Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2012, 19:02   #21
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Maar waar komt dit toch vandaan? Kan het dat zwarte vrouwen toch anders gebouwd zijn? Want het schijnt dat een voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook tot het repertoire van zwarte vrouwen behoort.

Dit is met verve de meest hilarische draad va&n mei 2012!!

Egmond, waar blijf je het halen. Toen ik de titel al zag dacht ik: 'OMG, waar gaan we ons nu weer mogen aan verwachten.'

Zeg Egmond, indien vrouwen een kind kunnen voldragen buiten de baarmoeder, dus zonder baarmoeder, waarom bestaat dan de baarmoeder??
Oud 31 mei 2012, 19:08   #22
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Dit is met verve de meest hilarische draad va&n mei 2012!!

Egmond, waar blijf je het halen. Toen ik de titel al zag dacht ik: 'OMG, waar gaan we ons nu weer mogen aan verwachten.'

Zeg Egmond, indien vrouwen een kind kunnen voldragen buiten de baarmoeder, dus zonder baarmoeder, waarom bestaat dan de baarmoeder??
Egmond wil het maar niet snappen, Magni. Hij blijft bij zijn mannen/varkenstheorie!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 19:11   #23
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Egmond wil het maar niet snappen, Magni. Hij blijft bij zijn mannen/varkenstheorie!

Och het is een gekkerd.
Oud 31 mei 2012, 19:12   #24
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Beste Egmond: stel dat je gelijk hebt. Hoe komt het dan dat nog nooit, nooit, nimmer, jamais een man een kind ter wereld bracht? Ik vroeg je dit reeds maar wacht nog steeds op een antwoord. Sterker nog: hoe komt het dat nog nooit nooit nooit, jamais never een varken een menselijk kind ter werdeld bracht?
Ben benieuwd naar een antwoord hierop, darling.
Oud 31 mei 2012, 22:03   #25
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

het feit dat er buitenbaarmoederlijke zwangerschappen bestaan, doch niet voldragen, bewijst reeds mijn stelling. De natuur staat het toe, hoewel er maar één geval bekend is van een voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De beperkingen moeten vermeden worden, zoals innesteling in de eierstokken die kunnen barsten. of loslaten van de placenta door hormoneninbalans bv. Voor een voldragen vrucht uit een reageerbuis, man of varken dient een onderzoeksinstituut de te verwachten tegenstand te overwinnen en zo een projekt te beginnen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 22:55   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zogen als contraceptie is gewoon een fabel, zever in pakskes.
Vanaf dat de eerste eisprong na de zwangerschap er is, kan de vrouw in kwestie zwanger worden.
En ja, dat kan vrij snel gaan. Want da's puur hormonengebonden. Ergo, de voering is nog aan't herstellen van't naar buiten persen van een baby, maar als de man zijn kwakje deponeerd kan het perfect bingo zijn.

Mijn Nieuw Guinese stief-schoonzus heeft dankzij die fabel 2 klein mannen op 1 jaar op de wereld gezet.
Neen, hoor. Er zit weldegelijk een stuk waarheid in die uitspraak. De eerste zes maanden is het zelfs redelijk waterdicht.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 23:05   #27
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
het feit dat er buitenbaarmoederlijke zwangerschappen bestaan, doch niet voldragen, bewijst reeds mijn stelling. De natuur staat het toe, hoewel er maar één geval bekend is van een voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De beperkingen moeten vermeden worden, zoals innesteling in de eierstokken die kunnen barsten. of loslaten van de placenta door hormoneninbalans bv. Voor een voldragen vrucht uit een reageerbuis, man of varken dient een onderzoeksinstituut de te verwachten tegenstand te overwinnen en zo een projekt te beginnen.
De natuur is geen perfecte ontwerper, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is het gevolg daarvan, niet het bewijs dat buitenbaarmoederlijke zwangerschappen opeens wel kunnen.

Er is geen enkele manier waarop zoiets voldragen kan worden.
Oud 1 juni 2012, 07:14   #28
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor. Er zit weldegelijk een stuk waarheid in die uitspraak. De eerste zes maanden is het zelfs redelijk waterdicht.
Dat wordt tegengesproken door miljoenen vrouwen die borstvoeding gaven en binnen het jaar bevallen van een volgende!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 08:41   #29
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mijn nicht die onlangs zestig werd is het een fabel dat vrouwen door het langdurig zogen van een kind niet zwanger kunnen raken. Dus zogen als een vorm van geboortebeperking bestaat niet. Ik lees dit verhaal af en toe en wil het nu voor één en voor altijd uitzoeken. Wie kan ons helpen?
Uw nicht mag stoppen met zogen, ze zal nu wel in haar menopauze zijn.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 10:25   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Uw nicht mag stoppen met zogen, ze zal nu wel in haar menopauze zijn.
Haar enige dochter is over de 18 jaar en twee meter lang.
Oud 1 juni 2012, 10:28   #31
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
De natuur is geen perfecte ontwerper, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is het gevolg daarvan, niet het bewijs dat buitenbaarmoederlijke zwangerschappen opeens wel kunnen.

