![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus er is "een gerucht" dat men flup zou willen overslagen, op basis van "een gerucht" dat n-va na 2014 problemen zou hebben en een veto stellen... Kort samengevat : gelul.
Hoe dit voorbij de hoofdredactie is geraakt, is onduidelijk. Het past niet bij DS om zulke zeikverhalen te publiceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() mag je zeggen , t'is een dubbelganger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ergste van al is zijn gretigheid om het toch te worden. Aandoenlijk. Maar of die truttebel van een Astrid beter zou zijn twijfel ik ook heel sterk aan. Ik vrees dat er een regressief soort genen in die familie rondwaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Al dat onnodig, onnozel palaver over wie Koning wordt; het al dan niet overslaan van De Hertog van Brabant, is totaal overbodig.
![]() Na de dood van Z.M. De Koning wordt het Prins Philippe die Koning wordt, niemand anders. Het is onmogelijk Hem over te slaan, en waarom dan? ![]() Mensen toch, wie zijn die waardeloze, onnozele sukkels die hier nu zo onnodig zitten te 'speculeren'? ![]() Prins Philippe wordt Koning. Punt! ![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Mogen ze tenminste nog doppen gaan?
Of mogen ze dat niet, omdat ze nooit gewerkt hebben? Koning is dat een beroep en onder welke categorie of sector valt dat? Bestaat er een syndicaat van koningen en koninginnen, waar ze tenminste kunnen gaan reclameren als ze te weinig betaald worden? Waar kan je een opleiding tot koning volgen? Hopen vragen, maar geen antwoorden. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Magnifikut je doet me
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat dus dat De Zorgen en de Liber iets weten over een plan inzake de volgende roi. Dat plan gaat uit van een hypothese dat de nva in '14 een tweede federale eclatante overwinning zou boeken. En dat vervolgens intern in de nva er een veto zou komen tegen den taaie, maar niet tegen Rood-Kruis-Astridje. Mijn reactie daarop is dat die rioolkranten De Zorgen en de Liber precies nogal geïnfiltreerd zouden zijn in de nva !! Vermits ze al aan info gekomen zijn omtrent hypotheses die zich voor zouden doen binnen twee jaar. Die rioolkranten geloven nogal in de verregaande uitgeschreven scenario's van de nva !!! En dien taaie, laat zich vangen natuurlijk door ook maar te reageren op zo'n geruchten. In feit bewijst hij daarmee wel de grond van het gerucht: hij kan het niet hé. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dus jullie verkiezen die onderopse fokteef boven den taaie? Vergeten dat dat wijf haar voorziiterschap van het Vlaams Rood Kruis liet opzeggen wegens de te Vlaamse koers?
Als dit een laatste reutel moet zijn om Brolgië bijeen te houden, geef ons dan den taaie maar. Of is dat juist het opzet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik kom hier niet elke dag en lees een draad "de onnozelaar"...
Ik dacht direct aan Ben Zwets....de onnozelaar die veel zeverde over art 195 ! In het zand gebeten. Voor onnozel versleten .... door de Venetië commissie. Wie had anders verwacht... Zelfs geen amoebe...
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat ze prins Low-rent Koning moeten maken - die weet ten minste hoe hij zijn uitgaven moet beperken... op naar de Belgische default
![]()