![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we jouw "redenering" dan ook even volgen: mensen die geen fysiek beroep uitoefenen, werken zich bijgevolg ook niet in het zweet (tenzij misschien als je in de zomer aan een zuidelijk georienteerd raam zit), en hebben dus ook geen werklust?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Het was niet 'mijn' redenering. Een ander legde hier de link, ik paste zijn redenering enkel eens toe op Dewever. Als je die absurd vindt dan heb je gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Een kennis van me mocht kennismaken met het verwende vrouwelijke saudische volkje.
Ze hebben hun eigen vrouwenkamer (waar ze niet buitengaan) Ze worden volGELADEN (expliciet) met gouden kettingen en armbanden (zie eens hoe gelukkig ik ben in mijn vrouwenkamertje) Als er (vb. in het geval van mijn kennissen) mensen worden uitgenodigd moeten de (westerse) vrouwen mee in de vrouwenkamer gaan zitten en wachten tot de heren hun maaltijd hebben beëindigd, nadien gaan de halfvolle schalen dus naar de vrouwenkamer die zich aan de rest mogen verzadigen: heb je een rijke man is er veel "rest", huwde je een arme sloeber dan is er weinig "rest". Verder hoeven ze niks te doen (in mijn geval: saoudische ingenieurs die in samenwerking met amerikaanse firma's olie uit de grond haalden): ze hebben hun eige pakistaanse huisslaven. Echt leuk: ze worden zo vet als een varken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Obesitas is inderdaad typisch voor minder ontwikkelde landen die snel een moderniseringsbeweging maken.
Het metabolisme van de rurale armen is gebaseerd op het efficiënt overbruggen van voedelschaarse periodes door het aanleggen van reserves. Wanneer die armen in de stad aankomen en plots permanent toegang krijgen tot goedkoop, verwerkt voedsel, nemen hun lichamen te veel reserves op. Obesitas is het resultaat. Ook interessant zijn de epigenetische bevindingen rond obesitas: zwaarlijvigheid verandert wellicht in één generatie genetische informatie, waardoor de kwaal permanent wordt en doorgegeven wordt aan de volgende generatie. Zo grijpt de moderniteit direct in op de genen van mensen. Straf.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Arabische landen worden vrouwen verplicht de hele dag thuis op hun kont in de zetel te zitten, zonder te bewegen. In Amerika weegt uiteraard de factor armoede door. De VS zijn dan ook het armste Westerse land.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Amerika zijn er zo indianenstammen die op één generatie allen diabetes krijgen omdat ze in contact komen met de normale eetpatronen van de westerse mensen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is in onze streken is het met de Arabische vrouwen hetzelfde, ze beginnen allemaal slank, de moment dat ze getrouwd zijn worden het allemaal vette zeugen...wat wil je, als het enige wat ze (mogen) doen is in de winkels rondslenteren om mensen te 'ambeteren'...
![]() |