Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2012, 14:52   #21
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Hier nog een staaltje van een mohammedaanse relizot voor de klas:

Citaat:
Islamleraar geschorst omdat hij meisjes zonder hoofddoek slechte punten gaf

De man misbruikte zijn lessen voor radicale standpunten. De leraar gaf moslimmeisjes zonder hoofddoek ook slechte(re) punten. Dat schrijft De Morgen.

Sinds 2004 is Mohammed G. islamleraar in het Koninklijk Athenum Verdi in Verviers. Een inspecteur, die begin 2010 'bizar gedrag door de leraar' meldde, liet de schooldirectie ook weten dat de leraar radicale standpunten verkondigde in zijn lessen.

De school stuurde daarop zelf aan op verder onderzoek. Dat resulteerde in een vernietigend rapport door twee inspecteurs. Zo getuigde een leerling dat meester Mohammed haar had gezegd dat haar moeder zou branden in de hel omdat haar moeder katholiek was. Een andere leerling had de islamleraar verweten dat ze als moslimmeisje hand in hand liep met een jongen.

De leraar noemde meisjes zonder hoofddoek in de les vlakaf 'zondaars'. Volgens de inspecteurs discrimineerde hij ook leerlingen zonder hoofddoek: zij kregen automatisch minder punten. Mohammed G. liet zijn leerlingen ook koranverzen uit het hoofd leren terwijl die helemaal niet op het lesprogramma stonden.
Zie hier de toekomst van het onderwijs: van school naar madrassa. Van kennisoverdracht naar regelrechte indoctrinatie en het prevelen van bezweringsformules.

En dan had die mohammedaan ook nog het brutale lef om zich te beroepen op de vrijheid van meningsuiting.
Oud 9 juni 2012, 15:00   #22
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik lees in Het Nieuwsblad dat er twee leraren bij betrokken zijn en beide zijn ontslagen.

Zijn daar dan al die leraren van de Islam? En zijn er alleen op het secretariaat ongelovigen?
Dat die Islam leraar een reli-gek is, dat is niet onverwacht. Maar de leraar die met die onzin begon: wat voor leraar was die?
Uit het artikel van De Redactie:

Citaat:
In het Atheneum van Ukkel is een islamleraar om dringende redenen ontslagen omdat hij koranverzen voordroeg in plaats van een ziekenwagen te bellen toen een leerling in de les informatica een epilepsie-aanval kreeg. De informaticaleerkracht is geschorst. "Niet omdat ze koranverzen geciteerd hebben bij een zieke jongen, maar omdat ze alléén maar koranverzen hebben geciteerd", zegt directeur Joachim Kelecom in De Standaard.
En die directeur Joachim Kelecom spoort ook niet, want wat hij hier feitelijk zegt, is dat het prima is om op school, en dan niet eens in de lessen godsdienst, koranverzen te prevelen, zolang er in geval van epilepsie maar een ziekenwagen gebeld wordt.
Ook zo'n iemand hoort geen directeur te zijn. Die heeft niets in het onderwijs te zoeken.
Oud 9 juni 2012, 15:37   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Uit het artikel van De Redactie:

En die directeur Joachim Kelecom spoort ook niet, want wat hij hier feitelijk zegt, is dat het prima is om op school, en dan niet eens in de lessen godsdienst, koranverzen te prevelen, zolang er in geval van epilepsie maar een ziekenwagen gebeld wordt.
Ook zo'n iemand hoort geen directeur te zijn. Die heeft niets in het onderwijs te zoeken.
volgens de directeur zal het een gevalletje van "baat het niet dan schaadt het niet " zijn zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 15:38   #24
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
We nemen godsdienstwaanzinnigen als leraar, en dan als ze die godsdienstwaanzin manifesteren, dan trekken we allemaal een verontwaardigd gezicht terwijl we roepen, dat is precies een godsdienstwaanzinnige...

^^
²
hypocrisie dat kennen we wel in België. Wie religie op scholen binnenlaat mag ook gerust verantwoordelijk gesteld worden voor de gevolgen.

Laatst gewijzigd door the_dude : 9 juni 2012 om 15:42.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 15:41   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

en wie is verantwoordelijk als er door het té laat verzoek om hulp blijvende letsels moesten blijven bij het slachtoffer?

Allah?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 16:10   #26
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.standaard.be/krant/tekst/...20608_00178015In Ukkel werd een islamleerkracht ontslagen omdat hij volgens de directeur geen ambulance belde, maar koranverzen begon te reciteren toen een leerling een epileptische aanval kreeg.
En Terecht !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 16:42   #27
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zulke religieuze waanzinnigen staan dan voor de klas om kennis over te dragen.

