![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik kan ernaast zitten, maar volgens mij lijkt die opmerking van E.Migrant zeer ironisch bedoeld te zijn.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat dan al zo mocht zijn, dan is het in ieder geval wansmakelijke "ironie". Ik heb er geen behoefte aan hier boodschappen te lezen die merkwaardig goed gelijken op de slogans welke de Sturm Abteilung gebruikte in Duitsland vóór WO2.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 5 juni 2012 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sahih Muslim Book, 40:6985 “Het uur van het laatste Oordeel zal niet eerder komen totdat jullie de Joden bestrijden. De Jood zal zich achter rotsen en bomen verstoppen. Dan zullen de rotsen en bomen roepen: ´Oh moslim, dienaar van Allah, er zit een Jood achter me verstopt. Kom en dood hem!”
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Nee, dat was gewoon platvloerse nazipropaganda.
Het lijkt mij toch echt dat het commentaar van E.Migrant slaat op de lakse houding van Philippe Moureaux, zoals in het artikel van de openingspost gesteld wordt. Dat het commentaar van E.Migrant als het ware de achterliggende, onuitgesproken gedachte van Moureaux weergeeft. Immers, Moureaux moet het van zijn islamitische kiesvee hebben, en wil hij op het pluche blijven zitten, dan moet hij zijn kiezers paaien, door bijvoorbeeld laks op te treden bij dit zaken. In dat kader plaatste ik de opmerking waar nu over gestruikeld wordt. Maar zoals gezegd, ik kan er helemaal naast zitten en hopelijk verschaft E.Migrant ons nog tekst en uitleg bij zijn opmerking.