Er is geen enkele manier waarop zoiets voldragen kan worden.

De natuur is een soort grabbelton en wij hebben als mensen wellicht nog niet één procent van de mogelijkheden ontdekt. Net als hoe men met planten alle mogelijke kanten op kan, zo ook met het dierlijk leven, waaronder de mens. In sommige gevallen kan ook een man zijn kind zogen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 juni 2012 om 10:30.
Oud 1 juni 2012, 10:30   #32
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haar enige dochter is over de 18 jaar en twee meter lang.
2 meter lang????? OMG.
Oud 1 juni 2012, 10:33   #33
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De natuur is een soort grabbelton en wij hebben als mensen wellicht nog niet één procent van de mogelijkheden ontdekt. Net als hoe men met planten alle mogelijke kanten op kan, zo ook met het dierlijk leven, waaronder de mens. In sommige gevallen kan ook een man zijn kind zogen.

Het wordt hier straffer met de minuut. Varkens die mensenkindjes kunnen baren, mannen die zwanger kunnen worden en nu mannen die borstvoeding geven. Ben je zeker dat je geen groene mannetjes ziet? Ook niet ontvoerd werd door grijze mannekes en mee in een ruimteschip werd genomen?
Amai Egmondje Darling......
Oud 1 juni 2012, 10:50   #34
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Dan mag je me toch eens zeggen waar die zijn melkklieren zitten.

Waarom denk je dat vrouwen borsten hebben? Die zijn daar niet puur voor het plezier van de man.
Oud 1 juni 2012, 10:53   #35
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan mag je me toch eens zeggen waar die zijn melkklieren zitten. Waarom denk je dat vrouwen borsten hebben? Die zijn daar niet puur voor het plezier van de man.
achterlijk, achterlijk, achterlijk.
Borstvorming bij mannen. ontwikkeling van de melkklieren bij mannen onder invloed van hormonen. er is een glijdende schaal tussen wat wij mannen en vrouwen noemen. sommige vrouwen hebben naast een vagina en baarmoeder ook een heftige penis met ballen.
Oud 1 juni 2012, 11:04   #36
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het achterlijk plebs heeft een computer tot zijn beschikking maar is te dom om het te gebruiken. is dit de zo door mij verachte witte superioriteit dat elk vullis uit de goot denkt alles beter te weten? Al mijn beweringen zijn op bronnen gebaseerd die ik ook noem.
Kijk nog eens terug naar die post, waar zie jij bronnen staan.

Achterlijk mijn reet, gij zijt precies wel blind.

Als ik dan de moeite doe om zelf bronnen op te zoeken dan zie ik dat mannelijke melkproductie vaak het gevolg is van onderliggende condities zoals verhongering en schildklierproblemen of het innemen van bepaalde medicaties. Het is dus niet wat je noemt de natuurlijke gang van zaken.
Oud 1 juni 2012, 12:09   #37
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Deed me denken aan:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  1205_eek-a-penis.jpg‎
Bekeken: 139
Grootte:  297,4 KB
ID: 85840  

Oud 1 juni 2012, 13:52   #38
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Deed me denken aan:
je snapt het. is een penis op de rug van een muis natuurlijk? hangt van je definitie van natuurlijk af. een slimme vrouw zou precies weten wat met deze muis te beginnen. waarom is je avatar zo lelijk?
Oud 1 juni 2012, 13:54   #39
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk nog eens terug naar die post, waar zie jij bronnen staan.

Achterlijk mijn reet, gij zijt precies wel blind.

Als ik dan de moeite doe om zelf bronnen op te zoeken dan zie ik dat mannelijke melkproductie vaak het gevolg is van onderliggende condities zoals verhongering en schildklierproblemen of het innemen van bepaalde medicaties. Het is dus niet wat je noemt de natuurlijke gang van zaken.
Vanaf het begin stel ik dat men aan de hormonenspiegel van zo een man of varken zal moeten sleutelen om de natuur een handje te helpen. de natuur geeft reeds aan aan dat onder bepaalde omstandigheden een man zijn eigen kroost kan zogen, dit min of meer natuurlijke proces, afhankelijk van je definitie, dient nu onder menselijke controle gebracht te worden.
Oud 1 juni 2012, 15:53   #40
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je snapt het. is een penis op de rug van een muis natuurlijk? hangt van je definitie van natuurlijk af. een slimme vrouw zou precies weten wat met deze muis te beginnen. waarom is je avatar zo lelijk?
1) omdat ze niet slim is
2) omdat ze niet hoort tot het superieure zwarte ras.

<slijm>
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be