Je zult je kind maar aan zo'n bijgelovige toevertrouwd hebben.

Ik vraag me trouwens af wat dit soort totaal ongeschikte malloten de aan hen toevertrouwde kinderen nog meer verteld en wijs gemaakt hebben. Welke de "opvoedkundige" normen en waarden zijn waarmee zo iemand de jeugd vergiftigt.
Wellicht is zo iemand in een school er de oorzaak van dat dat soort leerlingen, als ze het uurtje daarna voor onze "ongelovige" leerkrachten staan ervan overtuigd zijn dat het hun "plicht" is ze te boycotten en het leven zuur te maken... .
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 16:51   #28
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik ben iets gelijkaardigs tegen gekomen met christelijke bijbelfreaks. Erg frustrerend als die het medisch personeel niet eens hun werk laten doen met hun gebeden, als je op de draagberrie ligt.

Typisch uit de VS naar Latijns Amerika overgewaaide groepjes protestantse fundamentalisten.
Wat kun je anders bedenken dan vergelijkingen waar we geen boodschap aan hebben omdat we HIER geen last hebben van bijbelfreaks die anderen last berokkenen!!! Die zouden dat eens moeten proberen.
En als ze zich niet willen laten verzorgen...laat ze hun plan trekken!
Zal mij (en wellicht iedereen) worst wezen!
Ik dacht niet dat onze media over liep van de last en de problemen die dergelijke mensen hier geven. De islamidioten die "onze democratie op de knieën willen", "enkel de wetten van hun karavaanrover en hun allah willen volgen", die verkondigen "dat wij oorlog voeren tegen de islam" omdat we dat achterlijk gevaarlijk gezeik niet aanvaarden...dat is andere koek!
Oud 9 juni 2012, 16:55   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik maak me zorgen indien de leraarsopleidingen geen procedure voorzien voor zo'n soort voorvallen. Indien de leraar een bestaande procedure niet volgde is hij simpelweg onbekwaam. Indien er geen procedure is kan hem eigenlijk officieel niets verweten worden. Hij had blijkbaar goede intenties, alleen niet erg functioneel, en mogelijks zelfs contraproductief.
Wanneer die islamleraar zelf meent dat koranverzen de ambulance en onze medische verzorgingsmogelijkheden kunnen vervangen, dan weten we toch genoeg zeker! Zo iemand mag geen plaats krijgen in ons onderwijssysteem.
Na halal op school, hoofddoekjesmiserie - straks burkamiserie - nu nog madrassagedoe...
We zijn echt goed bezig! We evolueren in de goede richting!

Laatst gewijzigd door andev : 9 juni 2012 om 17:07.
Oud 9 juni 2012, 17:11   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik praat het niet goed. U interpreteert dat zo omdat mijn houding niet van voldoende racisme getuigd vermoed ik. Spijtig voor u ga ik de man geen 'varken' noemen. Ik stel wel vast dat dat mag op dit forum. Omdat het een moslim is zeker?
Bij het gebruik van de weinig flatterende term "varken" denk ik aan het gebruik ons als "ongelovige honden" te bestempelen...
Omdat wij niet "het geluk hebben" moslim te zijn zeker?
Het ene plezier is het andere waard.

