![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Mijn lieve broer
Zelfmoordaanslag is de grootste zonde in de islam, en de zondaar krijgt de hoogste straf. Door de islam, dat zelfmoordterroristen die niet ontvangen vergeving en zal branden voor een oneindige tijd, is eindeloos. Of kan zelfmoord plegen over en weer als een eindeloze lus. De islam heeft geen plaats voor extremisten. Voor het gooien van de schuld op de islam, probeert te achterhalen van de ware islam. U kunt verwijzen naar de Heilige Koran. Ik weet niets over de islam niet dat zonder de Koran. Ik denk niet dat iets anders dan de Koran zelf. Base omdat er veel nep en is opgericht door een moslim en een nep. Baha'i, de sjiieten en ismailieten Hebben niets te Maken ontmoet de islam Maakt niet visitors schoffel JE probeert OM EEN-Negatief te bewijzen Het Echte Probleem Niet-toepassing van de Islamitische wet juiste Sekten sjiitische en Ismaili, Baha'i, en ga Zo MAAR deur En sommige Verkeerde Handelingen in de arabische en Islamitische Landen Islamitische wet verschilt van de Acties van willekeurige Mensen -Noodzaak OM Terug te keren to the juiste Islamitische leer God u heeft geleid tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je goed gezien!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ja, lieve zuster
Moet onderzoek en studie naar de waarheid te kennen God u heeft geleid tot de islam |
![]() |
![]() |