![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Is uw echt leven ook zo ver van de realiteit verwijderd dan goedkope horror plaatjes ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik 't goed begrijp opent lakei Nietzsche hier 'n draad over gruwelijke dingen, enkel en alleen met 't doel om kallikles z'n zedenpreek te kunnen laten houden, en iedereen er nog maar eens aan te herinneren hoeveel miljoen doden er in Irak te betreuren vielen, iets wat eigenlijk filo's taak was in 'n vorig forumleven.
Er wordt blijkbaar druk overleg gepleegd in 't achterhoekske. (Is de 'mol' eigenlijk al 'vergeven', in de zin van 'vergiffenis' dan?) Laten we alle doden herdenken, ja óók de vele miljoenen die door mohamedanenhanden vermoord werden in de naam van allah! Vooral in India, laten de mohamedanen boete doen, want India wordt alras 'n wereldmacht. allahu akbar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je toch niet 'vangen' door dit 'opgezet' spel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Albright sprak over "the price is worth it", Condoleezza Rice over "the birth pangs of the New Middle East". Daarop zei Norman Finkelstein "Only a freak would compare the desctruction of a country to the birth of a child."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik droom van ander dingen in het bos .
Zo'n lekker ding dat door de gezonde boslucht plots is opgewonden en met haar hand in haar kruis is neergehurkt en zachtje kreunt van verlangen . Ik zie je zitten achter die boom en fluister , ben jij een SDXken aan het doen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik vind mijzelf helemaal niet stoer . en zeker niet boven de andere mensen .
Ik ben wel fier op mijn realisaties in mijn beroep , en op mijn kunstwerken die ik maak . MAAR , ik ben ook fier op , en blij met mijnzelf , hoe ik moreel in het leven sta en respect hebt voor mijn medemens . Ik druk open mijn verlangens uit , maar hou mij ook het recht te stellen wat ik niet weet te waarderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Officiëel heb je er een hekel aan, maar toch rakel je te pas en te onpas activiteiten op in die zone waar de rug zijn deftige naam verliest....
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever hij als ik.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 3 juni 2012 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |