![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betreur het dat jij zoveel interesse aan de dag legt door dit politiek forum te volgen en dat jij nog altijd niet snapt dat bij de N-VA de Zuidflank het gehaald heeft van de Noordflank. Als het omgekeerd ware dan had de N-VA nu de leiding van de federale regering. Al de rest over de excuus-truus van de Koning, geen kansen gekregen, niet gemogen hebben etc. is de N-VA als partij dik belachelijk maken. Het is de theatershow die in de media wordt gevoerd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 mei 2012 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook dankzij de N-VA dat die situatie zo is. Of door de schuld van de N-VA om het anders te formuleren. N-VA is weerom het FDF aan het diaboliseren. Ik snap het niet goed niet meer. Het FDF haalt enkel stemmen buiten Vlaanderen en de rand die Vlaanderen door democratie toch ooit zal verliezen. Door van het FDF de duivel te maken maakt de N-VA hen hier nog groter en geven ze die boel helemaal op.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Zelf vind ik dat ze groot gelijk hebben, daar heeft die corrupte vld, spa en cd&v de ballen niet voor, hè.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Moet de positie van al die anti-Belgische politici niet in vraag worden gesteld?
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Hmm, valt me op hoe alle Belgicistjes en anti-Vlamingen uit het houtwerk komen om dit soort praat te verdedigen, op zich niet verbazingwekkend hen kennende... Kunnen we terug naar het topic gaan? Kan iemand die zulke uitspraken doet zijn rol nog vervullen als kamervoorzitter? Welke gevolgen zien jullie van dit rapport? In Frankrijk zie ik de gevolgen als verwaarloosbaar, in België zou het rapport wel in het voordeel van de N-VA kunnen werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BDW, veel stemmen en goede peilingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb je dik gelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is geen vlaamse meerderheid in de federale regering. De vlaamse oppositie is groter. Er is geen sprake van het FDF wel van FDF-praat. Maar als je spijbelt kan je dit niet weten en kom je over als een dommerik.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens zeer bedankt voor uw bezorgdheid voor mijn lievelingspartij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest: het Weverke kietelt nu een beetje aan de teelballen van Flahaut. (bla bla ... wij verwachten van de parlementsvoorzitter meer federale loyaliteit; meer samenhorigheid en minder confrontatie ...) Kietelen, niet met het gedacht dat Flawieter afgezet zou worden als voorzitter: de meerderheid aan Waalse kant, tesamen met de minderheid aan Vlaamse kant, zal Flawieter niet wegstemmen. Maar ondertussen komt wel in de Vlaamse pers een tsunami van: "De PS en Flahaut vinden de Vlamingen eigenlijk maar fascisten", en dat komt volgens mij goed uit voor de kiescampagne van de nva. En meer moet dat niet zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 31 mei 2012 om 09:36. Reden: tokfout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dat als Kamervoorzitter....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Flahaut is een softie. Er moet veel hardere taal tegen de flaminganten én de wallinganten gesproken worden. Maar ook tegen die smerige particratie, waar Flahaut zelf deel van uitmaakt. De Wever is maar de etterbuil op de kanker van het federalisme en de particratie.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Heel het anti-Belgische zootje van de particratie?
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de franstaligen zijn nota verwerpen zonder ze zelfs te lezen, dan is dat niet de fout van BDW.
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 31 mei 2012 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey bart, ik wist niet dat "den blijter" een echt bestaande achternaam was. Waarom heb je op dit forum voor de nick "santos" gekozen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |