Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2012, 12:51   #21
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welke discriminatie zie jij in het verbod op aangezichtsverhullende kleding?
Deze storm in een glas water toont weer aan dat een aantal moslims zich niet wil integreren.
In Australië doen ze het anders. Daar is het: aanpassen of opkrassen !
Er zijn er daar al een paar honderd op het vliegtuig gezet.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 12:59   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Oei.... het ging hem over iets helemaal anders!

Citaat:
Geile moslima masturbeert onder boerka « 02 juni 2012

In Molenbeek is een moslimvrouw betrapt terwijl ze zat te masturberen onder haar boerka. Toen de politie haar trachtte te arresteren kwam ze uit zelfverdediging klaar. Zij riskeert een zware GAS-boete.

Latifah (l.) zat rustig op een bankje te masturberen toen een politiehond onraad rook. 'Het daaropvolgende orgasme geldt als verzwarende omstandigheid.' Net als vele andere islamitische Molenbekenaars stond ook Latifah D. gisterenmiddag naar een bevlogen toespraak te luisteren van Fouad ‘Abu Imran’ Belkacem, de patrouilleleider van de islamistische jeugdbeweging Sharia4Belgium. Belkacem loopt al enkele dagen te prediken in de Brusselse gemeente. Hij tracht er de gemoederen op te hitsen nadat een weerspannige bekeerlinge een politieagente een kopstoot had bezorgd.

Van Belkacem is bekend dat hij niet zomaar wat in zijn baard mompelt, maar telkens uitpakt met gewiekste oneliners. Ook gisteren richtte de soennitische hardliner zijn pijlen op de westerse democratie en haar vrijheidsminnende burgers. ‘De westerse vrouwen houden ervan om behandeld te worden als lustobject’, brieste de jolige extremist. ‘Zij willen dat alle mannen een erectie krijgen wanneer zij wulps met de billen wiegend voorbij schrijden. Maar dat is niet hun vrije keuze! Zij worden gedwongen om weinig verhullende kledij te dragen. Het zijn slavinnen en hoeren die zich laten knechten door een perverse seksuele ideologie.’

De getalenteerde redenaar wees erop dat alle ongelovigen in de hel zullen branden en prees de islam als het meest superieure bijgeloof. ‘Zijn ogen schoten vuur en wel op zo’n manier dat in mijn onderbuik allemaal kleine spiertjes samentrokken’, getuigt de vrome moslima in onberispelijk Frans. ‘Subtiel, aan het oog onttrokken door de discrete plooien van mijn boerka, liet ik mijn hand in mijn slipje glijden. Nou, wat stond mijn geschoren moslimfoef vochtig!’
lees het juicy nieuws verder op : http://de.rechtzetting.be/2012/06/02...-onder-boerka/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 juni 2012 om 13:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:11   #23
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Oei.... het ging hem over iets helemaal anders!

lees het juicy nieuws verder op : http://de.rechtzetting.be/2012/06/02...-onder-boerka/
De rechtzetting kan soms wel grappig zijn.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:12   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Deze storm in een glas water toont weer aan dat een aantal moslims zich niet wil integreren.
In Australië doen ze het anders. Daar is het: aanpassen of opkrassen !
Er zijn er daar al een paar honderd op het vliegtuig gezet.

In Australië is dat een normale zaak, hier echter is er besloten van niet voor een geïntegreerde maatschappij te gaan maar wel voor een multiculturele.

Dat houd o.a. in dat moslims niet integreren en dat door hun aanwezigheid - als fanatieke moslims, in de maatschappij bijvoorbeeld homo's niet meer maatschappelijk aanvaardbaar zijn.
Oud 2 juni 2012, 13:19   #25
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
De Belgische politie is een aanfluiting

Na de fraude en passieve corruptie in Limburg, na de zattemansgedoe in Gent met mijnheer De Wolf, na allerlei corrupte gedoe houdt de politie zich bezig met arme vrouwen die niets verkeerd doen en die niemand lastigvallen en voor spanning zorgt,

Ondertussen gaan de criminelen verder met het binnenrijven van het geld en met het uithollen van de Belgische economie door zwarte circuits, NEEN, de Belgische politie acht het prioritair om een echte Belgische bekeerde vrouw "Stephanie D" te pesten en lastig te vallen met 6 man

Verder nog hoe is het mogelijk dat zij in het ziekenhuis is beland, men zegt: de politie jouw vriend???? Aaah ja???

De politie moet zich bezighouden met de echte problemen zoals drugs, diefstal en de verkrachters enz....

Laat die Burqa en Niqaab dragende vrouwen MET RUST en hou je bezig met de ECHTE PROBLEMEN
Het probleem is dat ook een gezochte dealer, dief of verkrachter zich kan uitdossen met een boerka of niqaab. De politie moet dus wel een kijkje mogen nemen wat er onder dat gewaad verstopt zit.
Snap je ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:36   #26
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Het probleem is dat ook een gezochte dealer, dief of verkrachter zich kan uitdossen met een boerka of niqaab. De politie moet dus wel een kijkje mogen nemen wat er onder dat gewaad verstopt zit.
Snap je ?
Ze snappen dat maar al te goed maar ze spelen liever de racisme-kaart uit...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:37   #27
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat me dwarszit is de manier waarop??? De Belgische politie agenten moet wat meer leren diplomatisch en vriendelijk te praten

Die Tsjetsjeense vrouwen zijn vrouwen die hun mannen zijn verloren in Rusland en hun kinderen zoals de Moslimvrouwen in Bosnie die hun zoons en mannen kwijt zijn geraakt in Srebrenica

Ik zal je ietske zeggen: een man die een man vermoord van een bepaalde vrouw of zij nu Moslima of niet-Moslima moet vrezen voor de verschrikkelijke wraak van die vrouw

zeg me nu eerlijk als je een berin zit, een vrouwelijke beer, met haar jong in de buurt hoe reageert die berin, WOEST EN FURIEUS, je mag zeker niet komen aan de zoons of de kinderen van een vrouw

dus in een bepaald opzicht begrijp ik die Tchetcheense vrouwen wel,
Durf jij één Islamitische staat noemen waar de politie diplomatisch en vriendelijk praten, zonder rekening te houden met de individuen die hun schare maandloon proberen te upgraden met "baqshis"
Oud 2 juni 2012, 14:09   #28
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
Durf jij één Islamitische staat noemen waar de politie diplomatisch en vriendelijk praten, zonder rekening te houden met de individuen die hun schare maandloon proberen te upgraden met "baqshis"
Ach waar klaag je over. In dat soort staten mogen vrouwen niet eens met de auto rijden. Dat maakt het er per definitie veiliger op de weg.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:43   #29
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ach waar klaag je over. In dat soort staten mogen vrouwen niet eens met de auto rijden. Dat maakt het er per definitie veiliger op de weg.
mag je de weg niet op dan
Oud 2 juni 2012, 14:54   #30
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat me dwarszit is de manier waarop??? De Belgische politie agenten moet wat meer leren diplomatisch en vriendelijk te praten

Die Tsjetsjeense vrouwen zijn vrouwen die hun mannen zijn verloren in Rusland en hun kinderen zoals de Moslimvrouwen in Bosnie die hun zoons en mannen kwijt zijn geraakt in Srebrenica

Ik zal je ietske zeggen: een man die een man vermoord van een bepaalde vrouw of zij nu Moslima of niet-Moslima moet vrezen voor de verschrikkelijke wraak van die vrouw

zeg me nu eerlijk als je een berin zit, een vrouwelijke beer, met haar jong in de buurt hoe reageert die berin, WOEST EN FURIEUS, je mag zeker niet komen aan de zoons of de kinderen van een vrouw

dus in een bepaald opzicht begrijp ik die Tchetcheense vrouwen wel,
Aan de hand van zijn postings mogen we afleiden dat we hier nog maar met een "gematigde" islamaanhanger te doen hebben.
Moet je niet vragen hoe de echte overtuigde moslims denken.
Terecht mag men zeggen dat ge om "goede" moslim te kunnen zijn, er iets in je bovenkamer moet zijn misgelopen.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 16:08   #31
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Na de fraude en passieve corruptie in Limburg, na de zattemansgedoe in Gent met mijnheer De Wolf, na allerlei corrupte gedoe houdt de politie zich bezig met arme vrouwen die niets verkeerd doen en die niemand lastigvallen en voor spanning zorgt,

Ondertussen gaan de criminelen verder met het binnenrijven van het geld en met het uithollen van de Belgische economie door zwarte circuits, NEEN, de Belgische politie acht het prioritair om een echte Belgische bekeerde vrouw "Stephanie D" te pesten en lastig te vallen met 6 man

Verder nog hoe is het mogelijk dat zij in het ziekenhuis is beland, men zegt: de politie jouw vriend???? Aaah ja???

De politie moet zich bezighouden met de echte problemen zoals drugs, diefstal en de verkrachters enz....

Laat die Burqa en Niqaab dragende vrouwen MET RUST en hou je bezig met de ECHTE PROBLEMEN
Natuurlijk, de religieuze politie in Saudi-Arabië houdt zich met de echte problematiek bezig:

http://www.clint.be/actua/buitenland...di-arabi%C3%AA

http://nos.nl/op3/artikel/378129-sau...agellakje.html

Of ze sturen kinderen terug de dood in:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1874471.stm
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 19:11   #32
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ken jij iemand die geen kind is van een vrouw?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 20:03   #33
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://de.rechtzetting.be Bekijk bericht
‘De westerse vrouwen houden ervan om behandeld te worden als lustobject’, brieste de jolige extremist. ‘Zij willen dat alle mannen een erectie krijgen wanneer zij wulps met de billen wiegend voorbij schrijden. Maar dat is niet hun vrije keuze! Zij worden gedwongen om weinig verhullende kledij te dragen. Het zijn slavinnen en hoeren die zich laten knechten door een perverse seksuele ideologie.’

ooooowwww

Geile moslima masturbeert onder boerka
« 02 juni 2012
is/= openbare zedenschennnis ????

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 20:35   #34
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Eerlijk gezegd denk ik dat van die lichte hersenschudding ruim overdreven is.
Ook Leuven kreeg al te kampen met Moslimbroeders die beweerden "onrechtmatig de toegang tot een club te zijn ontzegd" (en dan maar concludeerden dat de oorzaak lag bij een interesse van de portieren in hun huidskleur ). Vervolgens contacteerden ze de politie. Volgens onze Moslims zou die niet gekomen zijn. Waarop hun advocaat een klacht indiende tegen de politie en tegen de portiers (LOL).
De portiers zouden hun vervolgens ook nog hebben afgeslaan.

Wat is de waarheid ingeval de gemiddelde Moslim, waarvan we weten dat hij niet vies is van enige overdrijvingen, theatraliteit, aanstellerij, ... en hij altijd de indruk wil wekken dat hij zwaar benadeeld wordt (zie hongerstaker-gebroeders die zogenaamd al eeuwen lagen te creveren en te sterven ... Een agonie voeren en de bijhorende adrenaline die daarbij te pas komt, kan blijkbaar toch nog leiden tot ongekende opstoten van energie waarbij de mens onbekende krachten in zichzelf te boven kan halen. De halve bende werd namelijk betrapt op portefeuilletje-pik in één van de Brusselse stations ... Gelukkig kijkt niemand daar nog van op en besefte het merendeel de dag erna dat de geloofwaardigheid nu wel helemaal zoek was waardoor ze stopten met hun komedie.

De waarheid was:
- de club zat overvol. De volledige bezetting was bereikt. Hij zat overigens vol met vreemdelingen (die niet met minder dan vijftig man over straat durven komen zoals geweten, allicht schrik dat de racistische Vlaamse man hun zal aanvallen puur en alleen omdat ze een andere kleur hebben). Nu, zelf zou ik wel verlegen zijn ingeval ik full-time steuntrekker zou zijn en geen andere toekomstplannen had, wat dus wel een verklaring kan bieden... In eigen land worden ze inderdaad allicht niet met rust gelaten als ze op kosten van een ander beginnen te leven ...)

- De politie is wel gekomen en was binnen de tien minuten ter plaatse ...

- De portiers hebben niét geslaan. De jongeren die dit beweerden hadden hiervan ook geen enkel bewijs: geen getuigen, geen blauwe plekken, geen schrammetjes, geen kneuzingen, niets ...

Nu, wat is er zo specifiek voor deze casus en haar "lichte hersenschudding"?
Subjectieve symptomen... De dokter vraagt: heb je dit of dat? En jij zegt ja... Baf, je hebt een lichte hersenschudding.
Laat zijn wanneer de vrouw niet eens deftig Nederlands-kundig is en zelfs niet doorheeft waar het over gaat ...
Ik betwijfel of de vrouw nu min. een week lang in een donkere kamer ligt te rusten.
Met haar advocaat aan het onderhandelen hoeveel schadevergoeding ze kan proberen in de wacht te slepen, ja.
Oud 2 juni 2012, 22:16   #35
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

tja als ze iemand een kopstoot heeft verkocht is een hersenschudding een logisch gevolg, volgende keer op de neus mikken meid
Oud 2 juni 2012, 22:19   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zo eenvoudig is het niet.

De wet is niet altijd juist en goed omdat ze de wet is, slechte wetten zijn geen wetten en dienen niet opgevolgd te worden.
Het is wel eenvoudig.

En als u een wet niet goed vindt, kunt u langs de geëigende democratische kanalen daar uiting aan geven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 23:38   #37
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
ooooowwww

Geile moslima masturbeert onder boerka
« 02 juni 2012
is/= openbare zedenschennnis ????
Mahnee gij, onder de tent, moet kunnen.

Zouden we dat 'n 'tentslet' (woord van 't jaar, vorig jaar meen ik?) mogen noemen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 23:41   #38
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

euh ....

no idea !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 00:11   #39
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Burqa is verboden juist zoals bivakmutsen. Arme vrouwen die niets verkeerd doen? Ze overtreden de wet, als dat niets verkeerd doen is, dat ze mij dan ook maar ongemoeid laten wanneer ik fout geparkeerd sta ow wat overdreven snel een vogelkooitje passeer, ik doe daar niemand slecht mee.

Als ze niet zonder hun burqa kunnen of mogen van hun godsdienst, zitten ze hier in het verkeerde land aangezien het dragen daarvan verboden is. Wanneer ik een revolver draag, doe ik daar ook niemand kwaad mee maar toch mag ik het niet. Kunnen ze echt niet zonder? Dat ze dan terug naar 't land van herkomst gaan. Daar hadden ze in de eerste plaats moeten blijven wanneer ze zo willen gekleed gaan. Een naturist doet er ook niemand kwaad mee door bloot te lopen maar hij/zij mag het ook niet. Hiertegen zou de politie ook optreden. Iedereen gelijk voor de wet.

En kom nu niet af met die zever van vrijheid van geloof hé. Straks komen er hier een stel Papoease aanspoelen die voor hun geloof het eerste kind moeten offeren. Vrijheid van geloof, dus laat maar gebeuren. Goed zot hoor, met hun vrijheid van geloof. Moesten ze verbieden, al dat geloof in al die onzin, ook het christelijke hoor, allemaal niets anders dan een bron van ellende.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 juni 2012 om 00:15.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 00:18   #40
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het is wel eenvoudig.

En als u een wet niet goed vindt, kunt u langs de geëigende democratische kanalen daar uiting aan geven.
Neen, een slechte wet hoeft men niet na te leven. Wat zou het nut daar nu van zijn? Op uw manier hadden de joden nog niet eens mogen reclameren toen ze vergast werden, want volgens de wet was alles in orde. Hadden ze maar democratisch de wet moeten wijzigen...

Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 juni 2012 om 00:19.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be