Laatst gewijzigd door andev : 9 juni 2012 om 17:36.
Oud 9 juni 2012, 17:38   #31
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Nu moet er me toch iets van het hart, iedereen weet hier intussen wel dat ik absoluut geen islamliefhebber ben. Maar de titel van dit topic is wel dom. Waarschijnlijk weet de persoon die dat schrijft, geen bal van epilepsie.
Dat het belachelijk, idioot en overbodig is om islamverzen te declameren wanneer iemand een crisis krijgt, oké.
Dat het belachelijk is om voor iedere epileptische crisis een ambulance te bellen, is echter ook waar! Bij bijna 90 % van de crisissen is het verstandigste wat men kan doen gewoon bij de patiënt blijven, zien dat hij zich nergens aan kan kwetsen en rustig wachten tot het voorbij gaat.
Enkel als een crisis abnormaal lang duurt, of als verschillende crisissen na elkaar komen heeft het zin een ambulance te bellen.
A propos, als men voor iedere epileptische crisis een ambulance zou bellen, zouden mensen met bv een hartinfarct - die dus wel in levensgevaar zijn - nooit in het ziekenhuis geraken!
Oud 9 juni 2012, 17:43   #32
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik maak me zorgen indien de leraarsopleidingen geen procedure voorzien voor zo'n soort voorvallen. Indien de leraar een bestaande procedure niet volgde is hij simpelweg onbekwaam. Indien er geen procedure is kan hem eigenlijk officieel niets verweten worden. Hij had blijkbaar goede intenties, alleen niet erg functioneel, en mogelijks zelfs contraproductief.
Dat is heel moeilijk om er procedures voor op te stellen. Iedere epilepticus is anders.
Een kind dat aan petit mal lijdt, gaat men toch ook niet aan procedures onderwerpen, dat is wel de manier om zo'n kind voor zo'n leven op te zadelen met trauma's omdat hij niet behandeld wordt als anderen.
Oud 9 juni 2012, 17:45   #33
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Nu moet er me toch iets van het hart, iedereen weet hier intussen wel dat ik absoluut geen islamliefhebber ben. Maar de titel van dit topic is wel dom. Waarschijnlijk weet de persoon die dat schrijft, geen bal van epilepsie.
Dat het belachelijk, idioot en overbodig is om islamverzen te declameren wanneer iemand een crisis krijgt, oké.
Dat het belachelijk is om voor iedere epileptische crisis een ambulance te bellen, is echter ook waar! Bij bijna 90 % van de crisissen is het verstandigste wat men kan doen gewoon bij de patiënt blijven, zien dat hij zich nergens aan kan kwetsen en rustig wachten tot het voorbij gaat.
Enkel als een crisis abnormaal lang duurt, of als verschillende crisissen na elkaar komen heeft het zin een ambulance te bellen.
A propos, als men voor iedere epileptische crisis een ambulance zou bellen, zouden mensen met bv een hartinfarct - die dus wel in levensgevaar zijn - nooit in het ziekenhuis geraken!
Hier had ik natuurlijk moeten bij zetten dat een ambulance of verpleegkundige ook nodig kan zijn als men zich verwond heeft bij het vallen.
Oud 9 juni 2012, 17:48   #34
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leerlingen en/of hun ouders moeten bij de aanvang van het schooljaar laten weten of hun kind bijzondere zorgen nodig heeft, of het bepaalde zaken om medische redenen wel of niet mag doen, welke "ziektes" het kind heeft enz enz. Wanneer een kind op de grond valt en "er klopt iets niet" is het niet aan het onderwijzend personeel om uit te maken wat er moet gebeuren! Indien ze zich vergissen en door lang dralen ernstige schade aan het kind zouden toebrengen zijn zij de sigaar en maken de advocaten er een feestje van!
Dat is ook de reden waarom het personeel niet zomaar medicatie mag toedienen die ze liggen hebben "omdat ze denken dat...". Zelfs wat aspirine kan maagbloedingen veroorzaken enz
Het is oppassen als je leerkracht bent.
Oud 9 juni 2012, 17:53   #35
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn feitelijk niet eens procedures nodig voor dit soort gevallen. Een dosis gezond verstand volstaat.
Geen enkel zinnig mens zou het ooit in zijn hoofd halen om wat primitieve toverversjes en bezweringsformules te gaan prevelen. Zo iemand hoort niet voor de klas, maar in een gesticht.
Gezond verstand, inderdaad. En gezond verstand tonen bij een epilepsie-aanval betekent in de eerste plaats geen paniek, rustig reageren. Ook al zien de meeste mensen in hun hele leven niet eenmaal een epilepsie-aanval met eigen ogen, als het gebeurt, blijf gewoon rustig. Slechts weinigen sterven aan een crisis. Gevaarlijk zijn enkel in de gevallen die ik hierboven aanhaalde : abnormaal lange duur van de crisis (laat ons zeggen vanaf 10 minuten), repetitieve crisissen, verwondingen bij het vallen.
