeling maken met de sociale zekerheid. En dan krijgt djimi gelijk (behalve de termijn van tien jaar misschien. Dertig jaar lijkt me realistischer)
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als élke familie van die-hard 'nationalisten' minstens één lid ervan zou kunnen overtuigen dat het echt wel de moeite loont om in Brussel-Stad of Sint-Genesius-Rode te gaan WONEN en STEMMEN, zouden 'de Vlamingen' ook het 'demografisch' wapen kunnen inzetten. Zo doen de vraie-dimensionistes van de FDF het immers ook (maar dan in le Brabant flamand). Nog een ander 'wapen' waar diezelfde mensen niet vies van zijn, wordt doorgaans 'de media' genoemd. Het doet mij vaker dan mij lief is pijn aan de ogen en/of de oren - én het hart - als ik voor de zovéélste keer mag vernemen hoe onbeholpen en stuntelig 'de Vlamingen' met die media omgaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft behoren ook de 'nieuwe' Vlamingen daarbij, en ter uitbreiding van die groep is er in Brussel alleszins voldoende 'potentieel'.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik die mensen dan vraag waarom ze die overtuiging toegedaan zijn, luidt het antwoord meestal: "Ja, maar dat is toch zo? Iederéén weet dat toch? Het stond in de krant!"
|
![]() |