Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2012, 14:18   #21
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Dus er is "een gerucht" dat men flup zou willen overslagen, op basis van "een gerucht" dat n-va na 2014 problemen zou hebben en een veto stellen... Kort samengevat : gelul.

Hoe dit voorbij de hoofdredactie is geraakt, is onduidelijk. Het past niet bij DS om zulke zeikverhalen te publiceren.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 14:20   #22
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dus er is "een gerucht" dat men flup zou willen overslagen, op basis van "een gerucht" dat n-va na 2014 problemen zou hebben en een veto stellen... Kort samengevat : gelul.

Hoe dit voorbij de hoofdredactie is geraakt, is onduidelijk. Het past niet bij DS om zulke zeikverhalen te publiceren.
Volledig mee akkoord. Alhoewel De Standaard de laatste jaren onder het 'rode bewind' niet veel meer doet dan zeikverhalen publiceren. Maar ik geef toe: dit spant in zekere zin de kroon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 14:44   #23
de Wakkere burger
Banneling

Standaard

mag je zeggen , t'is een dubbelganger
de Wakkere burger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 14:56   #24
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dat geval zou zijn zus Astrid worden aangesteld als tijdelijk staatshoofd, in afwachting van Elisabeth, dochter van Filip en Mathilde
Dan stel ik voor om de Salische Wet terug in te voeren. Het kan toch niet zijn dat Laurent gepasseerd wordt!
Oud 15 juni 2012, 14:59   #25
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Prins Filip zal een zeer goede Koning zijn. Net daarom wordt hij door het flamingantenclubje zo gevreesd.
Zeg, hoe geraakt gij sinds de invoering van de wietpas nog aan zo'n straffe marihuana?
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:02   #26
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Net wel, De Standaard staat vol dergelijke zeikverhalen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:20   #27
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Prins Filip zal een zeer goede Koning zijn. Net daarom wordt hij door het flamingantenclubje zo gevreesd.
dat je iets tegen flaminganten hebt, moet je er nog niet toe brengen van wartaal uit te slagen. Flup is een idioot. Herman Liebaers was daar indertijd zeer duidelijk over.
Het ergste van al is zijn gretigheid om het toch te worden. Aandoenlijk. Maar of die truttebel van een Astrid beter zou zijn twijfel ik ook heel sterk aan. Ik vrees dat er een regressief soort genen in die familie rondwaren.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:26   #28
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Lijkt mij eerder typerend voor de zelfverklaarde 'kwaliteitskranten'.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:40   #29
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Al dat onnodig, onnozel palaver over wie Koning wordt; het al dan niet overslaan van De Hertog van Brabant, is totaal overbodig.

Na de dood van Z.M. De Koning wordt het Prins Philippe die Koning wordt, niemand anders. Het is onmogelijk Hem over te slaan, en waarom dan?

Mensen toch, wie zijn die waardeloze, onnozele sukkels die hier nu zo onnodig zitten te 'speculeren'?

Prins Philippe wordt Koning. Punt!
Oud 15 juni 2012, 15:49   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Al dat onnodig, onnozel palaver over wie Koning wordt; het al dan niet overslaan van De Hertog van Brabant, is totaal overbodig.

Na de dood van Z.M. De Koning wordt het Prins Philippe die Koning wordt, niemand anders. Het is onmogelijk Hem over te slaan, en waarom dan?

Mensen toch, wie zijn die waardeloze, onnozele sukkels die hier nu zo onnodig zitten te 'speculeren'?

Wanneer is't uw beurt?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:51   #31
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wanneer is't uw beurt?
Hij is momenteel WC madam in Laken.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:53   #32
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Mogen ze tenminste nog doppen gaan?
Of mogen ze dat niet, omdat ze nooit gewerkt hebben?
Koning is dat een beroep en onder welke categorie of sector valt dat?
Bestaat er een syndicaat van koningen en koninginnen, waar ze tenminste kunnen gaan reclameren als ze te weinig betaald worden?
Waar kan je een opleiding tot koning volgen?
Hopen vragen, maar geen antwoorden.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:54   #33
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Koning van de zotskappen kan hij worden. Ik zal eens luisteren welke carnavalsgroep nog iemand daarvoor zoekt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 15:58   #34
de Wakkere burger
Banneling

Standaard

Magnifikut je doet me
de Wakkere burger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 16:26   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkele dagen geleden schreven De Morgen en La Libre Belgique over een plan om Filip te passeren in de opvolging van koning Albert. De vrees zou immers bestaan dat N-VA, als het in 2014 een nog grotere verkiezingsoverwinning boekt, zijn veto zal stellen tegen Filip als koning. In dat geval zou zijn zus Astrid worden aangesteld als tijdelijk staatshoofd, in afwachting van Elisabeth, dochter van Filip en Mathilde.

De kroonprins gaf vrijdag tijdens een onderhoud met de journalisten die hem vergezellen op zijn missie in Japan een korte reactie op de speculaties. Hij drukte bondig zijn vertrouwen uit in de capaciteiten van de mediagebruikers.
Dit staat in De Standaard.

Daar staat dus dat De Zorgen en de Liber iets weten over een plan inzake de volgende roi.

Dat plan gaat uit van een hypothese dat de nva in '14 een tweede federale eclatante overwinning zou boeken.

En dat vervolgens intern in de nva er een veto zou komen tegen den taaie, maar niet tegen Rood-Kruis-Astridje.

Mijn reactie daarop is dat die rioolkranten De Zorgen en de Liber precies nogal geïnfiltreerd zouden zijn in de nva !!
Vermits ze al aan info gekomen zijn omtrent hypotheses die zich voor zouden doen binnen twee jaar.
Die rioolkranten geloven nogal in de verregaande uitgeschreven scenario's van de nva !!!

En dien taaie, laat zich vangen natuurlijk door ook maar te reageren op zo'n geruchten. In feit bewijst hij daarmee wel de grond van het gerucht: hij kan het niet hé.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 16:58   #36
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Dus jullie verkiezen die onderopse fokteef boven den taaie? Vergeten dat dat wijf haar voorziiterschap van het Vlaams Rood Kruis liet opzeggen wegens de te Vlaamse koers?

Als dit een laatste reutel moet zijn om Brolgië bijeen te houden, geef ons dan den taaie maar. Of is dat juist het opzet?
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 17:03   #37
De Rode Willem

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Ik kom hier niet elke dag en lees een draad "de onnozelaar"...
Ik dacht direct aan Ben Zwets....de onnozelaar die veel zeverde over art 195 !
In het zand gebeten.
Voor onnozel versleten .... door de Venetië commissie.
Wie had anders verwacht...
Zelfs geen amoebe...

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 17:04   #38
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mensen toch, wie zijn die Waardeloze, Onnozele Sukkels die hier nu zo onnodig zitten te 'speculeren'?

Ik heb even een belangrijke aanpassing gedaan in je berichtje. Als ene waardeloze onnozele sukkel zoveel hoofdletters krijgt, dan wel direct allemaal he.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 18:24   #39
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Laat me raden.

Het begint met "R" en eindigt op "attenvergif" ?
Royale-pattatenvergif???
Oud 15 juni 2012, 18:32   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat ze prins Low-rent Koning moeten maken - die weet ten minste hoe hij zijn uitgaven moet beperken... op naar de Belgische default

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be