En vooral zo weinig mogelijk heisa achteraf over het geval. Een epilepsie-patiënt is dikwijls erg gevoelig en wordt niet graag geconfronteerd met "de gebeurtenis zelf", erover blijven commentaar geven in welke zin dan ook is bijzonder onaangenaam voor de patiënt die liefst zijn hoofdpijn en stijfheid achteraf verbijt, wat uit wil rusten en zo gauw mogelijk verder gaan met de dagelijkse gang van zaken.
Hysterische reacties - van wat voor soort ook - zijn bijzonder frustrerend.
Oud 9 juni 2012, 18:05   #36
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gezond verstand, inderdaad. En gezond verstand tonen bij een epilepsie-aanval betekent in de eerste plaats geen paniek, rustig reageren. Ook al zien de meeste mensen in hun hele leven niet eenmaal een epilepsie-aanval met eigen ogen, als het gebeurt, blijf gewoon rustig. Slechts weinigen sterven aan een crisis. Gevaarlijk zijn enkel in de gevallen die ik hierboven aanhaalde : abnormaal lange duur van de crisis (laat ons zeggen vanaf 10 minuten), repetitieve crisissen, verwondingen bij het vallen.
En vooral zo weinig mogelijk heisa achteraf over het geval. Een epilepsie-patiënt is dikwijls erg gevoelig en wordt niet graag geconfronteerd met "de gebeurtenis zelf", erover blijven commentaar geven in welke zin dan ook is bijzonder onaangenaam voor de patiënt die liefst zijn hoofdpijn en stijfheid achteraf verbijt, wat uit wil rusten en zo gauw mogelijk verder gaan met de dagelijkse gang van zaken.
Hysterische reacties - van wat voor soort ook - zijn bijzonder frustrerend.
Allemaal wel juist. Op voorwaarde dat diegenen die het kind zien vallen weten dat het om epilepsie gaat! De overgrote meerderheid heeft dat nog nooit meegemaakt of gezien...
Misschien als dat kind al voordien dergelijke aanvallen heeft gekregen op school en het personeel ervan op de hoogte is + kenmerken. En dan nog!
Oud 9 juni 2012, 18:09   #37
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Leerlingen en/of hun ouders moeten bij de aanvang van het schooljaar laten weten of hun kind bijzondere zorgen nodig heeft, of het bepaalde zaken om medische redenen wel of niet mag doen, welke "ziektes" het kind heeft enz enz. Wanneer een kind op de grond valt en "er klopt iets niet" is het niet aan het onderwijzend personeel om uit te maken wat er moet gebeuren! Indien ze zich vergissen en door lang dralen ernstige schade aan het kind zouden toebrengen zijn zij de sigaar en maken de advocaten er een feestje van!
Dat is ook de reden waarom het personeel niet zomaar medicatie mag toedienen die ze liggen hebben "omdat ze denken dat...". Zelfs wat aspirine kan maagbloedingen veroorzaken enz
Het is oppassen als je leerkracht bent.
Als u mijn posts goed gelezen hebt, heeft u het waarschijnlijk door : ik ben (was) epilepsie-patiënte. Ik had grand mal, dus zware aanvallen. Als men telkens een ambulance voor mij had gebeld, was ik 100-en keren platgespoten geweest (ze gebruikten - vroeger toch - heel graag valium bij epilepsie) en had een groot deel van mijn leven in het ziekenhuis doorgebracht. Daarbij komt dat men als epilepticus al heel veel moeite heeft om met die ziekte te kunnen leven (denk aan al wat men moet opgeven!), als dan ook nog rond iedere crisis hysterische ophef wordt gemaakt, dan houdt men daar echte trauma's van over, nog erger dan van de crisissen zelf. Waarom zouden leerkrachten in deze tijd waarin ze over alles en nog wat voorlichting krijgen, minder afweten van epilepsie dan in mijn tijd? Nu hebben ze het mogelijk al eens gezien op een filmpje, voor mijn leraren was het een volslagen ongekende toestand.
Epilepsie mag dan in de volksmond wel "vallende ziekte" heten, het verschil met een ander soort vallen (als men de moeite doet om even te kijken en niet hysterisch naar de telefoon te lopen natuurlijk!) ziet men heus wel.
Sorry, maar de vele misverstanden omtrent epilepsie maken mij nog altijd erg boos. Ik begrijp best het ongenoegen tegenover die leraar - zoals gezegd ik ben nogal tegen de islam gekant - maar ik vind het niet juist dat hij hierom ontslagen is want het kan best zijn dat hij net wel de ziekte herkende en op zijn absurde manier wou bijstaan terwijl het over ging.
Ik zou in ieder geval op dit ogenblik niet dat kind willen zijn dat de crisis kreeg en dat nu natuurlijk door iedereen aangestaard wordt en vervelende vragen moet beantwoorden.
Ik vind trouwens dat er hier weinig aan de patiënt wordt gedacht.
Oud 9 juni 2012, 18:30   #38
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als u mijn posts goed gelezen hebt, heeft u het waarschijnlijk door : ik ben (was) epilepsie-patiënte. Ik had grand mal, dus zware aanvallen. Als men telkens een ambulance voor mij had gebeld, was ik 100-en keren platgespoten geweest (ze gebruikten - vroeger toch - heel graag valium bij epilepsie) en had een groot deel van mijn leven in het ziekenhuis doorgebracht. Daarbij komt dat men als epilepticus al heel veel moeite heeft om met die ziekte te kunnen leven (denk aan al wat men moet opgeven!), als dan ook nog rond iedere crisis hysterische ophef wordt gemaakt, dan houdt men daar echte trauma's van over, nog erger dan van de crisissen zelf. Waarom zouden leerkrachten in deze tijd waarin ze over alles en nog wat voorlichting krijgen, minder afweten van epilepsie dan in mijn tijd? Nu hebben ze het mogelijk al eens gezien op een filmpje, voor mijn leraren was het een volslagen ongekende toestand.
Epilepsie mag dan in de volksmond wel "vallende ziekte" heten, het verschil met een ander soort vallen (als men de moeite doet om even te kijken en niet hysterisch naar de telefoon te lopen natuurlijk!) ziet men heus wel.
Sorry, maar de vele misverstanden omtrent epilepsie maken mij nog altijd erg boos. Ik begrijp best het ongenoegen tegenover die leraar - zoals gezegd ik ben nogal tegen de islam gekant - maar ik vind het niet juist dat hij hierom ontslagen is want het kan best zijn dat hij net wel de ziekte herkende en op zijn absurde manier wou bijstaan terwijl het over ging.
Ik zou in ieder geval op dit ogenblik niet dat kind willen zijn dat de crisis kreeg en dat nu natuurlijk door iedereen aangestaard wordt en vervelende vragen moet beantwoorden.
Ik vind trouwens dat er hier weinig aan de patiënt wordt gedacht.
Sorry Marie maar ik ben het niet met je eens..wanneer een kind in een klas een aanval krijgt bel je een ambulance zodat hij kan worden nagekeken in een ziekenhuis, punt uit.
Je gaat niet koranverzen prevelen, terecht dat zo iemand niet thuishoort in een klas!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 18:47   #39
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sorry Marie maar ik ben het niet met je eens..wanneer een kind in een klas een aanval krijgt bel je een ambulance zodat hij kan worden nagekeken in een ziekenhuis, punt uit.
Je gaat niet koranverzen prevelen, terecht dat zo iemand niet thuishoort in een klas!
Het gebeurt niet dikwijls dat wij het met elkaar oneens zijn maar dit keer, sorry Alice
Geloof me, ik ben ervaringsdeskundige! De keren dat een ziekenhuisopname noodzakelijk is bij epilepsie zijn zeldzaam. Het maakt het de patiënt alleen nog moeilijker. Het is een typische reactie van mensen die niet kunnen omgaan met epilepsie, bang zijn voor de ziekte (een restant van het vroegere taboe?). Er zou wel wat meer voorlichting mogen komen over eerste hulp alhoewel dat ik dacht dat leraren die tegenwoordig kregen.
Op het kaartje dat ik jarenlang bij mijn identiteitskaart droeg, staat het volgende :
Geen paniek aub!
Als een aanval van epilepsie mij overkomt, besef ik niet wat er gebeurt. Vaak val ik en zal ik moeilijk ademhalen terwijl ik sterk schokkende bewegingen maak. Na enkele minuten adem ik weer rustig en stilaan kom ik opnieuw bij bewustzijn. Kijk binnenin deze kaart wat u best doet.
- Als ik bloedend gekwetst ben na een val, bel de dienst 100.
- Als ik een tweede aanval onderga zoals op de achterzijde beschreven, bel de dienst 100 aub.
- Breng a.u.b. één van mijn onderstaande kennissen, sowieso op de hoogte a.u.b.

Dit kaartje was niet speciaal voor mij alleen gedrukt. Het was een standaardtekst. Zoals u ziet, staat er niet dat er onmiddellijk een ambulance moet gebeld worden. Dat is in de meeste gevallen overbodig. Op de meer dan 20 jaar gedurende welke ik last had van deze ziekte ben ik slechts 4 keer naar het ziekenhuis gebracht. Telkens ging het om repetitieve crisissen.
Oud 9 juni 2012, 18:56   #40
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik lees in Het Nieuwsblad dat er twee leraren bij betrokken zijn en beide zijn ontslagen.

Citaat:
‘Je zou verwachten dat de leraar dan meteen hulp vraagt. Maar dat deed hij niet. Wél nam hij het hoofd van de jongen vast en begon hij koranverzen te reciteren', vertelt directeur Joachim Kelecom.
De leerlingen haalden er meteen hun islamleraar bij. ‘Toen ook die leraar erbij kwam, nam hij de voeten van de jongen vast en deed hij mee met het reciteren van koranverzen. Iemand van het secretariaat heeft uiteindelijk een ambulance gebeld', zegt Kelecom.
geen komediant die zoiets zou kunnen verzinnen...

Maar ook

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be